Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puha, jeg vrælede mange gange :lol: Men sluserne åbnede helt da Anne Hathaway sang I dreamed a dream. Og til sidst da Jean Valjean døde :megaked:

Nemlig det var også de to gange den knækkede for mig :megaked: og så må jeg indrømme at jeg absolut forguder filmens version af "a heart full of love"... en ting jeg dog må indrømme jeg blev lidt skuffet over var Sacha Baron Cohen's version af Master of the house... ikke fordi han var dårlig jeg er kæmpe fan, men efter at have hørt versionen med Matt Lucas så er der bare ikke andre versioner der kan måle sig.

 

Fandt den bye the way lige på youtube

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

gentager mig selv, men ...Django unchained er bare must-see....altså der er øjeblikke hvor man næsten får det dårligt med at være hvid, og andre tidspunkter hvor man sidder helt ude på kanten af stolen for at få alt med i de vilde skudopgør....

 

I love it

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig det var også de to gange den knækkede for mig :megaked: og så må jeg indrømme at jeg absolut forguder filmens version af "a heart full of love"... en ting jeg dog må indrømme jeg blev lidt skuffet over var Sacha Baron Cohen's version af Master of the house... ikke fordi han var dårlig jeg er kæmpe fan, men efter at have hørt versionen med Matt Lucas så er der bare ikke andre versioner der kan måle sig.

 

Fandt den bye the way lige på youtube

 

Nej den er svær at slå!

 

Havde i det hele taget ret svært ved at Ali G. er med i sådan en alvorlig film, men da jeg havde vænnet mig til det, synes jeg faktisk at han gjorde det ok - ikke fantastisk.

 

Er lige rejst til Paris i dag. Helt perfekt oven på et gensyn med les mis i går :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej den er svær at slå!

 

Havde i det hele taget ret svært ved at Ali G. er med i sådan en alvorlig film, men da jeg havde vænnet mig til det, synes jeg faktisk at han gjorde det ok - ikke fantastisk.

 

Er lige rejst til Paris i dag. Helt perfekt oven på et gensyn med les mis i går :lun:

 

Hahaha du havde problemer med Ali G. jeg havde nu større problemer med Bruno ;)... Jeg synes han gjorde det godt, men det er godt nok også nogle store sko han skal fylde for at kunne måle sig med Matt Lucas

 

Og så vil jeg slet ikke kommentere det med Paris :fornaermet:for jeg er da overhovedet ikke misundelig :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste par dage har jeg set kandidaten, anklaget og submarino... Den sidste er klart den mest realistiske og også langt den bedste... Viser helt vildt godt, hvordan man kan have de bedste intentioner om at gøre det en lille smule bedre end sine forældre, men hvordan ens sociale arv ødelægger det for en...

Lidt en tude-film, hvis man er til sådan noget... Hehe... Kan i hvert fald anbefales herfra :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Submarino er genial...

 

dog længe siden jeg har set den...men vi havde overvejet at bruge den som en del af undervisningen...endte dog med at jeg så den(vist nok) på tv...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste film var i fredags, der så vi Atlantis (Disney), som egentlig var ok, men synes den mangler lidt af den magi som de ældre Disneyfilm har.. Men sådan har det været med en hel del af de nyeste synes jeg. Den sidste Disney film jeg så hvor jeg var helt optaget fra start til slut, var Tangled/To på flugt..

I aften og de næste par aftener frem står den på Star Wars.. Lånte samtlige film af min fasters mand, så der skal ses film o nørdes totalt sammen med kæresten :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man nu ikke har set nogle af X-men filmene og egentlig ikke rigtig ved, hvad de handler om, vil jeg så få noget som helst ud af at se X-men Origins - Wolverine, som kommer i aften på TV-2? Jeg går ud fra det er en slags prequel til X-men og det er den første, ikke? Ikke en toer eller lign., for der kommer jo også endnu en Wolverine film senere i år :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror såmænd sagtens du kan få noget ud af det, da den på mange måder står alene, og den ikke rigtig har noget specielt i historien derlægger sig op af x-men filmene (måske undtagen 3-4 scener)... Så se den og nyd en god film, men den ville være meget bedre hvis du kendte til x-men universet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror såmænd sagtens du kan få noget ud af det, da den på mange måder står alene, og den ikke rigtig har noget specielt i historien derlægger sig op af x-men filmene (måske undtagen 3-4 scener)... Så se den og nyd en god film, men den ville være meget bedre hvis du kendte til x-men universet

 

Hov, glemte helt tråden igen. Vi endte med at sætte Avengers på i stedet. Og jeg har også lige set begge Iron Man-film, og kunne huske nogle ting derfra, som der lidt blev hentydet til i Avengers, så det var rart at vide ok, det er derfor de siger sådan og sådan, selvom man nok bare ville lade det passere, hvis man ikke havde set Iron Man. Og kunne forestille mig, det er lidt det samme med X-men / Wolverine. Nu må jeg se, om jeg får den at se en anden go' gang, men nu "tør" jeg da godt :-D

 

Faldt forøvrigt i søvn til Avengers, så kan ikke udtale mig endnu, om jeg synes den er go' :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...