Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

halfdan har leget og leget og leget hele weekenden, og har nu, efter vi er kommet hjem, sovet omtrent 12 timer i streg. dogmebilleder fra det mørke jylland:

 

[ATTACH]36146[/ATTACH][ATTACH]36147[/ATTACH]

[ATTACH]36148[/ATTACH][ATTACH]36149[/ATTACH]

[ATTACH]36150[/ATTACH][ATTACH]36151[/ATTACH]

 

og skulle vi ikke snart ordne det der fotokursus :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sikke en dejlig video :lun: sådan nogle legespasmer (som Smilla har til sidst) får Karla også af det her sne :lol:

 

Jaaa, det er så herligt. :klap:Jeg øjner også en mulighed for at hun taber sig lidt i disse dage. :x2: Minusgrader, legespasmer og fuglejagt (de sidder og gemmer i hække/ krat).

 

Bare ærgeligt jeg så ikke har forstået at holde igen med maden, hun får jo stadig til hun er (stop)mæt. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når mit indlæg fra i lørdags nu er blevet slettet :fornaermet:, må jeg jo lægge billederne ind igen. :engel: Tyson der nyder at putte med mor og dynen i sofaen efter en lang tur i sneen. :lun:

 

[ATTACH]36098[/ATTACH]

 

[ATTACH]36099[/ATTACH]

 

[ATTACH]36100[/ATTACH]

 

[ATTACH]36101[/ATTACH]

 

[ATTACH]36102[/ATTACH]

 

[ATTACH]36103[/ATTACH]

 

Og når jeg nu er i gang, får I også nogle snebilleder. De er godt nok fra sidste uge, inden der var lige så meget sne som nu, og de ligger også i snebilledtråden - men nu får I dem altså også her. :drille:

 

[ATTACH]36104[/ATTACH]

 

[ATTACH]36105[/ATTACH]

 

[ATTACH]36106[/ATTACH]

 

[ATTACH]36107[/ATTACH]

 

[ATTACH]36108[/ATTACH]

 

Hvor han nyde det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan får du "tøet" hende op? :blink: Hvor er hun sød :hjerte:

 

Ja det er også en længere proces :blink: Lige den dag hvor billederne er taget røg hun direkte i bad, men ellers plejer jeg bare at fylde håndvasken og så tøer hun ligeså langsomt op... -Lige den del synes Duffy er knap så sjov, men tror dog at hun synes det er det hele værd, hun elsker simpelthen sneen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er også en længere proces :blink: Lige den dag hvor billederne er taget røg hun direkte i bad, men ellers plejer jeg bare at fylde håndvasken og så tøer hun ligeså langsomt op... -Lige den del synes Duffy er knap så sjov, men tror dog at hun synes det er det hele værd, hun elsker simpelthen sneen...

 

Det er da også skønt :lol: ... med mindre man skal skovle :vinken: og det skal jeg snart igen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...