Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

:lol: det var da bare fordi du var bag-stiv :engel::mrgreen:

Hov hov bliver aldrig fuld:engel::slem:

Tror FOX har SÅ ret her :5up: Man behøver jo ikke køre 110 på motorvejen (jeg har for det meste kørt sølle 50km/t den sidste tid - bortset fra i dag, hvor forholdende var nogenlunde) og der er ingen stoplys, hvor du risikere at botte op i forankørene, fordi der lige pludselig er zero vejgreb :shock: Det nummer lavede jeg næsten, da jeg skulle hente min far... Skulle bremse for rødt og der holdt to biler. Bremsede i god tid, men der var bare INTET vejgreb! Og enten kom det lige pludseligt og så stod bilen stille... Eller også var det fordi jeg prøvede at dreje og det gav den fornødne modstand, agtigt. Ved det ikke :vedikke: Men bilen tog i hvert fald ingen fart af ellers :shock:

Hey det er ikk min egen jeg kommer i:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det vil da være vildt fornemt, Fox!

 

Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi måtte køre ud i en snedrive på vej hjem fra min mor juleaften. Heldigvis var det brormand, der kørte.. Havde jeg kørt var jeg endt i bilen foran, tror jeg.. Jeg har slet ikke erfaring nok til dette vejr:???:

 

Auch, ikke fedt, nej! Det ville også have været mit stunt, havde det ikke være fordi der var en spærreflade, som jeg forsøgte at køre ud i - og stop sagde bilen og jeg var MEGET meget lettet!

 

Hey det er ikk min egen jeg kommer i:mrgreen:

 

Hey du - som om det skulle gøre nogen forskel? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er også tilbøjelig til at være på melde-fra-holdet, af samme årsag som sonja + at halfdan ikke er en syvmilehund endnu, han er jo teoretisk set stadig en hvalp, og jeg forudser at han splatter helt ud, og at jeg kommer til at bære ham hjem, så.

 

Ellers - vi må da få Rikke til at tage mini-slæden med, så kan Motor trække Halfdan.

 

Eller måske en bæretaske, hvor der lige kunne være en Halfdan i den ene side og en Tyson i den anden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil da være vildt fornemt, Fox!

 

Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig)

 

Hvor er det fornemt, Fox :-D

 

Men det var fordi jeg sådan lige maste mig på i sidste øjeblik, agtigt... Der kan nok ikke være Fox, dig, mig, Petrine, Sonja og Søster Lystig + alle hundene på én gang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil da være vildt fornemt, Fox!

 

Men kan vi ikke være hvad, 4 mennesker i din bil? 3 på bagsædet? Små hunde må gerne sidde på mit skød og Motor har ikke noget i mod at sidde i det der bagage-agtige rum (hvis altså det er den bil du stadig kører i som sidst jeg mødte dig)

 

Hvor er det fornemt, Fox :-D

 

Men det var fordi jeg sådan lige maste mig på i sidste øjeblik, agtigt... Der kan nok ikke være Fox, dig, mig, Petrine, Sonja og Søster Lystig + alle hundene på én gang..

 

:blink: i bagagerummet regner jeg med at Sookie sidder :blink: - men jeg kører bare 2 gange, der er jo ikke så langt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle :-D

 

Jeg melder fra i dag desværre, min tidsplan for i dag er fuldstændig skredet :???:

 

Pga. vejret var jeg nok ikke kommet alligevel, hele vores havegang er en lang skøjtebane, så kør og gå forsigtigt :oops:

 

I må alle have en rigtig dejlig tur og et godt nytår og så er det jo 1. søndag i måneden om 2 dage, så måske, hvis vejret tillader det, så er jeg nok at finde på Ishøj Strand på søndag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har sovet over mig og er lige vågnet :oops: God tur til jer alle sammen, er lidt flov :oops:

 

Bare du har sovet godt - så går det nok :blink:

 

Vi er vel hjemme nu og Sookie har puttet sig i sofaen hos sin far :lun:

 

Det har været en rigtig dejlig tur - men lægger altså først billeder ind imorgen - skal vist i gang med noget madlavning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...