Hop til indhold

Tilbud i maxizoo

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Der er bla. tilbud på div. aktivitetsspil fra 59-79 kr :shock:

Så vi tager i hvertfald derind i morgen, nu vi endelig har fået en butik i Herning og får købt stort ind i legetøj og spil :5up:

Se tilbudsavisen her:

Maxi Zoo

Der er lidt forskelligt at køre efter :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nææææh !

Mon jeg kan lokke manden til at køre mig i Maxi zoo ? :hmm:

Han synes i forvejen jeg er dybt tosset med alt det hunde gøgl jeg går og køber.:stupid:

Manden rullede også bare med øjnene, da jeg sagde at min mor og mig skulle på januar udsalg, for at købe ting til hundene :engel:

Men man kan jo altid finde et eller andet som bare er uundværligt :mrgreen:

Orv der er mange gode tilbud :klap: Har de åbent i morgen, søndag?

Ja, de har åbent i morgen :klap:

De har nogle skide gode åbningstider i det hele taget :5up:

godt vi ikke har bil eller en maxi zoo tæt på :fornaermet:

:mrgreen: Kan godt lide de åbner butikker over hele landet pt. Så bare vent - Måske dukker der snart en op omkring jer og så kan du købe dig fattig i udsalgsting ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Der var også kun en slags spil tilbage da vi kom - Men bedre end ingenting :5up:

Og så blev der købt marvben, små træningsguffere, legetøj til Kaia og et dækken til Bamse.

Var noget overrasket over hvor lækkert et dækken vi fik til 189 kr. Og det sidder perfekt :klap:

Selvom Bamse nu ikke var synderligt begejstret for det :fornaermet:

Men Kaia synes det var væææældig spændende, hvad det nu var for noget Bamse havde på :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var forbi Maxizoo i Tilst ved 12 tiden, der havde de 3-4 x Dog Spinny og det samme antal Dog Activity Kicker fra Trixie.

Enzo har en Dog Tornado som jo minder meget om en Dog Spinny, og vi vandt en Dog Activity Kicker i julebanko i hundeklubben.

MEN der var en kasse tilbage, der ikke lignede de andre. En DogBox fra NO som vi så købte :) Så må vi se hvad han siger til den. Tålmodighed er ikke hans stærkeste side pt - men det kan vi jo passende arbejde lidt med så :blink:

Var taget derud efter en Busy Buddy - men den havde de kun i str M, og den kan han nærmest sluge, så det var lidt øv :(

Link til indlæg
Del på andre sites