Hop til indhold

Breaking Dawn


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Altså... Vi havde jo en New Moon tråd... Og en Eclipse tråd (BTW så kommer den på dvd lige om lidt :banan:

 

De er jo igang med Breaking Dawn - så vi skal da selvfølgelig også have sådan en tråd - ikk' :engel:

 

Breaking Dawn kommer i biffen 18.11.2011 - der er jo næsten præcis 1 år til. Så er det da ikke for tidligt at starte sådan en tråd....

 

Oooooog nu.... Billeder :klap:

 

th_settttt019.jpg

 

th_settttt008.jpg

 

th_001-3.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag :fornaermet:

 

Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd :lun: så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve :mrsgreen:

 

Åh den glæder jeg mig også super meget til!!!

 

http://www.gucca.dk/dvd-film/the-twilight-saga-eclipse-deluxe-box_122450.php#karrusel :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej så er vi to!!

 

Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag :fornaermet:

 

Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd :lun: så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve :mrsgreen:

 

NEJ 4!!! :slem:

 

 

åårh ja! Damn! jeg har set de 2 første film mange gange efterhånden :oops::engel::mrgreen:

 

hmm...må hellere skrive den på julegave listen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap:

 

 

Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!!

 

 

 

Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke::vedikke:

 

 

 

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap:

 

 

Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!!

 

 

 

Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke::vedikke:

 

 

 

 

 

 

:engel:

 

 

Ej come ON! :stupid: Selvfølgelig er det Edward der er lækrest :lun: Jacob har da en flot krop, men han ligner en gris :fornaermet:

 

 

ååårh ha da...ikke mere en 2 måneder siden jeg læste hele serien igen...kunne være man skulle gøre det igen :hmm::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai altså! Edward er konstant bleg-fjæs og totalt deprimerende :fornaermet: Og så bryder jeg mig ikke om hans tænder :mrgreen:

 

Jeg foretrækker sq Jacob, han ser både godt ud og er muntert selskab :cool:

 

tsk tsk... :rolleyes::fornaermet: Edward er totalt guddommelig smuk og bleg og bare muuums:lun: Jacob er aaalt for brun og bred :fornaermet: og med grissetryne! :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...