Gæst freya3010 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Eller ihvertfald leg i resten af den sne som er tilbage. Nøøjjjj det er svært at begrænse sig, jeg har VIRKELIG prøvet, men her kommer der MANGE billeder alligevel.. Håber i kan bære over med mig:engel: Freya Freya - Lækker sidegait - hot show-off:mrgreen: Joey Joey - charmetrold:hjerte: Joey Freya - min smukke tøs:hjerte: Freya Freya - Jeg ved VIRKELIG ikke hvad hun har gang i:lol: Freya - WROOOOOM - Det nye foder gir mega energi:klap: Joey efter Freya - caaaaaatch me!!...... if you can:mrgreen: Joey og Freya Freya - lækkermås:lun::hjerte: Det var vidst det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 skønne billeder og fint overskæg ham Joey har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 skønne billeder og fint overskæg ham Joey har Ja han er sødte.... hans pigment er så stærk (hvilket er en god ting:5up:) at det kan ses hvor pelsen er tyndere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Bære over med det?! Der er da slet ikke noget at bære over med. Det er jo nogle mega lækre billeder af nogle mega lækre hunde! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Lækre billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Der er flere lækre billeder De 2 her er super Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Rigtig gode billeder - jeg er også vild med de to herover :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Øj nogle lækre billeder.. Kæft de to er smukke:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Super flotte billeder og super super flotte hunde.. nøj de er flotte... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 :klap2: super gode billeder! der var slet ikke for mange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvor er de altså smukke, og du er super god til at tage billeder! Meget imponerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hvor er de altså smukke, og du er super god til at tage billeder! Meget imponerende Tusind tak Adele... Jeg prøver at gøre mit bedste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Sikke nogle dejlige billeder :hjerte: Jeg vil elsket at får lov til at nusse "snebolde" en dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Super gode billeder! :klap: Nu kom jeg lige til at kigge navnet på dine billeder - kan det passe du har taget billeder af Kennel All Does (tror jeg de hedder) hvalpe? Altså Schapendoes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Super gode billeder! :klap:Nu kom jeg lige til at kigge navnet på dine billeder - kan det passe du har taget billeder af Kennel All Does (tror jeg de hedder) hvalpe? Altså Schapendoes. Jeps, det har jeg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeps, det har jeg.. Synes nok jeg genkendte navnet! :5up: Min far skal have hvalp derfra her slut januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Synes nok jeg genkendte navnet! :5up:Min far skal have hvalp derfra her slut januar Åhh det bliver da spændene!!!!! Jeg regner med at skulle ned og hjælpe med lidt stå og sidde billeder her inden de flytter hjemmefra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts