Hop til indhold

magnet-underdyner


potil
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige fået foræret sådan en fætter her

Naturhuset

 

- er der nogen herinde der har erfaringer med sådan en?

 

 

Jeg er ret spændt på at afprøve den og om den virker på nogle af mine skavanker... og eftersom Flipsedyret også ligger i sengen så kan han også få god skønhedssøvn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor, som er plaget af gigt, har en noget lignende og den har desværre ingen effekt - overhoved :cry:

Den er dog dejlig varm og behagelig at ligge på.

 

Derimod er min, teknisk nørdede, bror heldigere stillet hvad magnet terapi angår :-D

Han har lagt en højtaler magnet ned i rillen mellem armlænet og siddefladen, hvor han altid sidder og han har ondt i ryggen med smerter der stråler ned i det ene ben - men de forsvandt efter magneten blev placeret der :shock:.

Han har så efterfølgende prøvet at flytte den og så kom smerterne igen :hmm:

Nu ligger han også på en i sengen - under topmadrassen ( ja, han er ikke nogen prins, for så havde han mærket magneten, snip, snap, snude...........:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor, som er plaget af gigt, har en noget lignende og den har desværre ingen effekt - overhoved :cry:

Den er dog dejlig varm og behagelig at ligge på.

 

Derimod er min, teknisk nørdede, bror heldigere stillet hvad magnet terapi angår :-D

Han har lagt en højtaler magnet ned i rillen mellem armlænet og siddefladen, hvor han altid sidder og han har ondt i ryggen med smerter der stråler ned i det ene ben - men de forsvandt efter magneten blev placeret der :shock:.

Han har så efterfølgende prøvet at flytte den og så kom smerterne igen :hmm:

Nu ligger han også på en i sengen - under topmadrassen ( ja, han er ikke nogen prins, for så havde han mærket magneten, snip, snap, snude...........:mrgreen:)

 

 

 

 

det lyder vildt med din bror :shock::mrgreen:

og super ide han fik :5up:

 

som jeg læser det på hjemmesiden så virker den nok ikke på kroniske smerter, måske derfor din mor ikke føler nogen effekt fra den :hmm:

"Magnetterapi anvendes mod symptomer som kan bedres, såfremt kredsløbet forbedres"

ja jeg ved det ikke, men nu skal den prøves :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

det lyder vildt med din bror :shock::mrgreen:

og super ide han fik :5up:

 

som jeg læser det på hjemmesiden så virker den nok ikke på kroniske smerter, måske derfor din mor ikke føler nogen effekt fra den :hmm:

"Magnetterapi anvendes mod symptomer som kan bedres, såfremt kredsløbet forbedres"

ja jeg ved det ikke, men nu skal den prøves :5up:

 

Held og lykke med den - håber den virker :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
er det så, sådan noget med at man skal huske at fjerne alle ikke-ægte smykker OG halsbånd inden man går i seng?? :mrsgreen: ellers kommer man ikke op næste morgen??

 

:skraek: Ikke at tænke på al den tusch man har pyntet sig med, er der iblandet tungmetaller, så var pædagogstudiet slut, nedkæmpet af magneter, verden kan reddes på mange måder kære Tonki:engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

som sagt tidligere, jeg har gode erfaring med magnet terapi, det har min mor også som har fibromyalgi, hun bruger dog "almindelige" smykker med stærke magneter i.

 

 

Ja.. har kiggede på det link du sendte... ser spændende ud :5up:

 

 

 

Også vil jeg bare lige sige at man sover rigtigt på sådan en.... og det synes Flipsedyret også:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek: Ikke at tænke på al den tusch man har pyntet sig med, er der iblandet tungmetaller, så var pædagogstudiet slut, nedkæmpet af magneter, verden kan reddes på mange måder kære Tonki:engel::mrgreen:

 

Det fortæller vist lidt om hvor gammel du er kære Snuser :drille: der er ikke tungmetaller i tuscher længere :cool: det er kun i fængslet de bruger den slags :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har magnettæpper (petmag, tror jeg de hedder fra Nikken).

Jeg købte et da Magic for 1½ år siden faldt ned af et træ i junglen og slog benet nederdrægtigt. Hun blev ved med at hive det op i flere måneder. Så sagde en hvalpekøber som er forhandler at jeg skulle prøve det tæppe. Det gjorde jeg og hundene nærmest sloges om det.. Det hjalp på Magics ben..

Jeg har så lagt mærke til at nogle af hundene vælger det tæppe i perioder.. Andre fx Nomi nærmer sig det aldrig (og han har jo netop om nogen været syg).

En anden ting jeg har lagt mærke til (jaja jeg ved godt jeg laver statistikker over de underligste ting) er at de tæver som vælger magnettæpperne allermest i deres drægtighed, er de tæver som får rene (eller næsten rene) pigekuld.:vedikke:

Generelt er det tæverne der er mest vilde med magnettæpperne :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har magnettæpper (petmag, tror jeg de hedder fra Nikken).

Jeg købte et da Magic for 1½ år siden faldt ned af et træ i junglen og slog benet nederdrægtigt. Hun blev ved med at hive det op i flere måneder. Så sagde en hvalpekøber som er forhandler at jeg skulle prøve det tæppe. Det gjorde jeg og hundene nærmest sloges om det.. Det hjalp på Magics ben..

Jeg har så lagt mærke til at nogle af hundene vælger det tæppe i perioder.. Andre fx Nomi nærmer sig det aldrig (og han har jo netop om nogen været syg).

En anden ting jeg har lagt mærke til (jaja jeg ved godt jeg laver statistikker over de underligste ting) er at de tæver som vælger magnettæpperne allermest i deres drægtighed, er de tæver som får rene (eller næsten rene) pigekuld.:vedikke:

Generelt er det tæverne der er mest vilde med magnettæpperne :vedikke:

 

 

Nej hvor er det spændende at læse!! :blink:

 

Jeg er meget spændt på hvordan flipsedyret vil tage det :5up:

 

 

 

- og nu vil jeg daffe ind og sove på det anden gang... fik jo helt vildt ondt af at lægge det på sengen, så nu er det da virkelig berettiget :rolleyes::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et magnet-terapiapparat. Jeg overvejede også madrassen, men sælger sagde dengang, at dette var mere effektivt. Tror det kostede omkring 5000 kr. :shock: Det er sådan et man også kan bruge på heste. Og gerne sammen med MSM og glucosamin. Jeg synes dog ikke det har nogen effekt sådan generelt på mine smerter. Og nu har det været pakket langt væk de sidste par år... Dog kommer man til at gå mere på toilettet af behandlingerne (og det er vist den gængse oplevelse), så noget må det gøre for udskillelsen. :vedikke:

Men det kan jo være det her er ''nyere'' og kan noget mere...:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Nu er det ikke for at slå skår i glæden... det kan også vel være jeg misforstår. :hmm: Men det bunder i, jeg idag har prøvet nogle back on track produkter og bilder mig selv ind jeg måske kan mærke en effekt (bliver mere øm, hvilket er normalt her i starten). Har også købt glukosamin i min iver - og tænkte at det kunne da også være det famøse magnetterapiapperat (til en mindre formue!) skulle på banen igen.

 

Så ville jeg lige gå ind og læse lidt på nettet om, hvordan det virkede i forhold til back on track og læser så det her..:

 

 

Bivirkninger

 

Debatten vedr. sikkerheden af magnetiske felter i forhold til effekt på udvikling af cancer er fortsat uafklaret.

 

Dog synes eksponering for magnetfelter ved lav intensitet over kort tid at være sikker.

 

Visse grupper må dog ikke benytte magnetterapi

 

Følgende personer må ikke behandles med magnetterapi:

  • Personer med indopereret pacemaker
  • Muligvis personer med cancer
  • Muligvis gravide kvinder

 

Så har man da virkelig ikke særlig meget lyst til at bruge det. :cry: Er der nogen af jer, der har hørt om det med canceren før? :confused:

 

kilde: Magnetterapi og magnetarmbånd

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Hejsa

 

Jeg vil lige komme med mit indspark. Jeg var med i et biluheld for ti år siden, hvor jeg efterfølgende led af migræne, hovedpine, smerter i nakke, ryg og skulder og var sygemeldt i laaang tid. For 5 år siden fik jeg en undermadras samt dyne med magneter. Efter det har jeg kunnet arbejde fuld tid, altså ikke dagen efter.. Men bedring over rimelig tid. Jeg ved ikke om det er magneterne der har hjulpet, men sover ihvertfald med dem hver dag.... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...