Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

På gåture er hun mere eller mindre ligeglad. Men herhjemme kan hun godt reagere med et "mrrrfff"..

 

Det er først på selve dagen, at vi har problemer.. nogle år

Sådan er det også her, efter mange år med kontinuerlig træning er det nu sådan at mitte stort set er ligeglad så længe det er lyst.

 

Problemet er først når det er mørkt og der både er lyd og lys på fyrværkeriet :cry:

 

Så en god gåtur om formiddagen er en super god ting, for os i hvertfald :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ked af at sige det, men vi går i sand, dybt sand og det er ikke terræn for en crosser, desværre. Det kunne have været hyggeligt, men du ville ikke nå særlig langt:cry:

 

tak for svaret :5up:

 

håber sgu de snart finder på et bæltekøretøj til mig, så jeg kan komme med på jeres gåture :genert:

 

Øv øv ville mægtig gerne have været med :megaked:

 

med I må self ha en super hyggelig tur allesammen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for svaret :5up:

 

håber sgu de snart finder på et bæltekøretøj til mig, så jeg kan komme med på jeres gåture :genert:

 

 

 

Når foråret kommer og der ikke må være hunde på stranden mere, har jeg talt med BlackGSD om et "hemmeligt" sted jeg kender i nærheden af vandet, og der kan du godt komme med, for der er der grusstier :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det skal jeg jo nok :-) vi kan mødes i et s-tog eller ved nørreport evt.

 

Jeg kommer ikke forbi Nørreport, det er den forkerte retning i forhold til mig. ;-) Går ud fra at det er Ishøj station, vi skal af på? Jeg står på på Flintholm, og så vidt jeg kan se, er det letteste at tage linje F til Ny Ellebjerg og så skifte der til A eller E. :hmm: A og E går direkte fra Nørreport, så måske er det lettest at aftale et tidspunkt at mødes på Ishøj på? Så er det nok jeres S-tog, jeg ender med at stå på på Ny Ellebjerg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer ikke forbi Nørreport, det er den forkerte retning i forhold til mig. ;-) Går ud fra at det er Ishøj station, vi skal af på? Jeg står på på Flintholm, og så vidt jeg kan se, er det letteste at tage linje F til Ny Ellebjerg og så skifte der til A eller E. :hmm: A og E går direkte fra Nørreport, så måske er det lettest at aftale et tidspunkt at mødes på Ishøj på? Så er det nok jeres S-tog, jeg ender med at stå på på Ny Ellebjerg.

 

I skal lige tage højde for evt spor-arbejde.. i en længere periode har der kun kørt 1 tog, nemlig linje A.. og så hver 20. minut.. Bare så I ikke regner med et linje E

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer ikke forbi Nørreport, det er den forkerte retning i forhold til mig. ;-) Går ud fra at det er Ishøj station, vi skal af på? Jeg står på på Flintholm, og så vidt jeg kan se, er det letteste at tage linje F til Ny Ellebjerg og så skifte der til A eller E. :hmm: A og E går direkte fra Nørreport, så måske er det lettest at aftale et tidspunkt at mødes på Ishøj på? Så er det nok jeres S-tog, jeg ender med at stå på på Ny Ellebjerg.

 

ja, det er nok smartest, at bare aftale hvilket tog vi rammer ishøj med. så kan vi jo følges videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nærmer os, skal jeg sige hvilket tidspunkt jeg suser forbi Flintholm / hvornår Ishøj-toget kører fra Nørreport, så rammer vi nok hinanden (men venter lige, for alt er for meget kaos og uoverskueligt for tiden...altså togmæsssigt)

 

fint med venten, skal også lige sikre mig at min veninde ikke foler i mellemtiden, for så skal jeg nok være nytårsvært :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee vi bliver da en god sjat folk og hunde:klap:

 

Jeg tager noget taske værk og tæppe med til Saga, så hun ikke omkommer halvvejs på turen, evt. også til i starten så hun ikke koger over:oops:

 

Kunne det tænkes at os med tæppetissere kunne trække en anelse væk fra de store på et tidspunkt så de små kan tumle med hinanden uden at skulle holde for meget øje med de store ala. lige børn leger bedst:vedikke:

 

Hvor mange tager kaffe/the (kage:slem:) med:confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder rigtig hyggeligt og fornuftigt med en lang fælles luftetur d. 31. december både for hundene og for vores skyld :-D.

 

Vi vil meget gerne deltage, men vi har egentlig en aftale med en anden hundeven, så hvis hun vil - og et ikke hf-medlem gerne må deltage -, så vil vi gerne komme.

 

Alle må da deltage, så kom bare!

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee vi bliver da en god sjat folk og hunde:klap:

 

Jeg tager noget taske værk og tæppe med til Saga, så hun ikke omkommer halvvejs på turen, evt. også til i starten så hun ikke koger over:oops:

 

Kunne det tænkes at os med tæppetissere kunne trække en anelse væk fra de store på et tidspunkt så de små kan tumle med hinanden uden at skulle holde for meget øje med de store ala. lige børn leger bedst:vedikke:

 

Hvor mange tager kaffe/the (kage:slem:) med:confused::mrgreen:

 

Det plejer slet ikke at være nødvendigt.. De finder selv sammen, som de har det bedst..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...