Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
Jeg ville ikke gøre det, tror jeg.. Det er ikke nemt at holde pause fra mylderet, hvis det er som det er i Ballerup. Der er mennesker og hunde ALLEVEGNE..

 

Men det er bare mig:genert:

 

Synes ikke det var såååå galt sidst vi var dernede, da der er mulighed for at komme udenfor, så vidt jeg husker.

Dog var der visse steder der var tæt pakket med mennesker, bla. omkring indgangen, hvor jeg ville blive nød til at have hende på armen.

 

Men nej - Det er ikke bare dig, jeg er jo også usikker på om det er en god ide eller ej :vedikke:

Det er jo maaaange mennesker, hunde og lyde på én gang, når hun ikke har prøvet at være i en hal før.

Hun har jævnligt været med på markeder og synes det var en fest - men der var det jo under åben himmel så det føles ikke heeeelt så overvældende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og hvor var I så???? Jeg var der og kiggede idag, men fandt ikke nogen... :megaked: Jo, mødte lige Linda, det var alt. Ikke at det er noget skidt at møde Linda, altså! :mrgreen:

 

Her, der og allevegne.. Så ikke Linda, men kiggede efter hende:vedikke: Dvs jeg tror faktisk jeg så Kaos (hvis han var med:hmm:) Så ihvertfald en hvalp gå ind af døren, da vi gik ud for at tisse (Liva og Luna altså:mrgreen:)

 

Vi (Fox + mand, Luna og jeg) var der fra kl 9.45 og så kørte Luna og jeg med Susi og Gizmo hjem da klokken var ca 12.30 ca.. En anden gang skal Luna ikke med på så lang en køretur og så ren indendørs udstilling. Det blev for meget for hende meget hurtigt, kunne jeg se.

 

Så må vi nøjes med dem herovre på Sjælland eller tage en hel ferie til en udstillings weekend i det jyske:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her, der og allevegne.. Så ikke Linda, men kiggede efter hende:vedikke: Dvs jeg tror faktisk jeg så Kaos (hvis han var med:hmm:) Så ihvertfald en hvalp gå ind af døren, da vi gik ud for at tisse (Liva og Luna altså:mrgreen:)

 

Vi (Fox + mand, Luna og jeg) var der fra kl 9.45 og så kørte Luna og jeg med Susi og Gizmo hjem da klokken var ca 12.30 ca.. En anden gang skal Luna ikke med på så lang en køretur og så ren indendørs udstilling. Det blev for meget for hende meget hurtigt, kunne jeg se.

 

Så må vi nøjes med dem herovre på Sjælland eller tage en hel ferie til en udstillings weekend i det jyske:-D

 

Hmm... Jeg kiggede ellers specielt efter dig, jeg var der ved 11, og kørte vel hjem igen ved... 2-3 sådan cirka..? Øv at jeg ikke fandt dig! Jeg var jo mest ved bordercollieringen, og ellers rundt om i ALLE shopping-standene! Flere gange! :mrgreen: Men endte sq alligevel med at ikke købe ret meget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Jeg kiggede ellers specielt efter dig, jeg var der ved 11, og kørte vel hjem igen ved... 2-3 sådan cirka..? Øv at jeg ikke fandt dig! Jeg var jo mest ved bordercollieringen, og ellers rundt om i ALLE shopping-standene! Flere gange! :mrgreen: Men endte sq alligevel med at ikke købe ret meget...

 

Iiih hvor er det øv.. ville jo rigtig gerne have mødt dig igen:cry: Mmm vi var oss rundt i standene.. Og jeg købte kun 5 poser ved Olivers *stolt*

 

Der var en lille flaske grizzlyolie, men 89 kroner?? Aj vel.. Og den der vandskål jeg gerne vil have.. på sigt.. Kostede 190 kr:shock: Aaaaaj så må den vente..

 

Tror faktisk vi gik ovre i højre side af hallen ved 11-tiden.. Mødte Dorte og Liva og Skippers mor uden Skipper (Grove løjer:fornaermet:) v. 10.30 tiden og vi stod og sludrede en lille halv times tid inden vi begyndte at bevæge os rundt.. Og så en lille border hvalp:lun: Men ellers så vi ikke så mange bordere:hmm: Mere kelpier og aussier, da vi skulle igennem nede for enden..

 

Men ih øv.. :???: Næste gang, Anna.. Næste gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiih hvor er det øv.. ville jo rigtig gerne have mødt dig igen:cry: Mmm vi var oss rundt i standene.. Og jeg købte kun 5 poser ved Olivers *stolt*

 

Der var en lille flaske grizzlyolie, men 89 kroner?? Aj vel.. Og den der vandskål jeg gerne vil have.. på sigt.. Kostede 190 kr:shock: Aaaaaj så må den vente..

 

Tror faktisk vi gik ovre i højre side af hallen ved 11-tiden.. Mødte Dorte og Liva og Skippers mor uden Skipper (Grove løjer:fornaermet:) v. 10.30 tiden og vi stod og sludrede en lille halv times tid inden vi begyndte at bevæge os rundt.. Og så en lille border hvalp:lun: Men ellers så vi ikke så mange bordere:hmm: Mere kelpier og aussier, da vi skulle igennem nede for enden..

 

Men ih øv.. :???: Næste gang, Anna.. Næste gang!

 

Næste gang ser vi sq til at udveksle mobilnumre før, så vi liiige kan sms'e at "nu er jeg her"! Eller også skal vi altså ha' navneskilte på - "HF'er på tur" eller noget... Må inddrømme at jeg fik idéer da der kom personlige meddelelser over højttaleranlægget... Jeg var liiiige ved - men gjorde det ikke! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiih hvor er det øv.. ville jo rigtig gerne have mødt dig igen:cry: Mmm vi var oss rundt i standene.. Og jeg købte kun 5 poser ved Olivers *stolt*

 

Der var en lille flaske grizzlyolie, men 89 kroner?? Aj vel.. Og den der vandskål jeg gerne vil have.. på sigt.. Kostede 190 kr:shock: Aaaaaj så må den vente..

 

Tror faktisk vi gik ovre i højre side af hallen ved 11-tiden.. Mødte Dorte og Liva og Skippers mor uden Skipper (Grove løjer:fornaermet:) v. 10.30 tiden og vi stod og sludrede en lille halv times tid inden vi begyndte at bevæge os rundt.. Og så en lille border hvalp:lun: Men ellers så vi ikke så mange bordere:hmm: Mere kelpier og aussier, da vi skulle igennem nede for enden..

 

Men ih øv.. :???: Næste gang, Anna.. Næste gang!

 

:oops: undskyld jeg lover at tage ham med en anden gang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

ja mødte heller ikke så mange Hf'er :engel:

 

Koda fik Excellent med CK 2 vinder i åben klasse og 5 bedste han :mrgreen:

 

Alt i alt tilfreds den smukkeste hund måtte vinde og jeg kom hjem med den mest elskværdige i mine øjne :hjerte: og han er stadig ren :banan: har bestukket dem alle 3 et ben så han er måske ren i morgen også :mrgreen:

 

Kaos er dødtræt var en hård da for ham han tog alt meget meget pænt meget afslappet må man sige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:mrgreen:

 

ja mødte heller ikke så mange Hf'er :engel:

 

Koda fik Excellent med CK 2 vinder i åben klasse og 5 bedste han :mrgreen:

 

Alt i alt tilfreds den smukkeste hund måtte vinde og jeg kom hjem med den mest elskværdige i mine øjne :hjerte: og han er stadig ren :banan: har bestukket dem alle 3 et ben så han er måske ren i morgen også :mrgreen:

 

Kaos er dødtræt var en hård da for ham han tog alt meget meget pænt meget afslappet må man sige :mrgreen:

 

Altså kan du forklare hvad koda blev? Fik han cert eller hvad betyder ck? Fatter minus når det kommer til udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså kan du forklare hvad koda blev? Fik han cert eller hvad betyder ck? Fatter minus når det kommer til udstilling.

 

altså.... ingen cert :mrgreen:

 

vi kom ind og skulle dyste i åben klasse mod en anden han hund vi fik begge excellent og jeg blev placeret som 2 vinder men fik ck dvs jeg skulle ind at kæmpe om bedste han...

 

jeg fatter lige så meget minus som dig CCC :oops: :ae: var det ikke for Aussiepower forstod jeg ingenting af hvorn det gik inde i ringen i dag hehe ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
altså.... ingen cert :mrgreen:

 

vi kom ind og skulle dyste i åben klasse mod en anden han hund vi fik begge excellent og jeg blev placeret som 2 vinder men fik ck dvs jeg skulle ind at kæmpe om bedste han...

 

jeg fatter lige så meget minus som dig CCC :oops: :ae: var det ikke for Aussiepower forstod jeg ingenting af hvorn det gik inde i ringen i dag hehe ...

Ihvert fald lyder det til at han gjorde det fremragende. Feltet er hårdt, så forstår godt at du er stolt. Kæmpe stort tillykke! Og godt du havde Anne med dig til at forklare:-) Hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

altså.... ingen cert :mrgreen:

 

vi kom ind og skulle dyste i åben klasse mod en anden han hund vi fik begge excellent og jeg blev placeret som 2 vinder men fik ck dvs jeg skulle ind at kæmpe om bedste han...

 

jeg fatter lige så meget minus som dig CCC :oops: :ae: var det ikke for Aussiepower forstod jeg ingenting af hvorn det gik inde i ringen i dag hehe ...

 

Hva' - var Anne der også idag??? Jeg må fandeme være ved at være blind, jer to kender jeg jo for pokker da, og burde kunne se jer!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

ja mødte heller ikke så mange Hf'er :engel:

 

Koda fik Excellent med CK 2 vinder i åben klasse og 5 bedste han :mrgreen:

 

Alt i alt tilfreds den smukkeste hund måtte vinde og jeg kom hjem med den mest elskværdige i mine øjne :hjerte: og han er stadig ren :banan: har bestukket dem alle 3 et ben så han er måske ren i morgen også :mrgreen:

 

Kaos er dødtræt var en hård da for ham han tog alt meget meget pænt meget afslappet må man sige :mrgreen:

 

 

:lol: du mødte da ihvertfald mig - og Anne så helt forfærdet ud, da jeg "sneg" mig ind bag på hende og spurgte om jeg skulle stjæle Kaos :lun: - tror altså ikke hun kunne genkende mig, for hun så helt forfærdet ud :lol:

 

Vi er lige kommet hjem, så kameraet er ikke tømt endnu.

 

Men nogle af de H-F´ere jeg har mødt idag: Freudika, Jeanette, Dorte, Skipper-Odense (undskyld :oops:), Inkognito, BlackGSD, Linda, Aussipower, Bantus + far, Splinten mor og Mig, Lillefod og A9 og så dem jeg så har glemt :genert: er lidt træt nu :blink:

Redigeret af FOX
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik lige kort hilst på BlackGSD, Fox & Hr. Fox, Dorte, JeanetteH, Skipper-Odense, Freudika, SMM og Lillefod - dejligt lige at få sat nogle flere ansigter på :5up: Håber ikke at jeg har glemt nogen :oops: Beklager, at jeg ikke er god til at møde nye mennesker :genert: eller jeg havde travlt med at holde mig til de slæng jeg kom med :genert:

 

Min træningskammerat kom med en smuk grå schæfer og gik med en særdeles smuk grå schæfer, så han og vi er overud tilfredse med "udbyttet" :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: du mødte da ihvertfald mig - og Anne så helt forfærdet ud, da jeg "sneg" mig ind bag på hende og spurgte om jeg skulle stjæle Kaos :lun: - tror altså ikke hun kunne genkende mig, for hun så helt forfærdet ud :lol:

 

Vi er lige kommet hjem, så kameraet er ikke tømt endnu.

 

Men nogle af de H-F´ere jeg har mødt idag: Freudika, Jeanette, Dorte, Skipper-Odense (undskyld :oops:), Inkognito, BlackGSD, Linda, Aussipower, Bantus + far, Splinten mor og Mig, Lillefod og A9 og så dem jeg så har glemt :genert: er lidt træt nu :blink:

 

Og mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste gang ser vi sq til at udveksle mobilnumre før, så vi liiige kan sms'e at "nu er jeg her"! Eller også skal vi altså ha' navneskilte på - "HF'er på tur" eller noget... Må inddrømme at jeg fik idéer da der kom personlige meddelelser over højttaleranlægget... Jeg var liiiige ved - men gjorde det ikke! :engel:

 

Det er da det, vi gør:-D

 

Hahaha og jeg stod og lyttede hver gang:oops::lol::lol:

 

Jeg fik lige kort hilst på BlackGSD, Fox & Hr. Fox, Dorte, JeanetteH, Skipper-Odense, Freudika, SMM og Lillefod - dejligt lige at få sat nogle flere ansigter på :5up: Håber ikke at jeg har glemt nogen :oops: Beklager, at jeg ikke er god til at møde nye mennesker :genert: eller jeg havde travlt med at holde mig til de slæng jeg kom med :genert:

 

Min træningskammerat kom med en smuk grå schæfer og gik med en særdeles smuk grå schæfer, så han og vi er overud tilfredse med "udbyttet" :banan:

Så var det godt Susi lige hev fat i dig:mrgreen:

 

Nu har Jeanette jo sladret lidt :-)

 

Jessie fik Excellent med CK, blev bedste åbenklassetæve og 3. bedste tæve + reservecert.

 

Hun showede helt fantastisk og jeg er mere end tilfreds :-)

 

Det blev fejret med 1 kg. okseører, 2 stk. legetøj og et nyt trimmebord samt mad fra Burgerking :-)

 

Undskyld:oops::-) Og tillykke igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså URETFÆRDIGT at I har mødt så mange - og jeg har kun mødt Linda!!! Som jeg i forvejen ser hver uge til træning!!! :cry:

 

Ikke at jeg ikke var glad over at møde Linda og Koda-drengen... :kys:

 

Hvis BlackGSD ikke havde fundet mig/os - og havde SMM og Lillefod ikke råbt mig an, ville jeg have mødt nogen udover Nazak, som jeg kom sammen med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo gik det også fint med :-D

Han sik SL (særdeles lovende - højeste prædikat i klassen, hvalp) og blev nr. 2 i klassen.

 

Han opførte sig begge dage rigtig fint og fornuftigt, dog synes han at jeg var noget belastende da jeg insisterede på at prøve at nyt dækken på ham, samt sele (men det passede super og der blev shoppet).

 

Han var noget brugt sidst på formiddagen i dag, så vi valgte at køre hjem... Da vi så kom hjem valgte jeg lige at lade ham komme et hurtigt smut i skoven så han lige kunne få strukket benene og tisset lidt af, inden det hed sofahygge...

Vi mødte så en anden vizsla i skoven, og de skulle selvfølgelig lige lege lidt, og Gizmo det fjolledyr vælger så at snuble og halter nu lidt på forbenet :stupid: Men det er nok snart ovre, han trænger nok også bare til en god nats søvn og en rolig dag i morgen (jaaa right, hvis jeg kender ham, så er han fyr og flamme igen i morgen, og ikke til at mærke på at han har været afsted hele weekenden :roll::lol:)

 

Og så blev han total forelsket i Liva ;-)

 

Dem jeg fik mødt, hilst på, snakket med, og som Gizmo fik charmet sig ind på, hoppet op af, slikket i hovedet, osv.:

 

JeanetteH + Luna, Dorte + Liva, Fox + FoxMand, Nazak + Mand, A9, Freudika, Inkognito + Jessie, Rams, Skipper-Odense, Eyecatcher, MK101, Aslan + AslanMand, Freya3010

og så overnattede vi hos og havde følgeskab af Tanten :blink: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...