Hop til indhold

Obtrackdækken model Skrylle sælges


Bustertrold
 Share

Recommended Posts

Jeg tror måske Karla skal have det i str 4. Smilla har det i str 2 (jeg var meget i tvivl om hun skulle have det i str 3 dengang. Hun var på det tidspunkt stadig en stor hvalp, men jeg troede ikke hun voksede mere. (Men hun blev mere ''fyldig''. Og jeg synes idag det er lige lille nok i halsen og når den skal over hovedet (selv om den er spændt helt ud). Idag ville jeg afgjort købe str 3 til hende.

 

Måske kan du bruge det til noget. :vedikke:

 

Til gengæld passer Smilla obtracks netdækken i str 37 på en prik. Men jeg oplever altså som sagt, at Skrylle er lidt mindre.. Måske har andre samme oplevelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan det være jeg skal lure lidt når det i str 2 blir sat til salg :engel:

 

 

:-D

Jeg går dog og overvejer, om jeg skal gemme det til manden (formentlig) får en hund i det nye år. Men ellers skal jeg nok have dig i mente. :5up: (For et eller andet sted tvivler jeg på det bliver en mindre hund end Smilla :lol:)

 

Har du i øvrigt tænkt på om et BOT dækken kunne være godt for Molly med de helende egenskaber, det har? Det kunne da godt være.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D

Jeg går dog og overvejer, om jeg skal gemme det til manden (formentlig) får en hund i det nye år. Men ellers skal jeg nok have dig i mente. :5up: (For et eller andet sted tvivler jeg på det bliver en mindre hund end Smilla :lol:)

 

Har du i øvrigt tænkt på om et BOT dækken kunne være godt for Molly med de helende egenskaber, det har? Det kunne da godt være.. :hmm:

Yes vi fik jo et der var for stort, men den mindre str kom i dag og det sidder bare super duper :5up:

Men sys bare Skrylle-modellen også ser lækker ud :engel:

Kan dog være jeg skal vente til hun er færdig med at vokse, med at købe mere :hmm:Tror hun blir kæmpe :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes vi fik jo et der var for stort, men den mindre str kom i dag og det sidder bare super duper :5up:

Men sys bare Skrylle-modellen også ser lækker ud :engel:

Kan dog være jeg skal vente til hun er færdig med at vokse, med at købe mere :hmm:Tror hun blir kæmpe :shock:

 

Ejj, super du har fået et hjem!! :banan: Jeg håber det har en rigtig god effekt. :x2:

 

Jeg synes også Skrylle er et virkelig smart design. :5up: Jeg ville nok også vente til hun var udvokset, et eller andet sted er det sgu lidt ærgeligt at have købt det for lille. :???: Men jeg har faktisk set D/S tæver på størrelse med Smilla (eller faktisk mindre) så det er ikke utænkeligt hun skal have en 2'er. (Alt afhængig af hvor stor hun er, nu har jeg jo ikke set hende). :vedikke: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, super du har fået et hjem!! :banan: Jeg håber det har en rigtig god effekt. :x2:

 

Jeg synes også Skrylle er et virkelig smart design. :5up: Jeg ville nok også vente til hun var udvokset, et eller andet sted er det sgu lidt ærgeligt at have købt det for lille. :???: Men jeg har faktisk set D/S tæver på størrelse med Smilla (eller faktisk mindre) så det er ikke utænkeligt hun skal have en 2'er. (Alt afhængig af hvor stor hun er, nu har jeg jo ikke set hende). :vedikke: :hjerte:

Hun er ret lang og høj bagtil, 6,2 kg:shock: Og regner da med hun sætter noget mere krop, så tror hun blir en basse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...