Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

:badr:

 

Et buhhh kor var på sin plads, men man blev nok smidt ud.

 

En demonstration synes jeg vil være fedt.

 

Jeg har kontaktet min ven i DKK for at høre om DKK kan/vil gøre noget.

 

Vi kunne oversvømme aviserne med indlæg i dagene op til foredraget...

Jeg har kontaktet Dyrenes Beskytteles. De vil se om de kan gøre noget:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har fået svar fra VMH..:

 

Jeg kan ikke få at vide hvem der står for "showet"

 

Hej Frank

Nej, vi har ikke noget med arrangementet at gøre – det er et privat foretagende – og vi gør ikke andet end at vi omtaler det og laver et interview med ham J

 

DKK ved hvem arrangøren er og har advaret vedkommende om hvad Millan er for en

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om jeg rent faktisk er den eneste herinde der godt ville overvære showet :lol:

Selvom man ikke er tilhænger af hans overbevisning, kan det vel stadig være en oplevelse... af en art? :vedikke:

 

Ikke ligefrem, jeg kunne også tænke mig at se det - har det bare dårligt ved tanke om, at det nok ikke ligefrem kun er den type, der vil ind - men også folk, der reelt mener, at de virkelig bliver klogere... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Men måske skal han jodle eller sluge ild, for det omtales som et underholdende liveshow!

 

Man kan da håbe...

 

Underholdningen ligger vel i at tælle hvor mange gange han kan bryde den danske dyreværnslov :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke ligefrem, jeg kunne også tænke mig at se det - har det bare dårligt ved tanke om, at det nok ikke ligefrem kun er den type, der vil ind - men også folk, der reelt mener, at de virkelig bliver klogere... :???:

 

Altså.. Så kommer man jo aldrig nogen steder. Jeg har for mange år siden været inde og se en boksekamp, trods det at denne meningsløse "sport" overhovedet ikke tiltaler mig. Velvidende at mange af de tilskuere der overværede showet, senere i livet, ville finde det iorden at bokse folk ned...

Men det var sq da meget skægt alligevel... og der var fadøl :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.. Så kommer man jo aldrig nogen steder. Jeg har for mange år siden været inde og se en boksekamp, trods det at denne meningsløse "sport" overhovedet ikke tiltaler mig. Velvidende at mange af de tilskuere der overværede showet, senere i livet, ville finde det iorden at bokse folk ned...

Men det var sq da meget skægt alligevel... og der var fadøl :engel:

 

:klap:Alt er tilladt Bare der er rigeligt med Fadbamser:blink:..Hvornår var det vi skulle komme

Link til indlæg
Del på andre sites

Underholdningen ligger vel i at tælle hvor mange gange han kan bryde den danske dyreværnslov :slem:

 

Dem der betaler mest (695,-) kan bagefter deltage i ½ tiems Q & A med ham. Kunne være mægtigt sjovt hvis en af de gode og kendte adfærdsfolk kunne tage med og jorde ham. Vi kunne vel samle sammen til billetten hvis det skulle være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Dem der betaler mest (695,-) kan bagefter deltage i ½ tiems Q & A med ham. Kunne være mægtigt sjovt hvis en af de gode og kendte adfærdsfolk kunne tage med og jorde ham. Vi kunne vel samle sammen til billetten hvis det skulle være?

 

:lol: Det kunne være fedt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der betaler mest (695,-) kan bagefter deltage i ½ tiems Q & A med ham. Kunne være mægtigt sjovt hvis en af de gode og kendte adfærdsfolk kunne tage med og jorde ham. Vi kunne vel samle sammen til billetten hvis det skulle være?

 

Ja for s***n da :klap: Det kunne da være helt fantastisk :banan:

Måske to af dem, så de kan støtte hinanden? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

På BT´s side omkring arrangementet, kan man klikke i bunden, og dele arrangementet på sin facebook-profil... Men kan man så ikke skrive en eller anden advarsel eller noget i kommentarboksen, og gøre opmærksom på det herigennem også???

 

Er bare ikke så god til, at sammensætte sådan en sætning :genert: Nogle forslag???

 

Jo, det kan man - og det har jeg gjort! Og har allerede fået flere reaktioner på det, alle meget negative overfor CM!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der betaler mest (695,-) kan bagefter deltage i ½ tiems Q & A med ham. Kunne være mægtigt sjovt hvis en af de gode og kendte adfærdsfolk kunne tage med og jorde ham. Vi kunne vel samle sammen til billetten hvis det skulle være?

 

Det kunne være meget interessant at se sådan én som Lise Lotte Christensen derinde... Skandinav, uddannet i USA, intelligent dame med skind på næsen - og meget kyndig... Kunne være rigtig meget interessant! Eller hvad med Anders Hallgren??

 

Som min søster skrev på facebook: "vi har jo nogle af de bedste hundeadfærdsfolk her i skandinavien, hvorfor hente sådan én idiot hertil?". Bombardér manden med alle vores dygtige skandinaviske hundemennesker, og se hvordan han klarer sig overfor dem!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke komme til at se de kommentarer? Hvis jeg deler den på min Facebook, så er der stadig ikke noget :confused: Hvordan gjorde du?

 

Øøøhh... Hvordan mener du nu..? Jeg delte den på min profil, og flere af mine venner har kommenteret. Hvis du deler den på din profil, kan dine venner kommentere. Men det vigtige er: hvis vi lægger det på vores profiler, så kan vores venner dele den videre på sine profiler (via vores profiler) og på den måde forhåbentlig sprede budskabet.

 

Men egentlig burde der være en helt speciel "protest-side", hvor alle anti-Millan'ere kan samles...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøhh... Hvordan mener du nu..? Jeg delte den på min profil, og flere af mine venner har kommenteret. Hvis du deler den på din profil, kan dine venner kommentere. Men det vigtige er: hvis vi lægger det på vores profiler, så kan vores venner dele den videre på sine profiler (via vores profiler) og på den måde forhåbentlig sprede budskabet.

 

Men egentlig burde der være en helt speciel "protest-side", hvor alle anti-Millan'ere kan samles...

 

Nårh på den måde :mrgreen: Jeg troede at man kunne se de andres kommentarer hvis man "meldte sig ind" i gruppen :stupid: Sorry :genert:

 

Ved at sprede budskabet på den måde (altså at linke til det fra BT) risikerer man så ikke ret nemt at gøre flere opmærksom på at muligheden eksisterer? :hmm: Jeg ville mene at der var mere fornuft i at starte en protestgruppe og dele den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh på den måde :mrgreen: Jeg troede at man kunne se de andres kommentarer hvis man "meldte sig ind" i gruppen :stupid: Sorry :genert:

 

Ved at sprede budskabet på den måde (altså at linke til det fra BT) risikerer man så ikke ret nemt at gøre flere opmærksom på at muligheden eksisterer? :hmm: Jeg ville mene at der var mere fornuft i at starte en protestgruppe og dele den :-D

 

Nja, det kommer vel an på hvilke venner man har... ;-) Er temmelig sikker på at alle mine er modstandere af CM's metoder!

 

Men rigtig nok - der burde startes en facebook-gruppe!!! Det tror jeg ville være den bedste måde at få fat i rigtig mange folk. Men gad vide om ikke der allerede er noget anti-Millan derinde..? :hmm::vedikke: Må straks tjekkes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...