Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Ja men når hjerte jo ikke fungere fordi det er dødt, kan det jo ikke pumpe blodet ud :mrgreen:

 

:lol: jamen så ville de jo falde døde om Aslan :blink: det er ren magi :slem: hvis de kan være levende døde, kan de vel også være døde doing-it :slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg så Rango i går. Den var lidt ... hmm anderledes ... end normale animationsfilm, synes jeg - mere alvorlig.

 

Er der nogle, der har set den sammen med børn, for jeg tænkte på, da jeg så den, om den ikke er for barsk for børn :vedikke: Nu har jeg ikke selv børn, så jeg ved ikke, hvordan de normalt reagerer, men tænkte bare på, at nogle ting ville virke meget voldsomme på børn - og så var historien måske også lidt anti-børn i mine øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så Rango i går. Den var lidt ... hmm anderledes ... end normale animationsfilm, synes jeg - mere alvorlig.

 

Er der nogle, der har set den sammen med børn, for jeg tænkte på, da jeg så den, om den ikke er for barsk for børn :vedikke: Nu har jeg ikke selv børn, så jeg ved ikke, hvordan de normalt reagerer, men tænkte bare på, at nogle ting ville virke meget voldsomme på børn - og så var historien måske også lidt anti-børn i mine øjne.

 

Jeg synes også den er for voksne/større børn. Jeg så den sammen med min søn på 14, og vi morede os herligt :5up:

 

I går så jeg den nye Star Trek film på TV2. Den var meget bedre end jeg havde regnet med :5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Edward :lun::lun::lun:

 

 

Ser twilight :lun:

 

Jasper :lun::lun:

 

 

Ser Eclipse :lun::lun:

 

I know :mrgreen:

 

Er altså lidt forelsket i Jasper i Eclipse.

 

Specielt der hvor han skal lære dem at slås og han snakker med sydstats accant :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Jeg kunne ikke være mere enig!! :lun: Men jeg var nu allerede forelsket i ham efter jeg havde læst bøgerne....

 

hehehe, jeg går altid hen og får lidt varme følelser for Alice, selvom jeg normalt ikke svinger i den retning:lol:

 

Så kan jeg få Carlisle for mig selv :mrgreen:

totalt meget pænere uden pudder i hovedet og afbleget hår:mrgreen:

 

Synes absolut de burde hyre Bradley Cooper i den næste eller næste-næste.. Total lækker jeg-ku-godt agtig.. Ser film udelukkende fordi han er med.. Eller ser ikke så meget handling, ser bare Bradley Cooper:cool: (mangler Petrines savle-smiley her!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også set Thor men synes så at den er fed nok. Men jeg så den også som en marvel og ikke en tur i den nordiske mytologi. Glæder mig til den næste…

 

Helt enig, sådan havde jeg det også. :genert:

 

Skægt, normalt elsker Casper og jeg Marvel-film, men hverken ham eller jeg synes det var særligt imponerende skuespil i Thor. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi så Primal i forgårs og The Descent igår.

 

Primal er godt nok .. ja .. Primal :lol: Der er nogle klamme scener i filmen, men ellers er plottet som det plejer : En gruppe unge tager ud for at forske nogle "cave-paintings" og pludselig er der "noget" i junglen :slem:

 

The Descent er en af de bedste gyserfilm jeg har set.

Den er ikke dum i skuespillet, man føler sympati med personerne og slutningen giver et lækkert twist. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi så Primal i forgårs og The Descent igår.

 

Primal er godt nok .. ja .. Primal :lol: Der er nogle klamme scener i filmen, men ellers er plottet som det plejer : En gruppe unge tager ud for at forske nogle "cave-paintings" og pludselig er der "noget" i junglen :slem:

 

The Descent er en af de bedste gyserfilm jeg har set.

Den er ikke dum i skuespillet, man føler sympati med personerne og slutningen giver et lækkert twist. :5up:

 

Jeg tror lidt vi har samme smag i gyserfilm, så The Descent er straks tilføjet til min Netflix kø. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...