Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du ser syg ud :slem: åh du ser virkelig ud som om du er ved at blvie syg..bare det ikke sker på en fredag :mrgreen:

 

Har ikke tid til at være syg. :evil:

 

Kunne i princippet tage hjemmearbejdsdag og så bare arbejde de timer senere på dagen/aftenen. Problemet er, at jeg har telefonvagt den dag. :???:

 

Ved du, om Shabi kommer? For så vil jeg lobbye hårdt blandt mine kollegaer for at bytte telefonvagten. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter intet af ovenstående...

 

*EDIT* Var helt sikker på, at det var et 'spøgelsesindlæg', men yes, nu har jeg så også læst tråden, og det var det ikke. Men hvad er en øve-løve?

 

Og Janni? Kan man indstille den der maskine til ikke at klippe rottekort, men bare sådan lidt længere, eller hedder den så saks? Og må man komme og nusse løver i hobetal, selvom man ikke har andet ærinde?

 

 

En øve-løve kunne jo være sådan en løve - som dem der er for bange til at løve-klippe deres egne løver - men alligevel gerne vil prøve - kan få lov at barbere lidt mås på?

Link til indlæg
Del på andre sites

En øve-løve kunne jo være sådan en løve - som dem der er for bange til at løve-klippe deres egne løver - men alligevel gerne vil prøve - kan få lov at barbere lidt mås på?

 

Aha! :-D Synes det lød sådan lidt... forkert.

 

Kennel L., du bliver trukket i fra alle sider (men så længe der er kage involveret har jeg på fornemmelsen, at det er ok). Hvad er det længste den der ivrige klippemaskine kan klippe? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo det jeg siger du skal..vi laver den opgave i aften..Hey vent..du ser sq også lidt sløj ud..Du er vel ikke ved at få fredags-tyndskid? stakkels dig. og du havde vel ikke tænkt dig at smitte studiegruppen :fyfy:

 

Gad godt se dig skrive en bacheloropgave på 96.000 tegn m. mellemrum i aften!:mrgreen:

 

Tror jeg falder på knæ for skrivegruppen og tigger for at komme afsted. Så må jeg jo bare sidde lidt med bærbaren frem og tilbage, så jeg kompenserer ved stadig at bidrage med noget til opgaven. Men det kan jeg altså ikke sige noget om før ca. dagen før. For det kommer virkelig an på, hvad vi er kommet til i opgaven.:genert:

 

Men tjae.. Der er jo en af de andre, som meldte sig syg tidligere i skriveforløbet pga dårlig mave.... :hmm: Gad vide om hun egentlig bare var i KBH:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad godt se dig skrive en bacheloropgave på 96.000 tegn m. mellemrum i aften!:mrgreen:

 

Tror jeg falder på knæ for skrivegruppen og tigger for at komme afsted. Så må jeg jo bare sidde lidt med bærbaren frem og tilbage, så jeg kompenserer ved stadig at bidrage med noget til opgaven. Men det kan jeg altså ikke sige noget om før ca. dagen før. For det kommer virkelig an på, hvad vi er kommet til i opgaven.:genert:

 

Men tjae.. Der er jo en af de andre, som meldte sig syg tidligere i skriveforløbet pga dårlig mave.... :hmm: Gad vide om hun egentlig bare var i KBH:slem:

 

Det var hun nok:slem:

 

Min mands chef var sygemeldt i 4 dage, og på dag 3 SKULLE min mand ha fat i ham, hvor konen tog telefonen i LONDON:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad godt se dig skrive en bacheloropgave på 96.000 tegn m. mellemrum i aften!:mrgreen:

 

Tror jeg falder på knæ for skrivegruppen og tigger for at komme afsted. Så må jeg jo bare sidde lidt med bærbaren frem og tilbage, så jeg kompenserer ved stadig at bidrage med noget til opgaven. Men det kan jeg altså ikke sige noget om før ca. dagen før. For det kommer virkelig an på, hvad vi er kommet til i opgaven.:genert:

 

Men tjae.. Der er jo en af de andre, som meldte sig syg tidligere i skriveforløbet pga dårlig mave.... :hmm: Gad vide om hun egentlig bare var i KBH:slem:

Du vil blive forbavset over hvad jeg kan :engel: og hvor hurtigt :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...