Hop til indhold

En opfordring


Gæst Sigurd
 Share

Recommended Posts

Jeg, og sikkert også mange andre, vil gennem dette indlæg opfordre Jer, der sætter billeder af Jeres hund ind på denne side, om at oplyse hundens stambogsnummer, og/eller stambogsnavn.

Mange gange har jeg set billeder af de skønneste hunde, men uden mulighed for, at finde hundes stamtavle via Hundeweb eller andre databaser.

Derfor håber jeg at mange vil følge denne opfordring, så alle kan se hvor Jeres kønne hunde, har deres gener fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er squ da egentlig en skide go´ ide :5up:. Kan du ikke starte en "Navn Og Nummer"-tråd ?!? Det kunne da både være sjovt og interessant.

 

Tak, men jeg tror ikke din idé om en "Navn og Nummer" tråd er så god.

Det ville være bedre, hvis man skrev oplysningerne i samme indlæg som billedet, det er jo som regel i forbindelse med et billede, at andre kan "blive nysgerrige."

 

Og så lige til Jer, som ikke har stambog på Jeres hund: Der er ingen grund til at lade sig provokere, for jeg har startet denne tråd under "Hunde m/stambog".

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men jeg tror ikke din idé om en "Navn og Nummer" tråd er så god.

Det ville være bedre, hvis man skrev oplysningerne i samme indlæg som billedet, det er jo som regel i forbindelse med et billede, at andre kan "blive nysgerrige."

 

Og så lige til Jer, som ikke har stambog på Jeres hund: Der er ingen grund til at lade sig provokere, for jeg har startet denne tråd under "Hunde m/stambog".

 

Der tror jeg nu nok at du har misforstået, dem med ikke-stambogsførte hunde, her på H-F.. ;-) Det er ikke her på H-F man plejer at få stoppet snobbe-kortet i næsen, som ejer af hunde med stambog, ikke fra de gamle medlemmer i hvert fald..

 

 

Hilsen en der kun har stambogsførte hunde -og som forøvrigt ikke har tænkte sig at ligge stambogsnummer ud, hver gang jeg ligger et billede op, de oplysninger er frit tilgængelig på min hjemmeside :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men jeg tror ikke din idé om en "Navn og Nummer" tråd er så god.

Det ville være bedre, hvis man skrev oplysningerne i samme indlæg som billedet, det er jo som regel i forbindelse med et billede, at andre kan "blive nysgerrige."

 

Og så lige til Jer, som ikke har stambog på Jeres hund: Der er ingen grund til at lade sig provokere, for jeg har startet denne tråd under "Hunde m/stambog".

 

Ja, det har du så evig ret i. Så er det bare at kaste bolden, Sigurd ! Op med billeder af dine vovser + stambogsnummer....altså pga den der tradition med at trådstarteren lægger ud. Så kommer vi andre med garanti vrimlende bagefter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

kan man kiggge det der sigurd snakker om bare ved at smutte in på en hjemmeside.?? eller skal man have noget log in for at kunne det.?? og kan enver som har snoppe kort på sin hund logge sig in??.

 

snoppe kort. hi Fnis :5up::mrgreen:.

 

Jeg mener at du skal være medlem af DKK for at kunne bruge hundeweb's database. Så skal man vist oprette sig som bruger, med et nummer der står på bagsiden af bladet Hunden..? Kan ikke helt huske det... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der tror jeg nu nok at du har misforstået, dem med ikke-stambogsførte hunde, her på H-F.. ;-) Det er ikke her på H-F man plejer at få stoppet snobbe-kortet i næsen, som ejer af hunde med stambog, ikke fra de gamle medlemmer i hvert fald..

 

 

Hilsen en der kun har stambogsførte hunde -og som forøvrigt ikke har tænkte sig at ligge stambogsnummer ud, hver gang jeg ligger et billede op, de oplysninger er frit tilgængelig på min hjemmeside :blink:

 

Hvis nogen er af den opfattelse, at jeg har "stoppet snobbe-kortet" op i nogens næse, så har de misforstået mig.

Meget bevist placerede jeg tråden under "hunde m/stamtavle" så de som har hunde uden stamtavle, kan jo bare lade være at kommentere.

Men nogen vil jo gerne provokeres, jeg kender selv følelsen. :slem:

 

Jeg kiggede forbi din profil og kunne se at du har påført dine hundes stambogsnavne, rigtig god idé, :klap: så er der jo heller ingen grund til at skrive dem, hvergang du lægger et billede på siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

kan man kiggge det der sigurd snakker om bare ved at smutte in på en hjemmeside.?? eller skal man have noget log in for at kunne det.?? og kan enver som har snoppe kort på sin hund logge sig in??.

 

snoppe kort. hi Fnis :5up::mrgreen:.

 

Hvis du har stamtavlen, så står det på den - hvis du ikke har stamtavlen, så kan du give mig hele hendes stambogsnavn, så kan jeg finde det til dig.

 

 

Den dag jeg bare ser et billede af dine hunde Sigurd, så lover jeg at ALLE mine billeder (også dem af bastarder) får et nummer på, så de kan findes i hundeweb ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis folk synes min hund er spændende, så håber jeg da at de vil skrive en besked til mig. Så skal de få alt det info de ønsker. Også hvis folk bare synes det er sjovt at kigge på tavler.

 

Ville selv se nogle ting på hundeweb, fik Bernerazuro og Zaz-zaz' numre (og nogle flere), det er nemt nok lige at spørge direkte.

 

Jeg er da selv mega nysgerrig nogle gange, og har kigget en del folks hunde på hundeweb, dem hvor jeg kender navnet/navnet står i signaturen/på hjemmesider.

 

Ærgeligt at vi ikke må se info på dine hunde Sigurd, nu hvor du lige præcis går så højt op i sund avl. For det er jo sådanne hunde man ønsker at granske tavler på, ikke. Jeg lærer noget hver gang jeg tjekker en hund.

Hvis du en dag indser at vi ikke er så farlige, så må du meget gerne sende en pb med nogle numre - jeg kigger MEGET på tavler, da jeg jo leder efter en kommende hund, så sund som muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sigurd - jeg fatter ikke hvordan du kan få dig selv til, at efterlyse noget, som du ikke engang selv vil efterkomme...:confused:

 

Altså hvis ret skal være ret, så kan man jo ikke sige at Sigurd efterlyser noget han ikke selv vil efterkomme... Han foreslår at man sætter stambogsnummer på når man uploader et billede af sin hund og eftersom han ikke har sat så meget som et eneste lillebitte billede på af bare en enkelt af sine hunde, så kan man jo ikke beskylde ham for ikke selv at følge sin opfordring :mrgreen:

 

 

Men jeg er da ved at være lige så nysgerrig som resten af flokken, jeg gad også godt at vide hvilken type hund Sigurd har, det kunne jo være en som var interessant og der lader i hvert fald til at være styr på sundheden der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo har jo stamtavle, men da han er af et V-kuld og opdrætter ikke har kennel navn, så må der ikke være mellemrum i hans navn...

 

Jeg havde jo på forhånd bestemt at han skulle hedde Gizmo, og det blev så Valiant Gizmo, da det jo skulle starte med V på stamtavlen... Men der står så: Valiantgizmo - og det gider jeg faktisk ikke have stående i min signatur :genert:

 

Men nysgerrige er mere end velkomne til, at gå ind på min hjemmeside www.team-lykkes.dk hvis de vil se mere på hans linier, og mine tidligere hunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Altså hvis ret skal være ret, så kan man jo ikke sige at Sigurd efterlyser noget han ikke selv vil efterkomme... Han foreslår at man sætter stambogsnummer på når man uploader et billede af sin hund og eftersom han ikke har sat så meget som et eneste lillebitte billede på af bare en enkelt af sine hunde, så kan man jo ikke beskylde ham for ikke selv at følge sin opfordring :mrgreen:

 

 

Men jeg er da ved at være lige så nysgerrig som resten af flokken, jeg gad også godt at vide hvilken type hund Sigurd har, det kunne jo være en som var interessant og der lader i hvert fald til at være styr på sundheden der :5up:

 

Hvis ret skal være ret...tja, men hvis man selv ønsker at være anonym, så forstår jeg ikke hvorfor man så føler trang til, at opfordre andre til at vise 'kortene' ved at oprette en tråd om det:???:

 

Mht 'Sigurd' og hans opdræt, så kan det da godt være, at der gives udtryk for, at han går højt op i sundhed og at der skal være styr på tingene, men ærligt - så er det jo umuligt for andre herinde reelt at vide, om 'Sigurd' ikke ikke bare har en hvalpefabrik, hvor hunde og hvalpe går for lud og koldt vand... når man er fuldstændig anonym, så kan man jo skrive hvad man vil - sandhed eller løgn :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ret skal være ret...tja, men hvis man selv ønsker at være anonym, så forstår jeg ikke hvorfor man så føler trang til, at opfordre andre til at vise 'kortene' ved at oprette en tråd om det:???:

 

Mht 'Sigurd' og hans opdræt, så kan det da godt være, at der gives udtryk for, at han går højt op i sundhed og at der skal være styr på tingene, men ærligt - så er det jo umuligt for andre herinde reelt at vide, om 'Sigurd' ikke ikke bare har en hvalpefabrik, hvor hunde og hvalpe går for lud og koldt vand... når man er fuldstændig anonym, så kan man jo skrive hvad man vil - sandhed eller løgn :vedikke:

 

Jeg tror, at Sigurd slet ikke har hund:hmm:.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...