Hop til indhold

Alto og Sookie med løver på besøg


FOX
 Share

Recommended Posts

Hahahha, det var også en af mine første tanker.

 

Tak for billeder af løver, men der er altså for lidt af Alto og Sookie!!!!

 

:oops: ups havde faktisk gemt at jeg havde lovet dig nogle, men jeg er ikke så god til det kamara :stupid: huggede det da jeg var alene hjemme og kan sige at det ikke gik godt. Kunne ikke huske, hvad det skulle stå på - så jeg prøvede bare at tage et billed og så dreje indstillingsknappen osv osv :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte:

 

Det var sååå hyggeligt ... og sikke nogle uopdragne gæster - som ikke bare spiste, hvad du satte på bordet :oops:

 

Jeg syntes i var gode gæster :lun: jeg kan heller ikke på vilkår spise kage på tom mave - men jeg var glad for at jeg havde rugbrød i skabet til jer, for det er nemlig ikke altid jeg har det :genert: Og så havde i jo kørt riiimeligt langt for komme på besøg :mrgreen: I skal være velkomne en anden gang, og så håber jeg Alto-papkasse kan finde ud af at opfører sig :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde mest bare ondt af ham ... han virkede så stresset ... han gjorde jo ik nogen noget ... altså ud over, at jeg ik er vant til logre-haler over sofabord niveau :mrgreen:

 

Han var også pænt stresset, men igår da der var gæster igen, var han bare eksemplarisk - typisk ham, man ved ikke helt hvornår det går galt inde i hans lille grønne ært :blink:

 

Til det markerede - lørdag aften fandt vi ud af at det fad vi havde stående på bordet med lys og sten i - vist var fyldt med kaffe :lol: havde da ikke lige set, at det også var havnet dernede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg syntes i var gode gæster :lun: jeg kan heller ikke på vilkår spise kage på tom mave - men jeg var glad for at jeg havde rugbrød i skabet til jer, for det er nemlig ikke altid jeg har det :genert: Og så havde i jo kørt riiimeligt langt for komme på besøg :mrgreen: I skal være velkomne en anden gang, og så håber jeg Alto-papkasse kan finde ud af at opfører sig :stupid:

 

Fine billeder... men ja, alt for lidt af ham med det lille hoved :-)

 

Vores ville altså også kokse, hvis der kom x-antal fremmede hunde ind i huset til kaffebord og de så selv skulle sidde pænt osv... der ville nok gå et par dage, før der var ro på :genert:

 

Så helt en papkasse er han ikke :lun:

 

Næste gang må du servere kaffen i haven, så er det mere fair :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Han var også pænt stresset, men igår da der var gæster igen, var han bare eksemplarisk - typisk ham, man ved ikke helt hvornår det går galt inde i hans lille grønne ært :blink:

 

Til det markerede - lørdag aften fandt vi ud af at det fad vi havde stående på bordet med lys og sten i - vist var fyldt med kaffe :lol: havde da ikke lige set, at det også var havnet dernede :mrgreen:

 

Havde de nye gæster også lækre hunde med? :hmm:

 

Kaffe-stensætning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg syntes nok, at jeg kunne kende gaia, men ikke nok til at jeg turde gætte. hende har jeg lidt et svagt punkt for :hjerte: men de ser nu alle dejlige ud, også de store!

 

Gaia er også bare helt speciel :hjerte: og hun passede så godt til min sofa - og højden på sofabordet :engel: hun kunne lige nå op med forbenene og så gik nærmest en "æresrunde" på 2 ben :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...