Gæst Gandalf Skrevet December 27, 2010 Rapporter Share Skrevet December 27, 2010 Hejsa! Jeg er ny herinde, men har leget med tanken længe om, at oprette en profil. Jeg kunne meget godt tænke mig at få input til følgende: Jeg har fået Gandalf for halvandet år siden, hvor han blev indleveret som hittehund til Dyrenes Beskyttelse. Han var blevet efterladt og var ret tynd, da jeg fik ham )0: Han blev estimeret til at være et par år gammel dengang, så jeg fejrer hans fødselsdag den dag, han kom hjem til mig. Så i dag er han 3 år gammel (0; Han er en fantastisk lille hund og jeg elsker ham overalt på jorden! Mit spørgsmål går på: Er der nogen der har set sådan en blanding før. som evt. har en ide til, hvad han er en blanding af? Jeg har hørt gæt der går på dansk/svensk og gravhund, men jeg synes måske han er lige en tak for stor til det. Men helt sikkert er det dansk/svensk i ham, da han har samme form og den lyse plet på brystet. Jeg ville blive super glad, hvis der er nogen her, der kan hjælpe? På forhånd tusind tak! Christina og Gandalf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Det kunne godt ligne at der var noget pinscher i ham:hmm:.. nærliggende er dværgpinscher. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 Hvor er han fin :hjerte: Jeg tænkte også umiddelbart d/s og gravhund, men det er svært at bedømme hans bygning fuldt ud, samt størrelsen på de billeder. Har du eventuelt nogle billeder, hvor vi kan se hele hans krop? - og måske nogle hvor man kan bedømme hvor stor han er i forhold til et eller andet? Velkommen til, forresten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...