Hop til indhold

"mærkelig" sove adfærd?


Gæst Saphiira
 Share

Recommended Posts

Gæst Saphiira

Nu er jeg måske lidt pylret, men jeg synes, Charlie har en sjov adfærd, når vi skal til at sove... :genert:Nu er det virkelig lang tid siden, jeg har haft hund, og jeg har aldrig haft min helt egen uden min mors indblanding...

Men Charlie putter i mit hår.. Altså han graver sin snude ind i mit hår, og han sover der hver eneste nat. Det har jeg aldrig oplevet før.. :vedikke:Jeg ved med katte, der er det tegn på, at de evt. er taget alt for tidligt fra deres mor, men med hunde ved jeg ikke?.. Tror ikke det er det samme..

Udover det ligger han stort set altid på vores sofas ryglæn, hvor han ligger igen og putter i mit hår...

Måske elsker han bare mit hår? :hmm:Har godt nok aldrig oplevet det..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Saphiira
og du er HELT sikker på han ikke er en kat? :hmm:

 

Ej, spøg til side.... han kan nok bare godt lide at ligge trygt og dejligt tæt hos dig, det er ikke unormalt, slet ikke for de små racer (som nok er mere tilbøjelige til at få lov :mrgreen:).

 

Ja, måske er han en kat..:shock: Han er måske i den forkerte krop:mrgreen:

Ej, okay... Hmm.. Det er dejligt at høre... At det ikke er unormal adfærd.. Tror bare jeg er lidt pylreret nogle gange

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, måske er han en kat..:shock: Han er måske i den forkerte krop:mrgreen:

Ej, okay... Hmm.. Det er dejligt at høre... At det ikke er unormal adfærd.. Tror bare jeg er lidt pylreret nogle gange

:oops:

 

Tror overhoved ikke der er noget som helst unormalt i det - og jeg er en lille (stoooor) smule misundelig på dig, der har den lille søde der gerne vil ligge tæt og putte... :lun: Mine kedelige hunde gider overhoved ikke... :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Saphiira
Tror overhoved ikke der er noget som helst unormalt i det - og jeg er en lille (stoooor) smule misundelig på dig, der har den lille søde der gerne vil ligge tæt og putte... :lun: Mine kedelige hunde gider overhoved ikke... :fornaermet:

Du må gerne låne Charlie.... Han elsker at putte... :lun:

Smilla vil også rigtig gerne ligge på min hovedpude - ovenpå mit hår. :lun: Hun kender simpelthen ikke til det at ligge i fordenden. :vedikke: Eneste ulempe - hun snorker! :shock: Så derfor ender jeg ofte i fodenden. :lol:
haha. Det gør Charlie heldigvis ikke.. Men han kan ikke ligge stille... Hvad gør man ikke for sine hunde? :lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Smilla vil også rigtig gerne ligge på min hovedpude - ovenpå mit hår. :lun: Hun kender simpelthen ikke til det at ligge i fordenden. :vedikke: Eneste ulempe - hun snorker! :shock: Så derfor ender jeg ofte i fodenden. :lol:

Det samme gør Mimi, men hun får ikke lov, for hun filter mit hår :lol:

Og så snorker hun forøvrigt også, højt som en grandvoksen mand - Passer slet ikke til sådan en yndig lille hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...