Hop til indhold

Nova og Sherlock og den vilde dans!


Adele
 Share

Recommended Posts

Sherlock og Nova har leget sammen, og de hyggede sig, trods en ret markant størrelsforskel på dem :-D Og jeg fik taget billeder!

 

PS. Hvad sker der lige for min hunds mandighed (eller mangel på samme) på sidste billede? :lol:

 

PC247855.jpg

 

PC247857.jpg

 

PC247860.jpg

 

PC247861.jpg

 

PC247864.jpg

 

PC247869.jpg

 

PC247870.jpg

 

PC247872.jpg

 

PC247875.jpg

 

PC247876.jpg

 

PC247878.jpg

 

PC247883.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super billeder :5up::5up: og tak for en hyggelig tur. Vi har haft to godt trætte hunde i aften :blink:

 

og hvis Dumle fortsætter med at være så betaget af Sherlock, så ender det da med at jeg tør slippe ham med ham en dag :lol: Han ser da vist lidt op til ham :lol:

men han er altså også bare en dejlig hund :lun:

 

Tak og selv tak, Sherlock var desværre forvist til at være hjemme fordi der lige pludselig kom en hund mere end forventet (:shock:) Men så var det rigtig dejligt, at han i det mindste var godt træt!:5up:

 

Og ja, ham Dumle synes vist at Sherlock er ret sød, ærgerligt at Sherlock er sådan lidt afvisende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak og selv tak, Sherlock var desværre forvist til at være hjemme fordi der lige pludselig kom en hund mere end forventet (:shock:) Men så var det rigtig dejligt, at han i det mindste var godt træt!:5up:

Okay... Sådan surprise ekstra hund?

Ja godt han havde fået rendt lidt med Nova så :lol:

 

Og ja, ham Dumle synes vist at Sherlock er ret sød, ærgerligt at Sherlock er sådan lidt afvisende :lol:

Jeg tror såmænd det er det der gør at Dumle syntes han er så sød :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay... Sådan surprise ekstra hund?

Ja godt han havde fået rendt lidt med Nova så :lol:

 

 

Jeg tror såmænd det er det der gør at Dumle syntes han er så sød :lol:

 

Det var min onkel der havde taget hans unghunde-labrador med, Sherlock har aldrig mødt den før, og den kunne ikke med mine bedsteforældres hund, rent kaos :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh ja det tror jeg gerne, lyder ikke for morsomt :shock:

 

Det var det heller, så jeg var meget glad for, at Sherlock bare kunne hygge sig derhjemme, ellers havde han nok stresset rundt :-D Og han fik stadig sin gave, da jeg kom hjem, det er fantastisk at give den hund gaver! Når han river den ud af papiret og derefter løber en runde med den i hele huset, glad og logrende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...