Gæst Miss_menelli Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Der er bla. tilbud på div. aktivitetsspil fra 59-79 kr Så vi tager i hvertfald derind i morgen, nu vi endelig har fået en butik i Herning og får købt stort ind i legetøj og spil :5up: Se tilbudsavisen her: Maxi Zoo Der er lidt forskelligt at køre efter :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nææææh ! Mon jeg kan lokke manden til at køre mig i Maxi zoo ? :hmm: Han synes i forvejen jeg er dybt tosset med alt det hunde gøgl jeg går og køber.:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Orv der er mange gode tilbud :klap: Har de åbent i morgen, søndag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 godt vi ikke har bil eller en maxi zoo tæt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nææææh !Mon jeg kan lokke manden til at køre mig i Maxi zoo ? :hmm: Han synes i forvejen jeg er dybt tosset med alt det hunde gøgl jeg går og køber.:stupid: Manden rullede også bare med øjnene, da jeg sagde at min mor og mig skulle på januar udsalg, for at købe ting til hundene Men man kan jo altid finde et eller andet som bare er uundværligt Orv der er mange gode tilbud :klap: Har de åbent i morgen, søndag? Ja, de har åbent i morgen :klap: De har nogle skide gode åbningstider i det hele taget :5up: godt vi ikke har bil eller en maxi zoo tæt på Kan godt lide de åbner butikker over hele landet pt. Så bare vent - Måske dukker der snart en op omkring jer og så kan du købe dig fattig i udsalgsting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Der er bla. tilbud på div. aktivitetsspil fra 59-79 kr Hvad side - jeg kan ikke se dem :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Hvad side - jeg kan ikke se dem :damn: På forsiden, nederst i venstre hjørne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Jeg kan heller ikke se de der aktivitetsspil nogle steder . Det lyder ellers rigtig godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 På forsiden, nederst i venstre hjørne Ja det var svært :stupid::stupid::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Ej okay.. det er nok den eneste side jeg ikke lige har nærstuderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Jeg var der kl 10.15 og fik det sidste hunde-spil:drille: derudover røg der jo mere i kurven:oops: Hundedækken 2in1 og det passer:banan: zebra-sele fra Hunter (til sommer når det blir varmt) Lille bland selv pose lusse/loppe kam til de fine hår ved ørerne en bamse:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 I Esbjerg havde de slet ikke fået dem hjem I stedet fik jeg købt en rampe til bilen og en pose okseører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Der var også kun en slags spil tilbage da vi kom - Men bedre end ingenting :5up: Og så blev der købt marvben, små træningsguffere, legetøj til Kaia og et dækken til Bamse. Var noget overrasket over hvor lækkert et dækken vi fik til 189 kr. Og det sidder perfekt :klap: Selvom Bamse nu ikke var synderligt begejstret for det Men Kaia synes det var væææældig spændende, hvad det nu var for noget Bamse havde på :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 de havde ikke flere i min butik da jeg kom derned, så de var så flinke at lade sig totalt charmere af Karla og derefter sælge mig et NO spil til indkøbspris Så nu har vi en Dog Fighter vi skal have afprøvet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 vi glæder os til videoer med alle de spil folk har fået indkøbt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 :banan: Jeg fik et dog spinny selvom jeg først var i Maxi zoo kl. 16. Der var ikke ret mange spil tilbage må man sige! Fik også købt en sækkestolsagtig pude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 Jeg var forbi Maxizoo i Tilst ved 12 tiden, der havde de 3-4 x Dog Spinny og det samme antal Dog Activity Kicker fra Trixie. Enzo har en Dog Tornado som jo minder meget om en Dog Spinny, og vi vandt en Dog Activity Kicker i julebanko i hundeklubben. MEN der var en kasse tilbage, der ikke lignede de andre. En DogBox fra NO som vi så købte Så må vi se hvad han siger til den. Tålmodighed er ikke hans stærkeste side pt - men det kan vi jo passende arbejde lidt med så :blink: Var taget derud efter en Busy Buddy - men den havde de kun i str M, og den kan han nærmest sluge, så det var lidt øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 I Odense kommer spillene først i løbet af ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 I Odense kommer spillene først i løbet af ugen årh så var det godt vi ikke kørte derud alligevel, men surt for jer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2011 vi glæder os til videoer med alle de spil folk har fået indkøbt :klap: Jegh ar lavet en tråd allerede så post løs folkens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 årh så var det godt vi ikke kørte derud alligevel, men surt for jer... Regner med at køre derind i eftermiddag og spørge om de nu ved hvornår de kommer, så kan jeg jo lige gi besked Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Regner med at køre derind i eftermiddag og spørge om de nu ved hvornår de kommer, så kan jeg jo lige gi besked :kys:jeg gider næsten ikke køre hele vejen igennem byen bare for at få at vide at de ikke er kommet hjem endnu :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 De er udsolgte i Herning, jeg var lige forbi i dag :fornaermet::fornaermet: Må se om jeg gider kigge i Holstebro i morgen, men de har dem sikkert heller ikke :fornaermet::fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 :damn:arh - de hundespil er simpelthen spild af penge for vores vedkommende. HUn er for klog:mrgreen:. Den anden gang, hun fik spillet, fandt hun finten og løste det på 0,5. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 De var i Odense i dag, men ikke på tilbud :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts