Ida_Asta Skrevet December 21, 2010 Rapporter Share Skrevet December 21, 2010 Pajko og jeg var på et lille besøg hos Malene og hundene her til formiddag og efter Pajko havde leget mega bisse, fandt de tre melodien og fik løbet og leget :klap::hjerte: Kom nu Pajko... Skal vi snart lege? Haps! Du er så sej, Bravo :klap: Catch me if you can! Jeg når ham aldrig Han er jo Supermand Bravo - legesyg og lalleglad Super - stolt og voksen Det er alt for nu... Håber vi kan gentage "successen" så de rigtig kan blive venner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hvor er de søde, de ser ud til at have hygget sig rigtigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hvor er de søde, de ser ud til at have hygget sig rigtigt! Det gjorde de også til sidst... Pajko var som sagt ret bisset i starten. Så meget at Bravo med STORE ord fik sagt, at det gad han ikke finde sig i... Forståeligt nok... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Dejlige billeder af nogle lækre drenge:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Dejlige og lækre hunde og billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Fede billeder Dejligt at de fandt ud af at lege sammen, selvom Super på det tidspunkt var blevet tøsefornærmet over Pajko´s velkomst Må jeg 'hugge' billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Fede billeder Dejligt at de fandt ud af at lege sammen, selvom Super på det tidspunkt var blevet tøsefornærmet over Pajko´s velkomst Må jeg 'hugge' billederne? Ja da.. De ligger også på min facebook og flere til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Ja da.. De ligger også på min facebook og flere til Tak :kys: Hvorfor er albummet ikke kommet op på forsiden af fb... det plejer nye albums da? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Tak :kys: Hvorfor er albummet ikke kommet op på forsiden af fb... det plejer nye albums da? :hmm: Fordi jeg bad facebook om at lade være :blink: Men de ligger der altså. Albummet hedder Super, Bravo og Pajko i sneen, tror jeg nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Årh smukke hunde! Og billeder. Og skønt sted Og dobbelt tak, Ida_Asta, det er alt for sjældent vi får Malenes hunde at se! Nogle gange hjælper en voksen hund altså bare, de kan ligesom bare sige tingene lige ud. Motor lignede en konfirmand i sidste uge da en malamut dame på 6 lige - på en rigtig fin måde - forklarede ham at han godt lige måtte behandle hende med respekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Fordi jeg bad facebook om at lade være :blink: Men de ligger der altså. Albummet hedder Super, Bravo og Pajko i sneen, tror jeg nok Jeg fandt det og har hamstret løs af billederne og misbrugt dem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hvor ser det dejligt ud. Smukke hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Årh smukke hunde! Og billeder. Og skønt sted Og dobbelt tak, Ida_Asta, det er alt for sjældent vi får Malenes hunde at se! Nogle gange hjælper en voksen hund altså bare, de kan ligesom bare sige tingene lige ud. Motor lignede en konfirmand i sidste uge da en malamut dame på 6 lige - på en rigtig fin måde - forklarede ham at han godt lige måtte behandle hende med respekt. Tror sgu også at jeg vil til at sætte mig lidt ind i det der kamera noget - jeg elsker jo selv at se billeder og især når det er af mine egne kræ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Tror sgu også at jeg vil til at sætte mig lidt ind i det der kamera noget - jeg elsker jo selv at se billeder og især når det er af mine egne kræ Ja rigtig god ide Eeeelsker at fotografere, man ser verden på en helt ny måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Dejlige billeder af smukke hunde, der virkelig ser ud til at hygge sig. :hjerte: Husk kameraet igen næste gang. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Det er nogle rigtig gode billeder - og nogle super smukke hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Nuhhhh..... :lun: Hvor er de altså bare lækre alle 3 :hjerte: Pajko er godt nok blevet en rigtig voksen herre at se på!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Dejlige billeder af smukke hunde, der virkelig ser ud til at hygge sig. :hjerte: Husk kameraet igen næste gang. :5up: Det skal jeg nok - enten kameraet eller Ida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Super fede billeder :5up: :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Dejlige billeder af smukke hunde, der virkelig ser ud til at hygge sig. :hjerte: Husk kameraet igen næste gang. :5up: Jeg skal nok huske kameraet næste gang :5up: Så kan det også være jeg er fri for at vandre så meget mens jeg tager billeder... Det gør det ikke så nemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Årh smukke hunde! Og billeder. Og skønt sted Og dobbelt tak, Ida_Asta, det er alt for sjældent vi får Malenes hunde at se! Nogle gange hjælper en voksen hund altså bare, de kan ligesom bare sige tingene lige ud. Motor lignede en konfirmand i sidste uge da en malamut dame på 6 lige - på en rigtig fin måde - forklarede ham at han godt lige måtte behandle hende med respekt. Det var så lidt Ja, jeg håber det hjælper på Pajkos "problemer" med hanhunde, at han blev sat på plads... For Super og Bravo gjorde det på en rigtig god måde - det var Pajko som var bissen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts