Hop til indhold

Smilla med kim Larsen i skoven


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Got it. :blink:

 

Men vil det så sige, at man så heller ikke anvende musik fra sine egne cd'er?

 

Nej, det må man faktisk ikke... Men det er der jo ikke rigtig nogen der overholder på youtube og lign. De prøver dog at holde det lidt i ave, og man ser faktisk ikke så sjældent at videos bli'r pillet væk, af den grund. Har oplevet det indtil flere gange, surt når det er en eller anden hunde-video man gerne ville ha' set... Som Smilla i skoven f.eks! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner ikke noget om ophavsrettigheder etc., men jeg synes det var en genial video, og musikken passede så fint.

 

Synes det var ret sejt da hun blev sendt rundt om træerne!

 

:confused: Kunne du da godt se den?

 

For så var problemet rettere, at jeg skiftede format til wmv fra mpg.

Men så er det løst. Og tak. :-)

 

Det omkring Part: Sony Music Entertainment det står der i øvrigt ud fra alle mine videoer med musik tilkoblet kan jeg se.

 

Jeg prøver mig vist lidt for meget frem engang imellem, men det er sgu lidt små-kedeligt sådan noget. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused:Kunne du da godt se den?

 

For så var problemet rettere, at jeg skiftede format til wmv fra mpg.

Men så er det løst. Og tak. :-)

 

Det omkring Part: Sony Music Entertainment det står der i øvrigt ud fra alle mine videoer med musik tilkoblet kan jeg se.

 

Jeg prøver mig vist lidt for meget frem engang imellem, men det er sgu lidt små-kedeligt sådan noget. :lol:

 

Doberfan bor i USA, så det er nok derfor.

 

For jeg kan stadig ikke se den (jeg bor i landet København).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver snart idiot. :stupid:

 

Skal vi lave en afstemning, hvor mange kan se den film... :lol::lol::lol:

Bor Rene da også i USA? :engel:

 

Det er også ligemeget med videoen, den var slet ikke så god. :oops: Men jeg gad da godt vide, om de videoer jeg lægger ind på min hjemmeside (med musik på) heller ikke kan vises. For så er det da ret flot af mig. :damn: :lol:

 

Kan I se den her?

 

 

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=3hRNROK_bHs[/media]

 

 

Tak til dem, der ikke er helt trætte af mig og mit prøven-mig-frem. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg forstår heller ikke, hvordan René kan se den første? :hmm:

 

Kan godt se den nye med agility :lun:

 

Tusind tak. Nu har jeg prøvet at redigere skov-videoen med musik downloadet et andet sted fra. Måske det virker så. Men først skal den jo uploades til yt det tager lige et par timer.....

 

Uh, jeg bliver så stædig... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

du skal bare skrive i kommentaren at du ikke ejer musikken. :blink: at det er sony entertainments ejendom eller noget i den stil :engel:

 

Jeg tror ikke det går.

 

''Jeg har angivet kilden i beskrivelsen. Er det ikke nok?

Nej. Du får ikke tilladelse til at uploade indholdet blot ved at angive kilden.''

 

 

Som Korvis var inde på: :engel:

 

Jeg ejer cd'en/dvd'en eller har købt sangen online.

Fordi du køber en sang, cd, dvd eller andet medium, giver det dig ikke tilladelse til at uploade indholdet til YouTube. Indholdsejeren har stadig retten til at vælge, hvor materialet skal distribueres.

 

 

Måske er det bare sangen, der er problemet. Den er måske blevet lidt for misbrugt. :lol: Nu prøver jeg at uploade en sidste gang med den sang jeg har købt for 12 kr. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...