Hop til indhold

strik til hunden


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg faldt over denne side med gratis strik-opskrifter til trøjer til hunde - synes da lige jeg ville dele med jer andre.

Synes især der der grå strik der hedder Karisma er super lækker ! :5up:

Sådan en skal der i hvert fald kreeres til Hr. Whippet.

 

http://www.garnstudio.com/lang/no/category_oversikt.php?kat=6

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg faldt over denne side med gratis strik-opskrifter til trøjer til hunde - synes da lige jeg ville dele med jer andre.

Synes især der der grå strik der hedder Karisma er super lækker ! :5up:

Sådan en skal der i hvert fald kreeres til Hr. Whippet.

 

Oversikt over oppskrifter ~ DROPS Design

 

 

*host host* det er garnet der hedder Karisma... :lol:

 

Men p*ssegod side, jeg bruger den tit og jævnligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
:banan:Snyd.. Hvorfor strikker min mor ikke?... Jeg skal til at lære at strikke nu, fordi jeg VIL strikke den der..

 

 

Kender du ikke en gammel dame ? De elsker da at strikke.... (ingen fordomme her :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
*host host* det er garnet der hedder Karisma... :lol:

 

Men p*ssegod side, jeg bruger den tit og jævnligt!

 

 

Kunne man lokke dig til et flash hvis du har lavet nogle af de hunde-strik dér? (Altså - et flash af trøjerne!) :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Saphiira
Kender du ikke en gammel dame ? De elsker da at strikke.... (ingen fordomme her :genert:)

 

Desværre ikke. Jeg er lige flyttet til en helt anden by, så kender ikke så mange. Men jeg går hjemme lige pt., så synes det ville være super at lære det..:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Desværre ikke. Jeg er lige flyttet til en helt anden by, så kender ikke så mange. Men jeg går hjemme lige pt., så synes det ville være super at lære det..:banan:

 

Kan du så komme i gang med begynder-strikkepindene Frøken ! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Jeg faldt over denne side med gratis strik-opskrifter til trøjer til hunde - synes da lige jeg ville dele med jer andre.

Synes især der der grå strik der hedder Karisma er super lækker ! :5up:

Sådan en skal der i hvert fald kreeres til Hr. Whippet.

 

Oversikt over oppskrifter ~ DROPS Design

 

 

Rigtig lækker hunde trøje. Lige den der "Karisma" har jeg faktisk sat svigermor i gang med at strikke, til mine 2 hunde. :-D

 

De fryser nemlig, de stakler. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er igang med den blå sweater til Karla nu, tror dog jeg skipper "ærmerne"... skal nok vise frem (hvis) når jeg engang bliver færdig :-D

 

 

Så blevjeg (næsten) færdig. Opdagede lige efter jeg havde hæftet den, at jeg skulle have strikket et halsstykke på :stupid: Karla synes den er skrækkelig :mrgreen:

 

Ved ikke rigtigt.... måske hvis jeg strikker et halsstykke til den... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blevjeg (næsten) færdig. Opdagede lige efter jeg havde hæftet den, at jeg skulle have strikket et halsstykke på :stupid: Karla synes den er skrækkelig :mrgreen:

 

Ved ikke rigtigt.... måske hvis jeg strikker et halsstykke til den... :vedikke:

 

:klap: Hvor er du god! Tror du ikke bare, hun skal vænne sig til den? :hjerte: Synes den ser ud til at sidde rigtig godt både foran og bagpå - med god bevægelsesfrihed.

Er der ikke også god plads i den, selv om den sidder til? Synes det er flot, du har kunnet ramme størrelsen så godt. :-)

 

Smilla ville helt sikkert helst undvære krave, men nu har Karla også en lidt længere hals og er lidt mere en frossenpind. Det ville uden tvivl se sødt ud. Bare pas på den ikke bliver for stram. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Så blevjeg (næsten) færdig. Opdagede lige efter jeg havde hæftet den, at jeg skulle have strikket et halsstykke på :stupid: Karla synes den er skrækkelig :mrgreen:

 

Ved ikke rigtigt.... måske hvis jeg strikker et halsstykke til den... :vedikke:

 

 

Hva'.....Karla ser da lidt betuttet ud på de billeder :fornaermet:

Men dækkenet er flot :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Hvor er du god! Tror du ikke bare, hun skal vænne sig til den? :hjerte: Synes den ser ud til at sidde rigtig godt både foran og bagpå - med god bevægelsesfrihed.

Er der ikke også god plads i den, selv om den sidder til? Synes det er flot, du har kunnet ramme størrelsen så godt. :-)

 

Smilla ville helt sikkert helst undvære krave, men nu har Karla også en lidt længere hals og er lidt mere en frossenpind. Det ville uden tvivl se sødt ud. Bare pas på den ikke bliver for stram. :-)

 

den er lige stor nok i omfang, men det går nok. Har strikket en krave til nu, ødelagt lidt af fronten, da jeg pillede hæftnigen op igen :stupid: men gider ikke monterere kraven nu... det må blive imorgen aften

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...