Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men i Hvidovre kan man få fin fin sushi som ikke er dyr...Eller i KAssel :mrgreen:

 

Jeg er sikker på, at man godt kan lave sushi i mit køkken (jeg er sikker på, der er mange retter man kan lave i mit køkken ... jeg laver bare mest lasagne)

 

Jo :megaked: Hvis ikke der snart sker noget, så må han ud :megaked:

 

Men altså ... han er jo lækker uanset ... men ville være dejligt med en ny super-god han :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på, at man godt kan lave sushi i mit køkken (jeg er sikker på, der er mange retter man kan lave i mit køkken ... jeg laver bare mest lasagne)

 

 

 

Men altså ... han er jo lækker uanset ... men ville være dejligt med en ny super-god han :genert:

JA han er perfekt på elle andre områder..og støvsugerens allerbedst-se-se ven
Link til indlæg
Del på andre sites

JA han er perfekt på elle andre områder..og støvsugerens allerbedst-se-se ven

 

Og Dexters aller bedste humpedyr..:slem:

 

(Dexter havde regnet ud, at han ikke var en helt perfekt han. Det er derfor han kun humper ham og ingen af de andre hunde eller hvalpe:blink:)

 

Ej, det er squ træls med Atticus! Han er jo bare så flot og dejlig.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har besluttet at beholde Bounty :-D

 

Det kan jeg godt forstå, hun var godt nok også sød. :hjerte:

 

Åhhvor trist ... men det er helt sikkert, at der kommer flere løver man kan forelske sig hovedkuls i :lun:

 

Ja, det kan man vist slet ikke lade være med. :genert:

 

MAn er nødt til at sige at man er seriøst i overvejelser.. SÅ kan jeg holde tilbage. Men når jeg først har besluttet at en given hvalp beholder jeg ikke, så er det med ikke at tøve..Jeg er sq ikke for god i forvejen til at sortere

 

Det er klart - jeg var jo heller ikke i seriøse overvejelser før efter i fredags. :blink: Men nu skal jeg helt klart i tænkeboks for at finde ud af, om jeg skal have hvalp til sommer, hvor jeg kan tage lang ferie. :engel:

 

Hvornår ved du, hvad du planlægger af kuld og ca. hvornår de kommer og sådan?

 

Vi flytter sq hele biksen...

 

Forresten så kan jeg lave Sushi..Og Natascha er endnu bedre til det.. Vi må have hende overtalt en dag :mrgreen:

 

Uhhh, hvis I holder kombineret løve- og sushiarrangement, så kunne jeg godt finde på at tage turen til Jylland. :mums: Men så skulle Tyson med, spændende at se hvad alle løverne ville sige til en lille ræv. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle du se Cleo-musen, som Lille Louie synes ligenr en rotte :evil:

 

nej, hun gør ikke:evil:

 

Leo nemlig :mrgreen:

Han kan alt det som løverne kan...bortset fra at gø..

 

hvorfor kan han ikke gø?

 

Det kan jeg godt forstå, hun var godt nok også sød. :hjerte:

 

 

 

Ja, det kan man vist slet ikke lade være med. :genert:

 

 

 

Det er klart - jeg var jo heller ikke i seriøse overvejelser før efter i fredags. :blink: Men nu skal jeg helt klart i tænkeboks for at finde ud af, om jeg skal have hvalp til sommer, hvor jeg kan tage lang ferie. :engel:

 

Hvornår ved du, hvad du planlægger af kuld og ca. hvornår de kommer og sådan?

 

 

 

Uhhh, hvis I holder kombineret løve- og sushiarrangement, så kunne jeg godt finde på at tage turen til Jylland. :mums: Men så skulle Tyson med, spændende at se hvad alle løverne ville sige til en lille ræv. :mrgreen:

 

altså jeg tager turen op til Janni i foråret - det ved hun bare ikke endnu:genert: - så må du hoppe med i bilen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu skal jeg helt klart i tænkeboks for at finde ud af, om jeg skal have hvalp til sommer, hvor jeg kan tage lang ferie. :engel:

 

Hvornår ved du, hvad du planlægger af kuld og ca. hvornår de kommer og sådan?

 

:ivrig::yeah:

 

nej, hun gør ikke:evil:

 

Du skal ikke være ked af det. Louie ligner også en lille rotte nu - med store ører!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Eyecatcher
:lol: Ja, men det kunne de nu i forvejen :engel: eller også var det bare fordi din datter er søøøød - ihvertfald ifølge Alto og Sookie :blink::mrgreen:

Jaaaaae:banan: Den begrundelse kan jeg MEGET bedre lide :klap::klap: Jeg synes også at Alto og Sookie er søde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...