Hop til indhold

Kender I denne blanding?

Gæst Gandalf
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg er ny herinde, men har leget med tanken længe om, at oprette en profil.

Jeg kunne meget godt tænke mig at få input til følgende:

Jeg har fået Gandalf for halvandet år siden, hvor han blev indleveret som hittehund til Dyrenes Beskyttelse. Han var blevet efterladt og var ret tynd, da jeg fik ham )0:

Han blev estimeret til at være et par år gammel dengang, så jeg fejrer hans fødselsdag den dag, han kom hjem til mig. Så i dag er han 3 år gammel (0;

Han er en fantastisk lille hund og jeg elsker ham overalt på jorden!

Mit spørgsmål går på: Er der nogen der har set sådan en blanding før. som evt. har en ide til, hvad han er en blanding af?

Jeg har hørt gæt der går på dansk/svensk og gravhund, men jeg synes måske han er lige en tak for stor til det. Men helt sikkert er det dansk/svensk i ham, da han har samme form og den lyse plet på brystet.

Jeg ville blive super glad, hvis der er nogen her, der kan hjælpe?

På forhånd tusind tak!

Christina og Gandalf

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin :hjerte: Jeg tænkte også umiddelbart d/s og gravhund, men det er svært at bedømme hans bygning fuldt ud, samt størrelsen på de billeder. Har du eventuelt nogle billeder, hvor vi kan se hele hans krop? - og måske nogle hvor man kan bedømme hvor stor han er i forhold til et eller andet? :-D

Velkommen til, forresten :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor er han skøn :hjerte:

Men kan godt forstå du undrer dig over blandingen, for det er godt nok svært synes jeg. Kan godt følge pinscher-tankegangen lidt med de aftegninger, farver og lange ben. Alt for lange ben til gravhund :shock: Så hvis der er sådan en fyr indblandet, så er der nogle meget stærke gener et andet sted, som har overrulet de korte ben :lol:

Hmm... har ellers ikke på stående fod et godt bud, men måske der kommer andre. Folk herinde er vist ret skrappe til det der :-D

Link til indlæg