Besvaret December 6, 201015 år comment_511304 Så yndig er hun, når hun drømmer [media] [/media] Petrine og hendes swimmingpool [media] [/media] [media] [/media] En prinsesse spiser pringles [media] [/media] Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år Forfatter comment_511308 Petrine har handlet guffer og er så glad, alle skal vide det [media] [/media] Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511309 Hun er yndigst! Og nu kan vi sove (igen - synes ikke vi laver andet?) Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år Forfatter comment_511311 Hun er yndigst! Og nu kan vi sove (igen - synes ikke vi laver andet?) Sove vi er nogle der er på arbejde, unge dame! Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511316 Yndige Petrine! Og hendes snude er da bare for kær, når hun drømmer :hjerte: Elsker også Møffes snude (og poter!) når han drømmer! Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511339 Hvor er hun bare dejlig Den der Pringel kan da holde i lang tid, så forsigtig som hun spiser Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511403 Sove vi er nogle der er på arbejde, unge dame! Åhja så må man ikke sove Jeg fik osse lavet MASSER :klap: Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511415 Man kan aldrig få en overdosis af Petrine:lun: Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512367 Petrine har handlet guffer og er så glad, alle skal vide det [media] [/media] Det er altså morsomt det der Der bor en pomeranier i nærheden af os, og man ved bare når den er ude at gå tur, for nøj hvor den snakker og fortæller om hver eneste lille ting den har oplevet i løbet af den sidste uge. Den holder aldrig mund, og man kan ikke lade være med at grine, når man ser en lille hund, der simpelthen bare går og bjæffer for sig selv Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år Forfatter comment_512494 Den holder aldrig mund, Petrine gør det kun, når hun har oplevet noget ekstra spænende (på vej hjem fra agility, fra guf-butikken og på stranden med bølgerne) - heldigvis Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512514 Petrine gør det kun, når hun har oplevet noget ekstra spænende (på vej hjem fra agility, fra guf-butikken og på stranden med bølgerne) - heldigvis Selvom jeg altid siger, at jeg ikke vil have en gøende hund, så er det da fantastisk med sådan en lille én, der går bare og snakker med sig selv og fortæller om det spændende hun har oplevet. Jeg synes det er grineren, og det giver da virkelig noget til personligheden Men er papillion ellers en gøende race? Altså er det normalt at de går og snakker, eller er det bare Petrine, der oplever så meget at det bare må ud Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512584 Hehe Zita syntes det var meget spændende at høre petrine fortælle om sine guffer Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år Forfatter comment_512586 Men er papillion ellers en gøende race? Altså er det normalt at de går og snakker, eller er det bare Petrine, der oplever så meget at det bare må ud Zamzam har sagt vov 5 gange de 3½ måned vi har haft ham - hjemme får Petrine ikke lov at sige en lyd, når det banker på og de er alene hjemme, så kan jeg se på filmen, at hun siger et forsigtigt bjæf og det er så alt. Men rygtet siger, papilloner er bjæf-monstre :hmm: Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_513129 Petrine har handlet guffer og er så glad, alle skal vide det [media] [/media] Hun er da ikke dum den lille, mens hun gør sørger hun for at holde øje med at gufferne nu rent faktisk stadig følger med hjem :klap: Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_513232 Hvor er hun bare bedårende der hvor hun spiser pringles. Det sødeste lille ansigt. :hjerte: Klipper du hende? Rapporter