Hop til indhold

17 december


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 544
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Øv altså jeg bliver ked når H-F ikke virker :megaked:

 

Havde skrevet meget tidligt i tråden at jeg ikke kunne den 17. december - og at Løve-mor havde lovet at klippe Alto i løveklip :engel: men lige pludselig lå mit indlæg over i alt og intet og det så ud som det var Freudika der havde skrevet det :mrgreen:

 

Men øv øv øv med den 17. december - hvis du kommer en anden gang har jeg pladsen til at i gerne må være her - og Medina :lun: er velkommen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv altså jeg bliver ked når H-F ikke virker :megaked:

 

Havde skrevet meget tidligt i tråden at jeg ikke kunne den 17. december - og at Løve-mor havde lovet at klippe Alto i løveklip :engel: men lige pludselig lå mit indlæg over i alt og intet og det så ud som det var Freudika der havde skrevet det :mrgreen:

 

Men øv øv øv med den 17. december - hvis du kommer en anden gang har jeg pladsen til at i gerne må være her - og Medina :lun: er velkommen :blink:

:megaked:KAn du ikke bytte eller blvie syg.. XbillenX bor tæt på Hvidovre hospital :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg prøvet at lave en update på, hvor mange vi bliver, både mennesker, øveløver, løver og kager :banan: :slem:

 

Petrine - Zamzam og lagkage

Sonja - Tyson?

Søs - Maggie

Dinah - Rosita? - snegle

Søster Lagkage - Halfdan

Tine - Otto

Freudika - Tulle? Bella?

Lille Louie - Louie

Ninjamor - Pelle (kan lege med Mille :5up:)

Stargirl - Shabi

XBillenX (Jette) - Mille - Jessie - Chokoladekage

 

Tror det var alle indtil nu, men der skulle også være grobund for en totalt kaosdag i hunde og hår og kagekrummer :lol: Tror sg ikke jeg gider gøre rent inden I kommer :hmm::mrgreen:

 

Nej, pjat, vi har jo alle de mest velopdragne hunde, som hverken gør eller tigger :slem: Det bliver superhyggeligt :banan:

 

Janni siger hun kommer ca. kl. 11.00 :-)

 

Jeg er ikke så meget for at lægge adr. og mobil her i åben tråd, men skriv til mig på mail: [email protected], så sender jeg adresse og mobil :-)

 

Bliver det både formiddags-, eftermiddags- og aftenbesøg eller hvad regner du med Janni :vedikke:

 

Ses

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager også min choko-mumse-chokoladekage med :-)

 

Men Shabi er altså ikke særlig vel opdragen - mere... Hun hopper i både møbler og vindueskarme...:oops::mrgreen:

 

Skal jeg tage trimmebord og klippemaskine med??

 

 

 

 

 

 

Så har jeg prøvet at lave en update på, hvor mange vi bliver, både mennesker, øveløver, løver og kager :banan: :slem:

 

Petrine - Zamzam og lagkage

Sonja - Tyson?

Søs - Maggie

Dinah - Rosita? - snegle

Søster Lagkage - Halfdan

Tine - Otto

Freudika - Tulle? Bella?

Lille Louie - Louie

Ninjamor - Pelle (kan lege med Mille :5up:)

Stargirl - Shabi

XBillenX (Jette) - Mille - Jessie - Chokoladekage

 

Tror det var alle indtil nu, men der skulle også være grobund for en totalt kaosdag i hunde og hår og kagekrummer :lol: Tror sg ikke jeg gider gøre rent inden I kommer :hmm::mrgreen:

 

Nej, pjat, vi har jo alle de mest velopdragne hunde, som hverken gør eller tigger :slem: Det bliver superhyggeligt :banan:

 

Janni siger hun kommer ca. kl. 11.00 :-)

 

Jeg er ikke så meget for at lægge adr. og mobil her i åben tråd, men skriv til mig på mail: [email protected], så sender jeg adresse og mobil :-)

 

Bliver det både formiddags-, eftermiddags- og aftenbesøg eller hvad regner du med Janni :vedikke:

 

Ses

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Så har jeg prøvet at lave en update på, hvor mange vi bliver, både mennesker, øveløver, løver og kager :banan: :slem:

 

Petrine - Zamzam og lagkage

Sonja - Tyson?

Søs - Maggie

Dinah - Rosita? - snegle

Søster Lagkage - Halfdan

Tine - Otto

Freudika - Tulle? Bella?

Lille Louie - Louie

Ninjamor - Pelle (kan lege med Mille :5up:)

Stargirl - Shabi

XBillenX (Jette) - Mille - Jessie - Chokoladekage

 

Tror det var alle indtil nu, men der skulle også være grobund for en totalt kaosdag i hunde og hår og kagekrummer :lol: Tror sg ikke jeg gider gøre rent inden I kommer :hmm::mrgreen:

 

Nej, pjat, vi har jo alle de mest velopdragne hunde, som hverken gør eller tigger :slem: Det bliver superhyggeligt :banan:

 

Janni siger hun kommer ca. kl. 11.00 :-)

 

Jeg er ikke så meget for at lægge adr. og mobil her i åben tråd, men skriv til mig på mail: [email protected], så sender jeg adresse og mobil :-)

 

Bliver det både formiddags-, eftermiddags- og aftenbesøg eller hvad regner du med Janni :vedikke:

 

Ses

 

Pelle kommer ikke med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Choko-mumse-kage :klap: Stargirl, det er bare i orden, har hørt lidt lækre rygter om den :blink:

 

Jeg finder på noget andet :slem: lidt grøntsager og dip måske :hmm: det ville sukkersygen sikkert blive glad for :mrgreen:

 

Velopdragne - jooo mine sidder da pænt på numsen og venter :mrgreen:

 

1 klippemaskine og -bord vil nok være godt - jeg har ikke et indstilleligt bord

 

BlackGSD - du og Gizmo er selvfølgelig velkomne, tror Mille vil være glad for en legekammerat i samme str. :-D hun bliver jo skræmt af de 7 små dværge, der pludselig tripper rundt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Choko-mumse-kage :klap: Stargirl, det er bare i orden, har hørt lidt lækre rygter om den :blink:

 

Jeg finder på noget andet :slem: lidt grøntsager og dip måske :hmm: det ville sukkersygen sikkert blive glad for :mrgreen:

 

Velopdragne - jooo mine sidder da pænt på numsen og venter :mrgreen:

 

1 klippemaskine og -bord vil nok være godt - jeg har ikke et indstilleligt bord

 

BlackGSD - du og Gizmo er selvfølgelig velkomne, tror Mille vil være glad for en legekammerat i samme str. :-D hun bliver jo skræmt af de 7 små dværge, der pludselig tripper rundt :klap:

 

:5up: Vi glæder os :blink:

 

Og er ikke så bekymret for klippemaskinerne... Gizmo´s pels kan dælme ikke blive kortere (Nej Janni, det kan den rent faktisk ikke), medmindre man bruger en skraber og noget barberskum... Og det skal vi IKKE afprøve :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil gerne have halfi med, så jeg kan få ham professionelt vurderet :cool:

 

jeg er dog lidt bange for, at han kommer til at opføre sig fuldstændigt rædselsvækkende, hænge i xbillenx's lysekrone og den slags. han har aldrig før prøvet at være inden døre med så mange hunde, og for ham betyder andre hund vild og ustyrlig eksaltering. i er ret tolerante, ik? (please)

 

nåja, og så får vi også trænet det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida, selvfølgelig skal Halfi med :lun:

 

Jo jeg er tolerant, mor til 4, deriblandt 2 drenge 17 og 19 år, som stadig bor hjemme :damn: hvis små babyer kaldes øgler, så er teenagere ikke dinosaurere men de rene monstre :evil:

 

Jeg er da også spændt på udfaldet, men der er da en fin indhegnet have de kan boltre sig i (fin have - fordi der ligger sne og man ikke kan se rod og ukrudt :slem:) Elsker haven om vinteren :-D

 

Vi kan også smide nogle bolde derud og så kan de prøve Mille og Jessies mini goldbane :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ida, selvfølgelig skal Halfi med :lun:

 

Jo jeg er tolerant, mor til 4, deriblandt 2 drenge 17 og 19 år, som stadig bor hjemme :damn: hvis små babyer kaldes øgler, så er teenagere ikke dinosaurere men de rene monstre :evil:

 

Jeg er da også spændt på udfaldet, men der er da en fin indhegnet have de kan boltre sig i (fin have - fordi der ligger sne og man ikke kan se rod og ukrudt :slem:) Elsker haven om vinteren :-D

 

Vi kan også smide nogle bolde derud og så kan de prøve Mille og Jessies mini goldbane :drille:

 

det er jeg glad for at du siger :kys:

 

ja, måske er det en løsning at lade dem lege lidt i haven. og så tror jeg, at jeg holder halfdan i snor, så han ikke forulemper otto. ej, jeg er sikker på, at det nok skal gå (er bare ikke altid lige stolt af monsteret :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Choko-mumse-kage :klap: Stargirl, det er bare i orden, har hørt lidt lækre rygter om den :blink:

 

Jeg finder på noget andet :slem: lidt grøntsager og dip måske :hmm: det ville sukkersygen sikkert blive glad for :mrgreen:

 

Velopdragne - jooo mine sidder da pænt på numsen og venter :mrgreen:

 

1 klippemaskine og -bord vil nok være godt - jeg har ikke et indstilleligt bord

 

BlackGSD - du og Gizmo er selvfølgelig velkomne, tror Mille vil være glad for en legekammerat i samme str. :-D hun bliver jo skræmt af de 7 små dværge, der pludselig tripper rundt :klap:

7:shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Vi glæder os :blink:

 

Og er ikke så bekymret for klippemaskinerne... Gizmo´s pels kan dælme ikke blive kortere (Nej Janni, det kan den rent faktisk ikke), medmindre man bruger en skraber og noget barberskum... Og det skal vi IKKE afprøve :blink:

Hold dog op..Jeg tror han bliver flot i løveklip..kort men flot :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...