Hop til indhold

Julesmileys?


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Nu hvor vi er i julemåneden, kunne det så lade sig gøre med sådan en "smiley-pakke" med julesmileys? :banan:

Så vi kan få noget julestemning ind på HF!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nu hvor vi er i julemåneden, kunne det så lade sig gøre med sådan en "smiley-pakke" med julesmileys? :banan:

Så vi kan få noget julestemning ind på HF! :-D

 

Der har været juleting i butikkerne siden efteråret, julereklamer ligeså længe - man bliver bombarderet med det overalt - HF har (indtil nu)) været rimelig fri for juleglitter osv...så jeg kan godt undvære julesmiley´s :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har været juleting i butikkerne siden efteråret, julereklamer ligeså længe - man bliver bombarderet med det overalt - HF har (indtil nu)) været rimelig fri for juleglitter osv...så jeg kan godt undvære julesmiley´s :genert:

 

Altså helt ærligt Malene.. skal det være jul, så handler det om at gå all in:blink:

Jeg var midt i husrenovering sidste år på denne tid og fik ikke pyntet op, så jeg mener jo at jeg er i kraftigt underskud og derfor skal pynte dobbelt i år:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Altså helt ærligt Malene.. skal det være jul, så handler det om at gå all in:blink:

Jeg var midt i husrenovering sidste år på denne tid og fik ikke pyntet op, så jeg mener jo at jeg er i kraftigt underskud og derfor skal pynte dobbelt i år:banan:

 

Du får lige en julepakke: a014.gifd042.gifd050.gifk020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nu hvor vi er i julemåneden, kunne det så lade sig gøre med sådan en "smiley-pakke" med julesmileys? :banan:

Så vi kan få noget julestemning ind på HF! :-D

 

He he he, lige min tanke da jeg importerede en julesmiley fra cosgan i morges

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Altså helt ærligt Malene.. skal det være jul, så handler det om at gå all in:blink:

Jeg var midt i husrenovering sidste år på denne tid og fik ikke pyntet op, så jeg mener jo at jeg er i kraftigt underskud og derfor skal pynte dobbelt i år:banan:

 

Jamen du skal da bare jule og pynte godt op... hjemme hos dig selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Sidste år da vi "pyntede op" gik folk nærmest i koma, så i år har jeg valgt ikke at gøre det :-)

 

I år går vi i koma hvis du IKKE pynter op. Hvem har sagt det skulle være nemt?

 

Frem pynten, pleaazeeee :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...