Hop til indhold

vores lille nye hvalp


Gæst FAG
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Har lige fået nogen billeder af vores Cairn terrier, den er 5 uger nu, og vi får den hjem om ca. 5 uger, så det glæder vi os til.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ups, det er en hun.

 

Snakken har længe gået om hvad hun skal hedde, men det ender nok med Kiwi eller Ninja, eller måske begge dele.

 

Vi skal også snart ud og købe ind, vi mangler jo det hele.

Skåle

2 stk kurve

transportboks

legetøj

Og sikkert en masse andet.

 

Vi har meldt os til noget hvalpetræning vi fandt på dansk terrienklub i Herning til August.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

En lille smuksak, GLÆDELIG hvalp!

 

Muligvis skulle I strate med kasser i stedet for kurve som hurtigt kan blive ødelagt af små hvalpesyle?

 

NINJA naturligvis, herrrrligt navn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med den lille ny.

 

I har rigtigt meget at se frem til. Jeg er selv den stolte ejer af den lille cairnterrier Harry der netop idag har rundet 15 uger. Det er virkelig en lille hund med stor personlighed. Rigtig god fornøjelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
tillykke med den lille ny.

 

I har rigtigt meget at se frem til. Jeg er selv den stolte ejer af den lille cairnterrier Harry der netop idag har rundet 15 uger. Det er virkelig en lille hund med stor personlighed. Rigtig god fornøjelse

 

Ja, det er så dejligt, cairn hvalpe er skønne!!

 

Og du viser jo alt for få billeder af din cairn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg kan jo ikke lokke ham til at stå stille mens jeg tager billeder af ham! Jeg har mange fine billeder af hans hale og gulvet osv. lol

 

:-P ja vi glæder os rigtig meget.

Vi var i dag igen ude og kigge til Kiwi, og hold da op der er sket meget på en uge, der var meget mere liv i dem og nu kunne man rigtig se personligheden på dem, de var meget nysgerige og frække, så det var rigtig sjovt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...