Hop til indhold

halfdan - en korthårsløve


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Over det hele? Også hovedet? Hvorfor har du ikke taget billeder? Soshy er kort på kroppen i øjeblikket..Aj hvor er hun blød og varm :klap:

 

Ved jeg ikke? :genert: Har ikke lige haft kamera med, når vi har setes. :vedikke: Men fin er hun, og ja, hun er også kort i ansigtet. :lun:

 

Egentlig er det vel også Søs' pligt at få taget billeder af hende og sende til dig. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej ja, hende Maggie :lun:

 

Mødte hende jo på snegåturen med AG-klubben (ærgerligt I ikke var med). Først kunne jeg slet ikke se, hvem det var (eller hvilken race), fordi hun var holdt så kort. men hold kæft hvor er hun bare en kær lille spirrevip :hjerte:

 

Ja, og så er hun bare altid glad og elsker at spæææne rundt i store cirkler. Søs siger, at hun aldrig har haft en hund, der er så god til at underholde sig selv. :mrgreen: Enten ved at løbe i cirkler eller ved at pjaske vand ud på gulvet fra vandskåle eller soppebassin. :slem:

 

Tyson er meget forelsket i hende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare fin, det synes jeg overhovedet ikke du skal være ked af :lun:

 

Du er godt nok god til at klippe sådan helt lige og pænt :-D

 

bemærk lige, at billedet er taget i lidt lummer belysning - han har masser af hakker :lol:

 

tror lige at jeg tager en tur til med saksen idag, jeg fandt et par lange totter, og så vil jeg også forsøge at give ham shabiskæg, det ser fint ud, og så kommer hans hoved ikke til at virke så koloenormt.

 

er bange for at dette klipperi er skruen uden ende - snart er han jo helt skaldet :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

bemærk lige, at billedet er taget i lidt lummer belysning - han har masser af hakker :lol:

 

tror lige at jeg tager en tur til med saksen idag, jeg fandt et par lange totter, og så vil jeg også forsøge at give ham shabiskæg, det ser fint ud, og så kommer hans hoved ikke til at virke så koloenormt.

 

er bange for at dette klipperi er skruen uden ende - snart er han jo helt skaldet :shock:

 

Ja det kan godt ende lidt som skruen uden ende... Mit bedste råd til dig er nok, at vente nogle dage, så det kan sætte sig inden du bare klipper løs. For det vil altid se takket ud de første dage, og det værste sætter sig ofte for mig. Så kan man lige nappe det sidste bagefter. Så undgår man forhåbentlig den skaldede hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg klippet ret meget af skægget - men synes faktisk ikke, at det kan ses :hmm: - måske fordi det alligevel næsten altid er fedtet og dermed ikke ser så "stort" ud. døm selv:

 

[ATTACH]36506[/ATTACH]

 

uhhh, det kribler i fingrene for at klippe mere af :lol:

 

Det er fint :lun:

- men efter min smag, så mår der godt klippes lidt mere:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg klippet ret meget af skægget - men synes faktisk ikke, at det kan ses :hmm: - måske fordi det alligevel næsten altid er fedtet og dermed ikke ser så "stort" ud. døm selv:

 

[ATTACH]36506[/ATTACH]

 

uhhh, det kribler i fingrene for at klippe mere af :lol:

 

Hold da op, jeg tænkte lige "WTF det er jo Milo".... Han ligner ham helt vildt på det billede. Det ser godt ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

milo ligner virkelig også halfdan (præ-klipning) på mange af billederne i dit album - udtrykket :lun: måske er det bare tilfældigt, for de er da vist ikke i nær familie?

 

Ja de har det samme udtryk og kropssprog på billeder i hvert fald. Jeg ved ikke med familien- hvem er forældre til Halfdan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...