Hop til indhold

To år siden i dag..


Doberfan
 Share

Recommended Posts

at jeg mistede min elskede Cash (avatar billede).

 

Han var mit et og alt, min klovn, der fik mig til at grine højt hver dag, min velcrohund der bare ville være ved min side altid, min livsnyder der kiggede på mig som om jeg kunne udføre mirakler bare for ham, min Mr. Parkinson (fordi han logrede så voldsomt at hans hoved rystede).

 

Den aften for to år siden, ville jeg godt ønske, jeg havde kunnet udføre et mirakel for ham. Vi lukkede hundene ud, og et minut senere lå han under et træ med en brækket ryg. Vi kan kun gætte på, at han og Greta som sædvanligt havde rendt og leget i fuld fart, og at han kolliderede med træet.

Heldigvis havde han ingen smerter, men der var intet at gøre. :megaked::megaked:

 

Denne vidunderlige hund blev fundet strejfende i New Orleans' gader og havde et virkeligt grelt tilfælde af hjerteorm, og ingen troede faktisk han ville overleve - men det gjorde han og blev erklæret 100% rask - blot for at møde denne totalt umulige skæbne.

 

Hvis det er muligt at være forelsket i en hund, så var det hvad jeg var, og jeg vil altid savne ham.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var han dog smuk :lun:

* Må eje en Dobermann engang! *

 

Men sikke en frygteligt måde at miste sin hund på - så pludseligt :megaked:

:ae: :ae: til dig..

Det er hårdt at miste - og mærkedagene efterfølgende synes jeg også er svære at komme igennem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er det bare en fantastisk dejlig og umådelig trist historie at læse.

 

At et en så skøn hund, skulle miste livet så tidligt er jo ikke til at bære :megaked:

 

Omvendt er det fantastisk at læse historien og utrolig livsbekræftende at hans liv sluttede så lykkeligt trods de hårde ods. :lun:

 

Tager virkelig hatten af for den forskel i gør for de smukke og fantastiske hunde, som fortjener den chance i giver dem.

 

Føler med jer og håber at dagen trods alt byder på flere gode minder der med tiden, overskygger sorgen ved at have mistet ham alt for tidligt :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak til jer allesammen for jeres sympati og medfølelse.

 

Det der rescue kan være hårdt nogle gange, men det beriger også én, når man f.eks får en hund ind, der ser sådan her ud, og man så kan give den et godt liv, selvom det måske ikke varer så længe som man kunne ønske.

 

Cash var bare helt speciel, og jeg ved nogle af jer andre har haft hunde, der var "once in a lifetime". Jeg har dårlig samvittighed fordi jeg nogle gange ønsker det havde været en af de andre. Og jeg har tit været tæt på at fælde det forbandede træ, men det ændrer jo intet.

 

Tabet af Cash gav så plads for Chase som jeg stadig har - og som uden tvivl ville have været aflivet nu hvis vi ikke havde taget ham ind.

 

Men jeg har stadig Cash's halsbånd, som jeg absolut ikke er klar til at genbruge, og hans navneskilt hænger på min lampe ved siden af computeren og minder mig om ham hver eneste dag.

 

Det var godt med en god tudetur, tak igen allesammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men jeg har stadig Cash's halsbånd, som jeg absolut ikke er klar til at genbruge, og hans navneskilt hænger på min lampe ved siden af computeren og minder mig om ham hver eneste dag.

 

Det var godt med en god tudetur, tak igen allesammen!

 

Jeg har også Sittos halsbånd hængende med navneskilt i - den hænger på kanten af en ramme i stuen med billeder af hende & jeg til agility :lun:

(Når altså ikke lige en vis møgkat bliver ved med at puffe den ned!! :evil::genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Puha, jeg dur ikke til disse fortællinger!!

 

Han var virkelig en smuk vuf, og hvor er det dejligt at han havde det godt hos jer. Savnet må være helt enormt.

 

Rigtig mange af dem her til dig:ae::ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så meget nemmere at se ud fra andres beretninger, at hunden nåede at få det dejlige liv den fortjente. Men jeg kender det godt, det føles ikke som nok for en selv. Bare lige een dag mere..

 

Men han nåede da at finde lykken ved dig! Og stemmer i, sikke en smuk hund :lun: Han lever heldigvis videre i dine minder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...