Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Gæst diddjy

Clueless. Har ikke set den i mange år, så fik lyst til at smide den på i går. Et godt gensyn med en MEGET ung Paul Rudd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst diddjy
Eeelsker den film :lun:
Ja, den er go', og så er den jo faktisk ret godt spillet, når man tænker på, det er en parodi-film. Jeg synes i hvert fald, Alicia Silverstone spiller godt (og Paul Rudd, men det gør han jo altid :mrgreen:)

 

 

De sidste film jeg har set var Dark Shadows, Pitch Perfect og Les Miserables.. De sidste to :lun::hjerte:

Dark shadows var dog rimelig underholdende også :lol:

Åh, Dark Shadows kan jeg også godt li'. Den tror jeg snart, jeg vil se igen :lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man tager sådan en film som De grønne slagtere, synes jeg det er utroligt, at Nikolaj Lie Kaas spiller begge brødre, og når jeg ser andre film med ham, sidder jeg og tænker, at det er vildt at tænke på at det samme person som Eigil :lol:

Og hvis nu det havde været en udenlandsk skuespiller, som ikke var så kendt, så tror jeg ikke, jeg ville have tænkt på, at jeg havde set ham I andre film.

 

 

 

Er der nogle af jer, der har set Cast Away? Jeg så noget af den i går aftes, men lidt on & off, og i dag da den blev genudsendt kørte fjernsynet tilfældigvis, så jeg så noget af den igen, men der er noget, jeg ikke helt forstår.

SPOILER, just in case ikke alle ønsker at kende slutningen, selvom det er en gammel film ;-) - resten skrevet med hvidt:

 

Hvorfor har han den pakke med hjem, da han forlader øen? Har han ikke åbnet den? Hvis jeg var på en øde ø, ville jeg da åbne ALLE pakker for at få alt, hvad der kunne hjælpe mig. Og hvorfor har den pakke reddet hans liv?

 

Spoiler slut :mrgreen:

 

Let me google that for you :mrgreen:

 

On the Tom Hanks movie "Castaway", what was in the box he never opened? - Yahoo! Answers

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mozart

Jeg så også Castaway den anden dag.

 

(SPOILER!)

 

Er jeg den eneste der opfattede det som, at det var hvalen der reddet hans liv? Tænker, at det var hvalen der sprøjtede vand på ham da skibet sejlede forbi, og derfor reddet hans liv ved, at vække ham?? Eller er det noget helt andet? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy

Cairo Time. Har længe glædet mig til at se den, så var spændt på, hvad jeg ville synes om den. Den viste sig at være rigtig god. Jeg kunne godt li' det langsomme tempo og de mange små ting, der var at lægge mærke til. Hvis man ikke er den rastløse type under langsomme film, så er denne klart værd at se!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg GIDER ikke se film på sprog, jeg ikke forstår, for selvom man har underteksterne, hører jeg meget efter, hvem der siger hvad, nogle gange er der fejl i oversættelsen eller ikke alt bliver oversat osv.

Desuden er jeg generelt ikke meget for dramaer.

 

... Alligevel har jeg lige set The untouchables og var helt opslugt :5up: Og det var slet ikke et problem, at den var på fransk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg GIDER ikke se film på sprog, jeg ikke forstår, for selvom man har underteksterne, hører jeg meget efter, hvem der siger hvad, nogle gange er der fejl i oversættelsen eller ikke alt bliver oversat osv.

Desuden er jeg generelt ikke meget for dramaer.

 

... Alligevel har jeg lige set The untouchables og var helt opslugt :5up: Og det var slet ikke et problem, at den var på fransk :-)

 

Da Casper og jeg var en uge i Polen var vejret virkelig kedeligt, og det regnede konstant. Vi valgte så at bruge mange af vores aftner i den lokale biograf (som iøvrigt var utrolig flot).

 

En dag sætter vi os så ind for at se REC 2 (gyser) fordi vi havde set 1'eren, og pludselig går det op for os at filmen selvfølgelig er spansk, ligesom 1'eren var det, men med polske undertekster. Lad mig bare sige at det var en lidt flad fornemmelse :sjov:

 

 

Iøvrigt er polakker UTROLIGT dårlige til det der med at sætte sig på de rigtige sæder inde i salen. 2 gange måtte vi bede folk om at flytte sig, for vi ville da ikke give afkald på vores pladser lige midt for skærmen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Casper og jeg var en uge i Polen var vejret virkelig kedeligt, og det regnede konstant. Vi valgte så at bruge mange af vores aftner i den lokale biograf (som iøvrigt var utrolig flot).

 

En dag sætter vi os så ind for at se REC 2 (gyser) fordi vi havde set 1'eren, og pludselig går det op for os at filmen selvfølgelig er spansk, ligesom 1'eren var det, men med polske undertekster. Lad mig bare sige at det var en lidt flad fornemmelse :sjov:

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

I am Number 4

 

Ulidelig naiv teenage-romantik :gab:, men desværre krydret med ret gode special effects og kampscener, som man næsten bliver nødt til at se. I filmens sidste 30 sekunder kommer instruktøren åbenbart pludselig i tanker om at der er nogle gevaldige huller i plottet, så de bliver lukket hu-hej vilde dyr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var inde og se Now you see me i torsdags. Egentlig en fed film, men jeg følte lidt at der manglede noget da den var færdig. Den blev afsluttet lidt for hurtigt.

 

Igår så vi I am number 4 på netflix. Okay film, men jeg brød mig ikke om slutningen. uden at afsløre for meget kan jeg vist godt sige at jeg blev sur over at man efterlod nogen på den måde. Hmpf.

 

Skal helt klart se Red 2 og Grown ups 2..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft en slags tema-aftener, hvor vi har set Beautiful Boy, We Need to Talk About Kevin og til sidst Elephant. Det var interessant at se dem på den måde, fordi de omhandler det samme, men fra tre forskellige vinkler og med tre forskellige udtryk. I går så vi Nosferatu (den fra 1922), og selvom jeg ikke er synderligt vild med stumfilm, var den god, og det er rart endelig at have fået set den. Det var så meningen, at vi ville køre tema igen, denne gang med dracula/vampyr tema og se Shadow of the Vampire, men jeg havde mere lyst til at gense The Notebook i dag, så den endte vi med at se. Det er efterhånden længe siden, jeg sidst så den, så det var godt at få den genopfrisket i hukommelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elephant tror jeg at jeg har set. Er det den med skoleskyderiet hvor man følger flere elever i et større puslespil? Den var såå kedelig.. det tog evigheder før der skete noget. Jeg er nok slet ikke egnet til den slags film.. nu skal vi ind og se grown ups 2. Jeg forventer ikke den vilde historie, bare et godt grin :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Elephant tror jeg at jeg har set. Er det den med skoleskyderiet hvor man følger flere elever i et større puslespil? Den var såå kedelig.. det tog evigheder før der skete noget. Jeg er nok slet ikke egnet til den slags film.. nu skal vi ind og se grown ups 2. Jeg forventer ikke den vilde historie, bare et godt grin :-)

 

Ja, det er den :) Jeg synes nu overhovedet ikke, den var kedelig, men jeg kan godt li' langsomme film, fordi det er en speciel måde at udfolde en historie og karaktererne på.

 

Uh, jeg glæder mig til at se Grown Ups 2, den har fået herre dårlige anmeldelser, men det er ligegyldigt, for (som dig) forventer jeg intet andet end et godt grin. 1'eren var jo skide sjov :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den var herreskæg! Dog synes jeg der manglede en af scenerne fra traileren. Ret sært. Men den var sjov! Alle skreg af grin flere gange og selv jeg som sjældent griner højt var godt med :-D
Fedt, fedt, fedt, nu glæder jeg mig endnu mere til at se den!
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...