Hop til indhold

Back on track - erfaringer


potil
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg kigget lidt på Back on track og er blevet lidt lun på dem, men!

 

Flipsedyret skal jo have noget der varmer maven, men jeg synes det ser ud til at de fint når indunder maven :hmm: men gør de nu også det?

Skal man bruge de elastikker rundt om bagbenene før at dæknet sidder godt? kunne snildt forestille mig at Flipsedyret kunne få ret meget noia over dem :genert:

 

nogle der har de erfaringer med det her dækken?

 

[media]http://www.bot-shop.dk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file.jpg[/media]

 

 

 

Hundedækken - Hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
Nu har jeg kigget lidt på Back on track og er blevet lidt lun på dem, men!

 

Flipsedyret skal jo have noget der varmer maven, men jeg synes det ser ud til at de fint når indunder maven :hmm: men gør de nu også det?

Skal man bruge de elastikker rundt om bagbenene før at dæknet sidder godt? kunne snildt forestille mig at Flipsedyret kunne få ret meget noia over dem :genert:

 

nogle der har de erfaringer med det her dækken?

 

[media]http://www.bot-shop.dk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file.jpg[/media]

 

 

 

Hundedækken - Hunde

 

Vi er utrolig glade for dem til hundene - maveklappen er meget lang og dækker godt.. har man en hund, hvor pistolen sidder langt fremme, så dækker maveklappen måske lidt for godt.. hvis du forstår hvad jeg mener :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Hov - mht benstropperne, så er de ikke specielt nødvendige, hvis det bare er til en gåtur - dækkenet sidder godt.. i hvert fald på vores hunde.

 

Er det til brug i bilen og i bur fx, så vil jeg nok anbefale at bruge stropperne...ingen af vores har reageret på benstropperne, hverken som hvalpe eller senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg købte i vinters til min pointer, som er meget korthåret, han elsker at have det på, og det sidder rigtig fint. Har så købt et som de andre deler, når de skal sidde i bilen, efter at have været ude.

Har nu også anskaffet et, til min nye hundebasse, så hun ikke bliver kold.

Jeg var også lidt skeptisk, om der blev tisset på dækkenet, men det fungerer fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep jeg har det der til Luna.. Har lige fået det nye. Og elastikkerne skal lige strammes op. Men hun har ingen problemer med elastikkerne overhovedet

 

Vi bruger det kun indendørs pt. Det vil blive brugt udendørs, når det bliver koldere, hvis det bliver nødvendigt, og når vi er på bilture..

 

Vi har også det, der hedder netdækken og det virker på mig.. Har haft det rundt om mave/underliv de sidste par dage og vupti er kramper væk.. :shock:

 

PS Det BoT dækken du viser har keramisk materiale i, det har netdækkenet også, men obtrack skrylle, billebjerg osv har ikke samme effekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere af jer skriver, at I kun bruger dæknet indendøre. Må jeg have lov at spørge, hvorfor det er, at I bruger dækken indenfor?:vedikke:

 

Fordi BoT dækkenet har noget keramisk materiale i, der er kanon for led og sådan..

 

Du kan læse meget mere om det her:

 

Back on Track til hunde

 

Ville også vise nogle billeder af en hesteryg, før-under-efter brug af rygvarmer, men dem kan jeg jo selvfølgelig ikke finde nu:???:

 

Et almindelig dækken ville jeg ikke bruge indendørs, men BoT er ikke et almindelig dækken;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere af jer skriver, at I kun bruger dæknet indendøre. Må jeg have lov at spørge, hvorfor det er, at I bruger dækken indenfor?:vedikke:

 

 

Fie har ikke problemer med at "holde" varmen udendørs.

 

Efter turene i de kolde/klamme måneder får hun det på et par timer, når hun alligevel sover.

 

Det er primært for hendes ryg og dårlige led, dæknet skulle jo øge blodgennemstrømninger osv...så sådan bliver det brugt her.

 

Derudover har jeg også en rygvarmer til heste, så ligger på gulv eller seng, hun søger meget ofte selv denne rygvarmer, på trods af hun må ligge hvor hun vil

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh I ved sørme da også bare så meget:klap::klap::klap:

 

Er det rigtig forstået at Obtrack ikke indeholder det keramiske stof??:vedikke: Altså til dårlig led skal det være BOT?

 

Den der hase ting kunne måske noget for os:hmm:Men hvad bruger I - netdækken eller hundedækken?? Den der rygvarmer, Rene, har du bare den liggende i hendes kurv?

Så lige på deres madrasser, og de er godt nok lidt heftige i pris:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh I ved sørme da også bare så meget:klap::klap::klap:

 

Er det rigtig forstået at Obtrack ikke indeholder det keramiske stof??:vedikke: Altså til dårlig led skal det være BOT?

 

Den der hase ting kunne måske noget for os:hmm:Men hvad bruger I - netdækken eller hundedækken?? Den der rygvarmer, Rene, har du bare den liggende i hendes kurv?

Så lige på deres madrasser, og de er godt nok lidt heftige i pris:shock:

 

Ja den ligger på gulvet eller ovenpå sengen, så den kunne snildt "pakkes" rundt i kurven ;-)

 

Har faktisk også den haseforbinding, den er dog blevet lidt for stor

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh I ved sørme da også bare så meget:klap::klap::klap:

 

Er det rigtig forstået at Obtrack ikke indeholder det keramiske stof??:vedikke: Altså til dårlig led skal det være BOT?

 

Den der hase ting kunne måske noget for os:hmm:Men hvad bruger I - netdækken eller hundedækken?? Den der rygvarmer, Rene, har du bare den liggende i hendes kurv?

Så lige på deres madrasser, og de er godt nok lidt heftige i pris:shock:

 

 

Obtrack findes i 3 modeller - Skrylle, Rogle og Billebjerg, men ja de indeholder ikke de helende egenskaber som BOT. Da vi skulle købe dækken til Smilla blev jeg anbefalet skrylle, fordi hun ikke har nogle skevanker, som gigt o.lign

 

Vi har lige købt nedækkent også, det er jeg rigtig glad for. Smilla tørrer hurtigt i det og hun har det pt. på indenfor, i bilen og udenfor (her i efteråret), hvor Skrylle er for varm. Senere skifter vi over til Skrylle og når til det bliver rigtig koldt (i bilen, cykelkurven osv sådan til ''stillesiddende'') har vi et meget tykt dækken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhh I ved sørme da også bare så meget:klap::klap::klap:

 

Er det rigtig forstået at Obtrack ikke indeholder det keramiske stof??:vedikke: Altså til dårlig led skal det være BOT?

 

Den der hase ting kunne måske noget for os:hmm:Men hvad bruger I - netdækken eller hundedækken?? Den der rygvarmer, Rene, har du bare den liggende i hendes kurv?

Så lige på deres madrasser, og de er godt nok lidt heftige i pris:shock:

 

Som Frk Smilla skrev, så er det korrekt forstået :-D Der er 2 dækkener (til hunde) der indeholder det keramiske stof.

 

Udedækken og Netdækken:-D

 

Og ja madrasserne er dyre, derfor kan du sagtens nøjes med at købe en rygvarmer til hest og lægge på en almindelig madras.

 

Luna sover i bur om natten og der vil jeg lægge rygvarmeren ind oven på dynen, når jeg får købt den:-D

 

Jeg har både netdækken og udedækken. Men skulle jeg vælge, ville jeg nøjes med udedækkenet. Netdækkenet er mere "løst" i materialet. Pt bruger jeg netdækkenet:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

øj, alle de indlæg mens jeg har spist :banan::5up:

 

- og det lyder til at give en rigtig god varme, flipsedyret er utrolig kuldskær.... så det er nok lige ham! :hjerte:

 

Er det også varmt nok til de rigtig kolde dage?

 

 

Har jo gjort nogle fejlkøb, enten sad de træls eller også nedlagde han en prostestant... :genert::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

øj, alle de indlæg mens jeg har spist :banan::5up:

 

- og det lyder til at give en rigtig god varme, flipsedyret er utrolig kuldskær.... så det er nok lige ham! :hjerte:

 

Er det også varmt nok til de rigtig kolde dage?

 

 

Har jo gjort nogle fejlkøb, enten sad de træls eller også nedlagde han en prostestant... :genert::stupid:

 

Da det blandt andet øger blodtilførslen, så vil jeg mene ja:-D

 

Læser du slet ikke det link man lægger ind:vedikke::engel::lol::lol::lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da det blandt andet øger blodtilførslen, så vil jeg mene ja:-D

 

Læser du slet ikke det link man lægger ind:vedikke::engel::lol::lol::lol::mrgreen:

 

jo.. havde læst om virkningen :genert:

 

Luna havde sit på en af de reddi kolde dage i vinters.. Vi gik i åben land og det stormede en halv pelikan

 

Billedet jeg har er taget med mobilen og iflg Malene for dårlig til at vise frem:mrgreen::lol::lol:

 

 

:5up:

 

jeg skriver lige med lidt forsinkelse...

- Flipsedyret skulle liiige ud give den hare min papfar har skudt i dag, et ordentligt go'nat-møs :bighug::kys::bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Frk Smilla skrev, så er det korrekt forstået :-D Der er 2 dækkener (til hunde) der indeholder det keramiske stof.

 

Udedækken og Netdækken:-D

 

Og ja madrasserne er dyre, derfor kan du sagtens nøjes med at købe en rygvarmer til hest og lægge på en almindelig madras.

 

Luna sover i bur om natten og der vil jeg lægge rygvarmeren ind oven på dynen, når jeg får købt den:-D

 

Jeg har både netdækken og udedækken. Men skulle jeg vælge, ville jeg nøjes med udedækkenet. Netdækkenet er mere "løst" i materialet. Pt bruger jeg netdækkenet:mrgreen:

 

Tænker at udedæknet måske bliver for varmt for Hayly - hun har aldrig været den kuldeskære type. Snarere tværtimod så får hun det meget hurtigt varmt. Så måske et netdækken ville passe hende bedre, som hun kunne få på, når vi havde været til vandtræning - og måske få på efter en tur, når det er koldt.

Skal lige høre på mandag, om hun må få hase-halløjsaen på sin dårlige has. Men ellers står der nu netdækken, hasforbinding og rygvarmeren på ønskesedlen:5up:

 

I er altså guld værd med al den gode info, om de ting jeg intet selv noget om:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker at udedæknet måske bliver for varmt for Hayly - hun har aldrig været den kuldeskære type. Snarere tværtimod så får hun det meget hurtigt varmt. Så måske et netdækken ville passe hende bedre, som hun kunne få på, når vi havde været til vandtræning - og måske få på efter en tur, når det er koldt.

Skal lige høre på mandag, om hun må få hase-halløjsaen på sin dårlige has. Men ellers står der nu netdækken, hasforbinding og rygvarmeren på ønskesedlen:5up:

 

I er altså guld værd med al den gode info, om de ting jeg intet selv noget om:kys:

 

Det kan godt være du har ret i at udedækkenet bliver for varmt:-D Luna er normalt heller ikke kuldeskær og hun kan ligge heroppe i lejligheden med udedækkenet på

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh det synes jeg ikke det gør

 

 

Tak :hjerte:

 

Tror simpelthen at vi bliver nød til at prøve sådan et... det må blive jule og fødselsdagsgave i et :vuf:

Han mangler virkelig et dækken, han ryster sjældent af kulde, men kan se på ham at når han fryser (eller er lidt stresset), så skyder han ryg en lille bitte smule.. desværre er den trøje jeg købte til ham i sin tid, ikke faldet i herrens smag :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...