Hop til indhold

JULETUR, d. 24. Dec. Kl 13.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke længere redigere i mit første indlæg, i den anden tråd... Og for at man ikke skal sidde og rode en hel tråd igennem, for at finde det præcise tidspunkt osv. Så laver jeg lige en ny og endelig tråd :blink: http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/20688-juletur-d-24-dec-noget-vi-skulle-arrangere-sjaelland.html

 

JULETUR DEN 24. DECEMBER - KL. 13.00 - ISHØJ STRANDPARK

 

Vi mødes for enden af Skovvej (Ishøj), og går ca. 1½ times tid... :brandhane:

 

Turen går langs stranden/klitterne, og hundene løber og leger uden snor :-D

 

Alle der har lyst og tid møder bare op :blink:

 

Nissehue er ikke et krav, men det kunne da være hyggeligt... :nar:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det burde man kunne. Det er kl 16 og turen varer ca 1½ time, så vi er færdige kl 14.30 og alt efter vejr burde man kunne nå hjem.. Jeg skal ihvertfald nå hjem og se det:genert:

 

Yeiii, så kan det nemt være at vi kommer også :banan: Det ville være skønt at have krudtet hunden ordentligt af (det vil min faster i hvert fald sætte pris på :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg bliver desværre nødt til, at melde fra til i morgen...

 

Er lige ved at komme ovenpå igen, efter en voldsom gang Roskildesyge, men er ikke helt frisk til en gåtur langs vandet.

 

Og så har jeg ærlig talt heller ikke lyst til, at bevæge mig ud i trafikken med det vejr, og risikere noget Juleaftensdag...

 

Håber jer der samles får en rigtig hyggelig tur, samt God Jul :-D Og vi ses forhåbentligt den 31. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til, at melde fra til i morgen...

 

Er lige ved at komme ovenpå igen, efter en voldsom gang Roskildesyge, men er ikke helt frisk til en gåtur langs vandet.

 

Og så har jeg ærlig talt heller ikke lyst til, at bevæge mig ud i trafikken med det vejr, og risikere noget Juleaftensdag...

 

Håber jer der samles får en rigtig hyggelig tur, samt God Jul :-D Og vi ses forhåbentligt den 31. :blink:

 

Oss et god badering her.. Og nej, det er nok ikke det smarteste, når man ikke er helt 100% rask

 

God jul til jer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg samlet de 2 tråde - om hvem der kommer, der er dog et par aflysninger pga vejret - skriv lige hvis i ikke kommer :blink:

 

Har meldt at de kommer:

 

Hewlett

Nollike - kommer ikke

Berner-Rikke -kommer ikke

Lille Louie - kommer ikke

Bamseida - kommer ikke

Dinah

Tine1 - tvivlsomt pga vejret

Frejahusky

 

Hvis vejret er helt a h til imorgen er der så stemning for at vi aflyser ? - vi skulle jo gerne kunne holde juleaften alle sammen uden skader :mrgreen:

Redigeret af FOX
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer ikke. Jeg vil nemlig ikke risikere at strande i Ishøj.

 

For jeg skal ud og hjælpe min oldemor med alt det praktiske sammen med min mor. Min oldemor er nu 92 år, jeg har aldrig holdt jul andre steder end hos hende, og på trods af et noget skrantende helbred insisterer hun stadigvæk på at stå for stegen, sovsen, de brunede kartofler, ris a la manden og hvad ved jeg (hun kan dog ikke forstå hvorfor hun bliver så træt bagefter :lol:)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke Sanne kommer, Fox..

 

I den anden tråd skriver hun (da vi snakker om hunde i snor), at Bamse kommer til at være i snor d. 31. Der ville hun vel også have nævnt i morgen:hmm::vedikke:

 

Kan godt være jeg bare har misforstået noget, og så beklager jeg:oops::mrgreen:

 

Det er nemlig helt rigtigt Jeanette :5up:

 

Jeg kommer ikke i morgen, da det er for sent - jeg skal lave julemiddagen og har en times transport hjem (og ud, selvfølgelig :mrgreen:)

 

Men go' tur til jer andre og

 

 

 

Glædelig jul!

 

Vi ses d.31.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med dig FOX, kommer du? Jeg havde lidt håbet på at kunne aflevere min hue til indskrænkning så jeg snart kan få glæde af den igen :hjerte:

 

Altså hvis ingen andre kan komme frem pga vejret - så "gider" jeg ikke gå helt ned til stranden :genert: Ringer lige til dig i morgen formiddag - er det ok ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frejahusky
Altså hvis ingen andre kan komme frem pga vejret - så "gider" jeg ikke gå helt ned til stranden :genert: Ringer lige til dig i morgen formiddag - er det ok ?

 

 

jeg kommer sikkert....:-D ring gerne 20117020

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg samlet de 2 tråde - om hvem der kommer, der er dog et par aflysninger pga vejret - skriv lige hvis i ikke kommer :blink:

 

Har meldt at de kommer:

 

Hewlett

Nollike - kommer ikke

Berner-Rikke -kommer ikke

Lille Louie - kommer ikke

Bamseida - kommer ikke

Dinah - kommer måske

Tine1 - tvivlsomt pga vejret

Frejahusky

 

Hvis vejret er helt a h til imorgen er der så stemning for at vi aflyser ? - vi skulle jo gerne kunne holde juleaften alle sammen uden skader :mrgreen:

 

 

DET SER UD SOM EN AFLYSNING :blink:

 

HAR HØRT FRA NABOEN AT HVIS I KØRER DERNED, SÅ SKAL I HOLDE VED ARKEN - DER ER FINT RYDDET :5up:

 

Men der er meget sne, dog kan man godt bevæge sig rundt dernede :mrgreen:

 

Jeg melder også fra :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...