Hop til indhold

Breaking Dawn


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome
Hvad så hvis jeg siger "The Tourist er min nye ynglingsfilm!!♥♥♥♥"

 

x'D

 

Så skal du åbenbart have skåret ud i pap, at den slags altså ikke rigtig lissom er relevant i en tråd, der handler om Twilight. Det er ikke en almen film-tråd. :-)

 

Og for lige at være lidt skolelæreragtig, hvilket jeg godt synes, jeg kan tillade mig, når du poster intet-bidragende spam her: Ordet "ynglingsfilm" eksisterer ikke. Noget, man foretrækker, hedder "yndlings"-etellerandet. Idet det handler om at "ynde" noget. En "yngling" er et ord for en ung mand, en ungersvend, og indenfor visse sportsgrene bruges det også om en ung mand eller kvinde i alderen 16 til 18 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Nu har jeg fået set den........

 

Jeg blev slemt skuffet over Eclipse og meldte mig ud af "fanklubben", hvilket betød, at jeg ikke gik i biografen og så Breaking Dawn.

 

Lad os bare nøjes med at sige at jeg nu er meldt voldsomt ind i fanklubben igen og fortryder stort, at jeg ikke gik i biffen og så den.

 

Hold da op, hvor den leverede varen og hvor er der frygtelig lang tid til del 2 kommer i biffen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Joey-Salome
Røde øjne ser sjovt ud - fandt lige en teaser trailer på FB :)

 

Glæder mig, men frygter også del 2, får efter den, er der jo ikke flere :(

 

I know.

Jeg synes, man skulle starte underskriftsindsamlinger og presse Stephenie Meyer til at skrive en fortsættelse. Vi vil da høre, hvordan Renesmee vokser op og hvad der sker med hende og Jacob og om Volturi virkelig opgiver og om Bellas familie aldrig finder ud af, hvad hun er blevet til og og og ... der er MASSER at skrive om - og filmatisere. Vi vil have lov at være eventyr-teenagere for evigt! Ligesom dem!! :mrgreen:

 

OG så vil vi også have nogle Ringenes Herre-boks-lange directors cut-udgaver af dem, der er kommet - med masser af ekstramateriale, som er ORDENTLIGT. Sucky at der f.eks. ikke er deleted scenes på Breaking Dawn 1 - de har optaget den der scene, hvor hun grovæder æg, hvorfor måtte vi så ikke se det? Hmmm? Og mere bryllupsstuff og sådan.

Og så synes jeg i øvrigt også, at man som ekstramateriale kunne overveje en semi-kortfilm, som bygger på Midnight Sun, altså den der ufuldendte Twilight-pendant, som er skrevet fra Edwards synspunkt. Hallå, vi vil godt se ham tage til Alaska og sidde og tude til kusinerne over det her tøsebarn, han ikke ved om han vil elske eller æde. Og se ham tulle rundt derhjemme i Cullen-huset og skændes med familien over Bella og få nattetimerne til at gå og stuff. Og se ham stalke hende om natten og diskutere med sig selv, om han liiiiige skal smøre vinduet, så det ikke knirker, når han kommer snigende i morgen.

 

Jaja - der er MASSER af citron, der kan presses endnu. KOM MED NOGET! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Røde øjne ser sjovt ud - fandt lige en teaser trailer på FB :)

 

Glæder mig, men frygter også del 2, får efter den, er der jo ikke flere :(

 

 

Jeg er bare bange for at de skuffer :genert: sådan rent Renesmee mæssigt :mrsgreen: men efter første del så har jeg håb :pray: damn jeg sys det var flot lavet! ISÆR slutningen med Bella der lå og blev forvandlet :klap: SÅ smuk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det så jeg også lige igår :5up:

 

men fåååårk jeg sys den unge er SKUMMEL :scared:

 

Hun bliver også bare fremstillet super dårlig :lol: Altså hun slår jo næsten sin mor ihjel, fordi hun gerne vil have blod :lol: (Imens hun er i maven på Bella)

 

Og så ser hun så sød ud lige da Jacob får øjnkontakt med hende... Men når man ser billedet hvor Rosalie sidder med hende ved kaminen så ser dens hår bare totalt freaky ud!

 

Jeg ved ikke hvorfor den får mig til at tænke på Chucky :lol:

 

Man tror jo på at ungen ER ond indtil Edward høre barnets tanker, og høre at barnet elsker sin moooars stemme :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså overhovedet ikke hun så SPOR sød ud ved kaminen eller da hun kom ud af maven! Nyfødte åbner altså ikke øjnene så brat :shock::lol: Ved godt at Nessie er noget særligt, men come-daligethefuck-on det så skummelt ud!!! :skraek:

 

 

Anyways...sætter den nok lige på igen i aften :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså overhovedet ikke hun så SPOR sød ud ved kaminen eller da hun kom ud af maven! Nyfødte åbner altså ikke øjnene så brat :shock::lol: Ved godt at Nessie er noget særligt, men come-daligethefuck-on det så skummelt ud!!! :skraek:

 

 

Anyways...sætter den nok lige på igen i aften :engel:

 

Ja det er rigtig nok, men hun havde da bare så store søde øjne :lun:

 

Det skal siges jeg har ikke læst bøgerne, så jeg ved ikke hvad der sker i del 2... Så jeg aner ikke om ugen ER ond eller ej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...