DaniellaJ Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Dato-kaos: Tjek dit nye stjernetegn her - Utroligt men sandt - BT.dk Jeg er stadig skytte :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 jeg er stadig skorpion.... læste det tidligere i dag, og blev enig med mig selv om at det lød mest som en tidlig aprilsnar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er tilsyneladende nu Løve hvilket bare slet ikke passer op min personlighed er nemlig prototypen på en Jomfru Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Så skulle jeg ikek være vægt mere....men jomfru???!!! Yeah, right!!! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 jeg er stadig skorpion.... læste det tidligere i dag, og blev enig med mig selv om at det lød mest som en tidlig aprilsnar! haha ja helt enig, det er godt nok åndsvagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er tilsyneladende nu Løve hvilket bare slet ikke passer op min personlighed er nemlig prototypen på en Jomfru haha jeg er til gengæld blevet jomfru Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er tilsyneladende nu Løve hvilket bare slet ikke passer op min personlighed er nemlig prototypen på en Jomfru Jeg er også meget typisk vægt, så tror ikke jeg går med til at skifte... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er tilsyneladende nu Løve hvilket bare slet ikke passer op min personlighed er nemlig prototypen på en Jomfru Jeg er pludselig oss løve nu.. Var tvilling ellers:hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er også meget typisk vægt, så tror ikke jeg går med til at skifte... nå ja vi har da vist samme fødselsdag :blink: jeg synes også vægten passer meget godt til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er stadig et dumt svin....:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er pludselig oss løve nu.. Var tvilling ellers:hmm::hmm: Aaah, ka' det nu oz' paaas :confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Min bror er blevet slangebærer? Hahah.. det bliver han nok glad ved. Jeg er blevet vandmand.. no thanks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg gik fra løve til krebs :damn::damn: Dit formelle stjernetegn er stadig det samme som før, men går du op i detaljerne, kan du overveje 'at skifte' stjernetegn. løve var ellers perfekt til mig ... men så skifter vi vel personlig næste gang vi træder ind i vores nye stjernetegn okay..læste lidt om krebsen De er medfølende og omsorgsfulde mod venner, familie og kærester, men de kan skære ind til benet med deres jaloux bemærkninger og stadigt skiftende humør. Men det var da der var 12 ... nu må vi se om de kan lave nye betegnelser for stjernetegnene eller de er så lade at genbruge dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hmmm... Hvis man nu er født d. 20/1, hvad er man så...??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er blevet stenbuk .... Der røg min undskyldning for at være et rodehoved ... (vandbæreren) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg er stadig et dumt svin....:banan: Men jeg er blevet et helt nyt og bedre menneske :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 jeg er gået fra vandmand til stenbuk - et noget kedeligt skift, er gået fra visionær genitype til autoritetstro stivstikker jeg elsker astrologi, selv om det er noget værre sludder, artiklen har nemlig helt ret i, at stjernerne har "rykket sig" så meget siden det hele blev etableret, at det slet ikke længere passer - hvis altså det nogensinde havde gjort det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hmmm... Hvis man nu er født d. 20/1, hvad er man så...??? :hmm: Stenbuk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Stenbuk . OG skytte...??? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 OG skytte...??? :hmm: En stenskytte :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Aaah, ka' det nu oz' paaas :confused: Ja hvis man kigger, så ja:mrgreen: Er født 7. juni;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 En stenskytte :slem: Bukskytte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Så skulle jeg ikek være vægt mere....men jomfru???!!! Yeah, right!!! :slem: Oss mig, det passer bare ikke, medmindre egenskaberne også er rykket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 OG skytte...??? :hmm: Læs lidt om hvert stjernetegn, vurder hvilket et af dem der ville gøre dig til et bedre menneske, og tag dig den frihed at vælge :slem: Man må godt ... Det siger stjernerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Gad vide hvordan min mor nu vil forklare at vi aldrig har kunnet sammen .. Hendes teori er jo at bølgerne altid går højt mellem vandbæreren og tyren :hmm: "...Det er fordi du er vandmand!" "Jamen .... Jeg er stenbuk :drille:" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts