Hop til indhold

verdens bedste træningsgodbidder!!!


korvis
 Share

Recommended Posts

Eeeendelig er mine hundes yndlings-trænings-godbidder kommet på nettet!!! :5up::banan::klap:

 

Det er min foretrukne hundebiks - Dalum dyrehandel (Odense) - der for nylig har startet en webshop op, og i dag kom yndlingsgufferne endelig på menuen!

 

Vi har to slags yndlingsguffer. Den ene, Agility snack, ligner olivers trainingbites i størrelsen, men er meget mere behagelige for føreren at arbejde med. De er nemlig lidt mere klæge i det, og smuldrer ikke. Fås i flere forskellige smager, og findes i lille eller stor pose.

 

Den anden, Boxby, er en slags tørret kød - men stykkerne er stadig bløde, og nemme at knække i mindre stykker, og de smuldrer heller ikke. Findes også i flere, meget spændende, smagsvarianter.

 

Hundene elsker begge slags, og jeg selv synes det er de suverænt mest behagelige guffer at arbejde med. Så hvis nogen leder efter gode træningsguffer - tjek dem ud HER.

 

Nu skal jeg vist finde mit dankort frem, og netshoppe lidt... :pift: :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Var jo inde og købe efter sidst du skrev lidt om dem :engel:

Agility er et hit, men boxby :fornaermet: Kommer lige i munden og så blir det efterladt på jorden.. Tossede hund!

 

Er det rigtigt??? Hmm... Jeg synes de virker så lækre, at jeg næææsten kunne fristes til at ta' en prøvebid selv... ;-) Men smagen er jo som bagen, og godt at i hvert fald Agility snack var et hit! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Øv - havde håbet, at muligheden lige var der for nogle gode guffer, som jeg ikke selv skulle stå og lave... men syntes ingredienslisten er ret kedelig - ihvertfald for mig, som går meget op i naturlige og gode råvarer :cry:

 

Kød og animalske biprodukter (min. 5% And ), ris, vegetabilske biprodukter, olie, fedt, mineraler, antioxidanter, farve, uden konserveringsmidler.

 

Du har ikke andre bud på noget godt? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske vi prøver dem en skønne dag, men har fornylig fyldt lageret op af disse 3 slags, oh my, min kræsne lille hund blev glad, så dem vil jeg altså også lige reklamere lidt for:

 

Yummeez Futterergänzung günstig bei zooplus: Yummeez Knöchelchen (semi-moist)

189450__yummeez_leckerli_wi_1.jpg

Hundefutter und Hundesnacks günstig bei zooplus: pitti Bacon Snack

115053_pitti_baconsnacks_1.jpg

 

Kausnacks für Hunde günstig bei zooplus: Chewies Knöchelchen Kausnacks (semi-moist)

97648_fakt_lammknnochen2_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - havde håbet, at muligheden lige var der for nogle gode guffer, som jeg ikke selv skulle stå og lave... men syntes ingredienslisten er ret kedelig - ihvertfald for mig, som går meget op i naturlige og gode råvarer :cry:

 

Kød og animalske biprodukter (min. 5% And ), ris, vegetabilske biprodukter, olie, fedt, mineraler, antioxidanter, farve, uden konserveringsmidler.

 

Du har ikke andre bud på noget godt? :-)

 

Åhh, sådan har jeg det jo også... men sidst lavede vi grydesteg (til os mennesker), og heller ikke dét gad hunden spise til træning, så altså... nu får han korn i godbidderne, og alle er glade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Åhh, sådan har jeg det jo også... men sidst lavede vi grydesteg (til os mennesker), og heller ikke dét gad hunden spise til træning, så altså... nu får han korn i godbidderne, og alle er glade.

 

Ja ok - det problem har vi ikke... vores æder alt - her i hytten er det mig der er besværlig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - havde håbet, at muligheden lige var der for nogle gode guffer, som jeg ikke selv skulle stå og lave... men syntes ingredienslisten er ret kedelig - ihvertfald for mig, som går meget op i naturlige og gode råvarer :cry:

 

Kød og animalske biprodukter (min. 5% And ), ris, vegetabilske biprodukter, olie, fedt, mineraler, antioxidanter, farve, uden konserveringsmidler.

 

Du har ikke andre bud på noget godt? :-)

 

Eejj, come on - slik skal jo være usundt!!! ;-):mrgreen:

Mine får bare det de er heeelt vilde med, og så kigger jeg ellers ikke rigtig på pakken... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Eejj, come on - slik skal jo være usundt!!! ;-):mrgreen:

Mine får bare det de er heeelt vilde med, og så kigger jeg ellers ikke rigtig på pakken... :genert:

 

Ved det godt :oops:

 

Og jeg er simpelthen så dobbeltmoralsk :oops: har selv lige spist forårsruller... men i morgen står den på sund mad igen :mrgreen::engel:

 

Vist meget godt, at jeg ikke har fået børn - de ville blive mobbet ud af skolen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Eeeendelig er mine hundes yndlings-trænings-godbidder kommet på nettet!!! :5up::banan::klap:

 

Det er min foretrukne hundebiks - Dalum dyrehandel (Odense) - der for nylig har startet en webshop op, og i dag kom yndlingsgufferne endelig på menuen!

 

Vi har to slags yndlingsguffer. Den ene, Agility snack, ligner olivers trainingbites i størrelsen, men er meget mere behagelige for føreren at arbejde med. De er nemlig lidt mere klæge i det, og smuldrer ikke. Fås i flere forskellige smager, og findes i lille eller stor pose.

 

Den anden, Boxby, er en slags tørret kød - men stykkerne er stadig bløde, og nemme at knække i mindre stykker, og de smuldrer heller ikke. Findes også i flere, meget spændende, smagsvarianter.

 

Hundene elsker begge slags, og jeg selv synes det er de suverænt mest behagelige guffer at arbejde med. Så hvis nogen leder efter gode træningsguffer - tjek dem ud HER.

 

Nu skal jeg vist finde mit dankort frem, og netshoppe lidt... :pift: :bigsmile:

 

Så er jeg gået Shop amok;-)

 

Der er blevet bestilt godbidder, en masse lækre tygge ting til vufferne samt denne : Woolly Tug Toy

Som jeg VED bliver et hit både hos Caia og Chili i træningen.

 

Alt i alt er der købt for 600kr.

Så nu får jeg da fyldt op i deres krukker.. Det er jo også ved at være jul, og Caia har fødselsdag på torsdag.. Så selvf. skal de have noget lækkert:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg gået Shop amok;-)

 

Der er blevet bestilt godbidder, en masse lækre tygge ting til vufferne samt denne : Woolly Tug Toy

Som jeg VED bliver et hit både hos Caia og Chili i træningen.

 

Alt i alt er der købt for 600kr.

Så nu får jeg da fyldt op i deres krukker.. Det er jo også ved at være jul, og Caia har fødselsdag på torsdag.. Så selvf. skal de have noget lækkert:banan:

 

Juhu - glade hunde! Kender flere der har den woolly tug, den ser rigtig lækker ud. Mon ikke Iso ønsker sig sådan én i julegave..? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Juhu - glade hunde! Kender flere der har den woolly tug, den ser rigtig lækker ud. Mon ikke Iso ønsker sig sådan én i julegave..? :hmm:

 

Juhuu, hvor godt at høre at du kender flere der har den. Jeg synes nemlig også at den ser lækker ud, og den bliver alletiders til træningen.. Det ved jeg:5up: Håber at få den inden konkurrencerne i weekenden... For så skal den med til når vi har været inde i ringen;-)

 

Og ja Chili og Caia kommer til at elske mig for alle de lækre ting de snart kommer til at få.

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu, hvor godt at høre at du kender flere der har den. Jeg synes nemlig også at den ser lækker ud, og den bliver alletiders til træningen.. Det ved jeg:5up: Håber at få den inden konkurrencerne i weekenden... For så skal den med til når vi har været inde i ringen;-)

 

Og ja Chili og Caia kommer til at elske mig for alle de lækre ting de snart kommer til at få.

 

Man skal aldrig gå ned på udstyr! :mrgreen: Har lige været inde og kigget på alle ting hun har - der er reeet mange tygge-ruske-dimser!!! Vil ha' dem alle!! ;-) Kiggede også lidt på dækkener, enten er jeg helt galt på den, eller også er hun ret billig med Hurtta-dækkener..? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Man skal aldrig gå ned på udstyr! :mrgreen: Har lige været inde og kigget på alle ting hun har - der er reeet mange tygge-ruske-dimser!!! Vil ha' dem alle!! ;-) Kiggede også lidt på dækkener, enten er jeg helt galt på den, eller også er hun ret billig med Hurtta-dækkener..? :hmm:[/QUOT

 

Ja hun har virkelig mange lækre ruske ting :-) Jeg tænkte også, ejjjj den skal jeg ha, og den der, og da også den der... Meeen, jeg måtte holde lidt igen! Ellers ender jeg på fattig gården... Haha

 

Lige mht. dækkener må jeg melde pas. For aner intet om hvad der er dyrt/billigt. Men jeg mener de normalt ligger på omkring en 400 kr ca. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal aldrig gå ned på udstyr! :mrgreen: Har lige været inde og kigget på alle ting hun har - der er reeet mange tygge-ruske-dimser!!! Vil ha' dem alle!! ;-) Kiggede også lidt på dækkener, enten er jeg helt galt på den, eller også er hun ret billig med Hurtta-dækkener..? :hmm:

 

 

I Hurtta vinterdæknerne er hun 110 kr billigere :shock:

 

Efter min praktik uge derinde, opdagede jeg heldigvis først på sidste dagen hvor billigt det var.

Hun er også blevet min nye Hurtta-pusher :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Fedest! Nu fandt jeg den bold, jeg har været på udkig efter (har set den til agility konkurrencer). Super Roller gummi, Ø15

 

Nogen, der kender den og synes den er god?

kan man ikke godt sparke foldbold med den? :genert:

Og endelig diameter på 15 cm - er det ikke, den ''rigtige diameter'' altså lige som man ville måle på en cirkel (og altså ikke den halve omkreds)??? :oops: Vil nødigt købe den for lille jo, for så bliver den disset af lille-dyret. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Fedest! Nu fandt jeg den bold, jeg har været på udkig efter (har set den til agility konkurrencer). Super Roller gummi, Ø15

 

Nogen, der kender den og synes den er god?

kan man ikke godt sparke foldbold med den? :genert:

Og endelig diameter på 15 cm - er det ikke, den ''rigtige diameter'' altså lige som man ville måle på en cirkel (og altså ikke den halve omkreds)??? :oops: Vil nødigt købe den for lille jo, for så bliver den disset af lille-dyret. :cool:

 

Jeg har en lille en, og den er rigtig god. Kender også de større, og man kan sagtens tjatte til dem. Sparker man rigtig til så gi'r den nok lidt efter. Vil tro at det er den rigtige diameter der menes - det betyder tegnet ∅ da i hvert fald..? :hmm:

 

og så fik jeg alligevel bestilt lidt på den faaaarlige hjemmeside... :stupid: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...