Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har tydeligvis ikke samme filmsmag, jeg kunne lide både The Road, Slumdog millionaire og The Last King of Scotland. :lol:

 

Hvilke film synes du IKKE er kedelige? :mrgreen:

 

:oops: Jeg har aldrig været kæmpe film-entusiast, så de film jeg godt kan lide er klassikere, som ALLE kan lide.:mrgreen: Jeg er desværre ikke særlig ''skæv'' eller anderledes. Bare almindelig kedelig...

 

 

Jeg er slet til eventyrfilm, science fiction, platte film (jim carey og sådan :oops:) og noget der er alt for urealistisk. Men film baseret på virkelige hændelser bliver tilgengæld let for kedelige også. :stupid:

 

Film jeg har set mere end 2 gange sådan lige hurtig tænkt: Gladiator, Braveheart, A perfect world, Titanic, Rainman, Gøgereden, The next three days, The Holiday, French kiss...

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm.... :hmm: har slet ikke set nogen film i den her uge...gad vide om jeg er helt rask :genert:

 

Hi hi, jeg har det på samme måde... Sidste film jeg så var :hmm: kan ikke engang huske det!! Og i aften skal kæresten se valg så der bliver det heller ikke til noget! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

The last king of Scotland. Gav op en time inde i filmen. :gab:

 

Åååh jeg synes den film var god og VIRKELIG skræmmende :skraek:

 

Vi har tydeligvis ikke samme filmsmag, jeg kunne lide både The Road, Slumdog millionaire og The Last King of Scotland. :lol:

 

Hvilke film synes du IKKE er kedelige? :mrgreen:

 

The Road :5up:

 

Slumdog millionaire var sådan lidt bob-bob. Synes ikke den var så fantastisk som den blev gjort til.

 

Igen, Last King of Scotland :5up: - rigtig god film og samtidig skræmmende. Ville så gerne have skrevet om Adi Amin i den større skriftlige opgave i gym, men min historielærer mente ikke der var nok "kød" på ham :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen, Last King of Scotland :5up: - rigtig god film og samtidig skræmmende. Ville så gerne have skrevet om Adi Amin i den større skriftlige opgave i gym, men min historielærer mente ikke der var nok "kød" på ham :hmm:

 

Kan jeg virkelig have taget så meget fejl. Burde måske prøve igen.... Har jo om ikke andet godt af at lære om Ugandas historie. :oops: *suk*

Link til indlæg
Del på andre sites

skotlands konge, ugandas historie - hvad handler den film om?

 

Den handler om Ugandas grumme diktator, Idi Amin fortalt gennem øjnene på en ung naiv læge fra Scotland. Umiddelbart virker Idi Amin i starten af filmen til at være en sympatisk fyr, men hans personlighed viser sig stille og roligt at være en anden..

 

Der er sikkert nogle herinde, der kan fortælle noget mere om hvem han var og hvordan filmen ender og hvilke ødelæggelser han gjorde for landet og befolkningen. (Måske gjorde han også noget godt?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg elsker thriller/gyser genren -meld lige tilbage om den er god :-D

 

Den var ok. Den havde sine klamme øjeblikke, og man blev sådan lidt småparaniod af at se den :genert: Men ved sit klimaks skete det hele bare ret hurtigt og så var den ligesom bare ... slut :vedikke: Ikke en film jeg gad se igen, men ganske udemærket engangsunderholdning.

 

skotlands konge, ugandas historie - hvad handler den film om?

 

Han tryllebandt Ugandas folk og pressen med sine fine taler og lovninger om guld og grønne skove, kom til magten og valgte så mere eller mindre at "slagte" Afrika.

 

Og så kaldte han sig "The last King of Scotland".

 

Men det er en barsk film, der er nogle meget voldsomme scener i den som ikke er for sarte sjæle. (sådan var det formentligt også i virkeligheden).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elskede Eternal Sunshine... Science of Sleep er en af de få film, jeg ikke magtede at se færdig, jeg syntes simpelthen, at den var SÅ kedelig.

 

Hvor sjovt. Jeg kan godt sætte mig ind i at Science of Sleep kan være lidt kedelig, men jeg synes bare at den er så fantastisk smuk på mange måder. Eternal Sunshine of a Spotless Mind synes jeg der var lidt meget happy ending over, men plottet var egentlig ret fedt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...