Hop til indhold

De farlige hunde...


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Skipper elsker jo sine bamser, der er Flodhest som er bedste ven og medskyldig i al ballade, og Haakon - den norske elg som bare er så god at putte med :lun:

 

Han har elsket alle sine bamser fra første øjekast og vi troede egentlig at sådan var han bare, men det er ikke alle bamser der bare sådan uden videre bliver accepteret...

 

For nogle uger siden var vi hos min mor og pludselig hørte jeg Skipper gø helt vildt :shock: det viste sig at der sad en dum bulldog bamse på reolen og stirrede på ham :stupid:

 

I sidste uge var vi så hos min moster (naturligvis var Flodhest med :mrgreen:) vi kommer til at snakke om det med bulldoggen og jeg siger i sjov at det nok var fordi han troede det var en anden hund. Min moster rejser sig så og henter en stor hundebamse hun har stående i soveværelset.

Skipper kaster ét blik på den og straks står alle børster på ham og han knurrer og gør vredt! Det krævede lidt kælen med den nye hund før han turde komme i nærheden af den :lol:

 

Så nu må vi hellere holde os til flodheste, elge og andre ufarlige dyr i fremtiden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noorrr hvor er han kæær :lun::hjerte::lun::hjerte::lun:

 

Jamen bamser kan altså også være farlige, det har du så lært nu :fyfy:

 

Misja er også en blød-bamse-hund, men et år til jul ønskede min dengang lille niece sig en Buster (min første hund som hun kunne huske) og så købte jeg jo sådan en fætter. En sort Labrador som jeg lagde oppe på spisebordet klar til at blive pakket ind, men inden jeg nåede så langt kom Misja daffene ind i stuen, så bamsen og begyndte straks at knurre med halen mellem benene :lol:

 

Jeg måtte tage bamse og Misja og en masse godbider og sætte mig ned på gulvet før hun troede på, at det bare var en bamse og ikke en fremmede farlig hund :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha stakkels Skipper...

 

Et af rækkehusene her i området har sådan en fætter her stående foran deres hus. Den er hæslig, grim og ligner virkelig ikke en rigtig hund i mine øjne... Men Karla rejser alle børster mens hun sniger sig forbi den... :vedikke:

 

 

Hvem i alverden vil frivilligt stille den slags foran deres hus :confused::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha stakkels Skipper...

 

Et af rækkehusene her i området har sådan en fætter her stående foran deres hus. Den er hæslig, grim og ligner virkelig ikke en rigtig hund i mine øjne... Men Karla rejser alle børster mens hun sniger sig forbi den... :vedikke:

bernersennenhund%20figur.jpg

 

Haha, hvor er den grim! :lol::lol::lol::lol::lol:

 

Kan godt se, at den skulle ligne en berner - men altså, helt ærligt! Den er da for skidt lavet! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha stakkels Skipper...

 

Et af rækkehusene her i området har sådan en fætter her stående foran deres hus. Den er hæslig, grim og ligner virkelig ikke en rigtig hund i mine øjne... Men Karla rejser alle børster mens hun sniger sig forbi den... :vedikke:

bernersennenhund%20figur.jpg

 

Den ser da også lidt evil ud med sine stirrende øjne ...

 

Ninja er (i ny og næ) bange for sit vildsvin der siger som et ..... vildsvin.

Leger vi med det sammen er det det sjoveste i verden. Men alene ??? ej, så bliver det altså for uhyggeligt! :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja vi har jo alle vore særheder, så hvorfor skulle Skipper ikke også have det:slem:. Men hold fast hvor er han sød - kan slet ikke stå for ham på de 2 billeder, hvor han putter med sine "venner":lun:

 

han er simpelthen så sød med flodhest :lun: den får nogle gevaldige ture om på ryggen hvor han bider den i struben og så 2 min senere så ligger han og putter med den :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

han er simpelthen så sød med flodhest :lun: den får nogle gevaldige ture om på ryggen hvor han bider den i struben og så 2 min senere så ligger han og putter med den :hjerte:

 

Århhhhh:lun::lun::lun: lyder sørme også sødt.

 

Bider han den slet ikke stykker??????? Herhjemme er vovse også vild med tøjdyr, men de skal helst splittes i atomer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhhh:lun::lun::lun: lyder sørme også sødt.

 

Bider han den slet ikke stykker??????? Herhjemme er vovse også vild med tøjdyr, men de skal helst splittes i atomer:-D

 

Nej de eneste bamser der er røget herhjemme er hvis han har haft besøg af en anden hund og de leger trækkeleg med dem :lol:

 

Vi gemmer derfor elgen og flodhesten væk inden der kommer firbenede gæster :blink: han ville vist fortryde det hvis der skete dem noget i kampens hede :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Dejlig historie, men tænk hvor galt det kunne gå...

 

Scenen: Skipper-Odenses hjem

Anledning: legekammerat er kommet på besøg

Særligt: Flodhest er ikke blevet gæmt væk...

 

Tæppet går fra og vi ser Skipper-Odenses dagligstue. Skipper og legekammerat kommer løbende ind i stuen.

 

LEGEKAMMERAT: Næhhhhh, du har en flodhest

SKIPPER >nikker<: Ja, han er min allerbedsteste ven... bortset fra dig s'føli!

LEGEKAMMERAT: Jeg har hørt de er rigtigt gode til at lege trækkeleg med, skal vi ikk' prøve? >lægger hovedet på skrå<

SKIPPER: Øh nej, det er nok ikke så godt... tror jeg. Tænk hvis han går i udu

LEGEKAMMERAT: Naaaarj, Skipper. Nu er du skør. Flodheste er enormt robuste dyr. Kom nu, lad os lege?!

SKIPPER: Åhhh, øhhh. Jeg ved ikk'... Nå, så en lillebitte smule da, men vi skal være forsigtige, ok?

LEGEKAMMERAT: Jaaaaa! Alletiders, det bliver sjovt!

 

Hundene tager fat i hver sin end af flodhest og påbegynder en trækkeleg, først meget forsigtigt, men de bliver hurtigt grebet af legen og hæmningerne forsvinder.

 

LEGEKAMMERAT: Er dwet fffå ikke hundefovt? (sagt med flodhest i munden)

SKIPPER: Joooo! For weg vinder! Tihi!!!

LEGEKAMMERAT: Nej du gør ej, for weg er ftærkeft

SKIPPER: Narj, det er weg altfå!

 

Brumme, brumme... der er godt med lyd på, indtil pludselig...

 

RIIIITSJ! >Flodhest går i to stykker<

 

LEGEKAMMERAT: Ups!

SKIPPER: Åhhhh nej... FLODHEST!

LEGEKAMMERAT: øhhh bøøøh

SKIPPER: Flodhest, kan du høre mig?

LEGEKAMMERAT: Det er vist ikke så slemt?!

SKIPPER: Ikke så slemt? Hans hovede er røget af!

LEGEKAMMERAT: En lille smule slemt så. Måske vi skulle spørge din mor om ikk' hun ka' kurere ham

 

Og hermed trasker to slukørede hunde hen og stiller sig foran Skipper-Odense med hver sin halve flodhest i munden. Med deres blikke siger de:

Hjælpe?!?!

 

 

Og derfor skal flodhest altid gemmes væk! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig historie, men tænk hvor galt det kunne gå...

 

Scenen: Skipper-Odenses hjem

Anledning: legekammerat er kommet på besøg

Særligt: Flodhest er ikke blevet gæmt væk...

 

Tæppet går fra og vi ser Skipper-Odenses dagligstue. Skipper og legekammerat kommer løbende ind i stuen.

 

LEGEKAMMERAT: Næhhhhh, du har en flodhest

SKIPPER >nikker<: Ja, han er min allerbedsteste ven... bortset fra dig s'føli!

LEGEKAMMERAT: Jeg har hørt de er rigtigt gode til at lege trækkeleg med, skal vi ikk' prøve? >lægger hovedet på skrå<

SKIPPER: Øh nej, det er nok ikke så godt... tror jeg. Tænk hvis han går i udu

LEGEKAMMERAT: Naaaarj, Skipper. Nu er du skør. Flodheste er enormt robuste dyr. Kom nu, lad os lege?!

SKIPPER: Åhhh, øhhh. Jeg ved ikk'... Nå, så en lillebitte smule da, men vi skal være forsigtige, ok?

LEGEKAMMERAT: Jaaaaa! Alletiders, det bliver sjovt!

 

Hundene tager fat i hver sin end af flodhest og påbegynder en trækkeleg, først meget forsigtigt, men de bliver hurtigt grebet af legen og hæmningerne forsvinder.

 

LEGEKAMMERAT: Er dwet fffå ikke hundefovt? (sagt med flodhest i munden)

SKIPPER: Joooo! For weg vinder! Tihi!!!

LEGEKAMMERAT: Nej du gør ej, for weg er ftærkeft

SKIPPER: Narj, det er weg altfå!

 

Brumme, brumme... der er godt med lyd på, indtil pludselig...

 

RIIIITSJ! >Flodhest går i to stykker<

 

LEGEKAMMERAT: Ups!

SKIPPER: Åhhhh nej... FLODHEST!

LEGEKAMMERAT: øhhh bøøøh

SKIPPER: Flodhest, kan du høre mig?

LEGEKAMMERAT: Det er vist ikke så slemt?!

SKIPPER: Ikke så slemt? Hans hovede er røget af!

LEGEKAMMERAT: En lille smule slemt så. Måske vi skulle spørge din mor om ikk' hun ka' kurere ham

 

Og hermed trasker to slukørede hunde hen og stiller sig foran Skipper-Odense med hver sin halve flodhest i munden. Med deres blikke siger de:

Hjælpe?!?!

 

 

Og derfor skal flodhest altid gemmes væk! :banan:

 

:lol: :lol: :lol: årh der sikrede du lige dagens grin!

 

Scenen ville sandsynligvis ende med at skippers mor styrtede i Ikea og købte en ny flodhest, selvom det aldrig bliver det samme :cry:

 

Men tak for et indblik i hvor galt det kan gå! Flodhest vil være bag lås og slå for fremtiden når der er legekammerater i farvandet! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig historie, men tænk hvor galt det kunne gå...

 

Scenen: Skipper-Odenses hjem

Anledning: legekammerat er kommet på besøg

Særligt: Flodhest er ikke blevet gæmt væk...

 

Tæppet går fra og vi ser Skipper-Odenses dagligstue. Skipper og legekammerat kommer løbende ind i stuen.

 

LEGEKAMMERAT: Næhhhhh, du har en flodhest

SKIPPER >nikker<: Ja, han er min allerbedsteste ven... bortset fra dig s'føli!

LEGEKAMMERAT: Jeg har hørt de er rigtigt gode til at lege trækkeleg med, skal vi ikk' prøve? >lægger hovedet på skrå<

SKIPPER: Øh nej, det er nok ikke så godt... tror jeg. Tænk hvis han går i udu

LEGEKAMMERAT: Naaaarj, Skipper. Nu er du skør. Flodheste er enormt robuste dyr. Kom nu, lad os lege?!

SKIPPER: Åhhh, øhhh. Jeg ved ikk'... Nå, så en lillebitte smule da, men vi skal være forsigtige, ok?

LEGEKAMMERAT: Jaaaaa! Alletiders, det bliver sjovt!

 

Hundene tager fat i hver sin end af flodhest og påbegynder en trækkeleg, først meget forsigtigt, men de bliver hurtigt grebet af legen og hæmningerne forsvinder.

 

LEGEKAMMERAT: Er dwet fffå ikke hundefovt? (sagt med flodhest i munden)

SKIPPER: Joooo! For weg vinder! Tihi!!!

LEGEKAMMERAT: Nej du gør ej, for weg er ftærkeft

SKIPPER: Narj, det er weg altfå!

 

Brumme, brumme... der er godt med lyd på, indtil pludselig...

 

RIIIITSJ! >Flodhest går i to stykker<

 

LEGEKAMMERAT: Ups!

SKIPPER: Åhhhh nej... FLODHEST!

LEGEKAMMERAT: øhhh bøøøh

SKIPPER: Flodhest, kan du høre mig?

LEGEKAMMERAT: Det er vist ikke så slemt?!

SKIPPER: Ikke så slemt? Hans hovede er røget af!

LEGEKAMMERAT: En lille smule slemt så. Måske vi skulle spørge din mor om ikk' hun ka' kurere ham

 

Og hermed trasker to slukørede hunde hen og stiller sig foran Skipper-Odense med hver sin halve flodhest i munden. Med deres blikke siger de:

Hjælpe?!?!

 

 

Og derfor skal flodhest altid gemmes væk! :banan:

Åårrrrr :hjerte: .....

 

Den historie der, der smeltede du altså lige en gammel kones hjerte på en grå onsdag :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...