Gæst stenshoej Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Her er shorty, på dagens visit. Jeg er totalt faldet for ham. :hjerte: hans personlighed, passer perfekt herind. og han faldt til med det samme. han var ekstremt kontaktsøgende, sad det meste af tiden på mit skød, og vi fik en rigtig god kontakt Han er en meget rolig, og utrolig velafbalanceret hvalp Navneforslag modtages med glæde! opdrætter kaldte ham shorty, pga. halen navne indtil videre: tonks: pelle tonks: stump søster lagkage: henning andre fabelagtige forslag, kommer også på listen.. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han skal da hedde Mogens:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han skal da hedde Mogens:mrgreen: det hedder min far Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvad er der galt med navnet Shorty:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvad er der galt med navnet Shorty:vedikke: det passer bare ikke rigtig ind i min mund.. jeg kan ikke rigtig få det til at lyde rigtigt.. det kan godt være det er det, han skal hedde. men modtager gerne nye forslag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han ser godt nok dejlig ud:lun: Hvad med: Darwin Leo ...... (Kan ikke lige komme på nogle flere her i farten) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Pelle (som i haleløs) Stump Bille Toulouse (som i dværgen Loutrec :blink: ) Slightly :hjerte: Jack Itty Bitty Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Pelle (som i haleløs) Stump Bille Toulouse (som i dværgen Loutrec :blink: ) Slightly :hjerte: Jack Itty Bitty Stump jokede jeg faktisk lidt med, han skulle hedde :klap: problemet er bare at han vokser rigtig meget for tiden.. så navnet skulle så kun passe til halen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 halløj shorty:vinken: du ser meget dejlig ud:blink: hvad med Lassi blacky naisty Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 [media] [/media] :slem: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 nøj, en fin lille basse jeg synes, at han skal hedde henning :hjerte: - eller fantomet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 nøj, en fin lille basse jeg synes, at han skal hedde henning :hjerte: - eller fantomet haha, henning er faktisk mega sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 haha, henning er faktisk mega sødt i know Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nææææh ! Der har vi ham jo. Hvor er han smuk! ...Men helt ærligt..har vi ikke fortjent mere end 1 lille bitte billede :hmm: ??? Der var en der nævnte "Leo" det synes jeg er et godt navn! Især fordi du gerne vil træne rigtig meget med ham og så skal det jo være en klog hund = Leo(nardo) Da Vinci:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nææææh !Der har vi ham jo. Hvor er han smuk! ...Men helt ærligt..har vi ikke fortjent mere end 1 lille bitte billede :hmm: ??? Der var en der nævnte "Leo" det synes jeg er et godt navn! Især fordi du gerne vil træne rigtig meget med ham og så skal det jo være en klog hund = Leo(nardo) Da Vinci:klap: hehe.. jeg nåede ikke at tage flere billeder tog et andet, men det blev helt sløret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Årh hvor er han bare fin :5up:. Jeg synes også Leo kunne være fint . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 [media] [/media] :slem: :klap: også en god grund til at skifte... læg mærke til at alle gangsteres kærester hedder shawty.. så det er ligesom lidt feminint ... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jamen - hvaaad?? Har du fået hund så? :banan: Undskyld men er det ham du skulle have på besøg en weekend, eller er det en anden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Tillykke med ham, hvor ser han sød ud Jeg stemmer også for navnet Pelle, det passer da meget godt nu når han har mangel på hale :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jamen - hvaaad?? Har du fået hund så? :banan: Undskyld men er det ham du skulle have på besøg en weekend, eller er det en anden? overtager ham i februar, når jeg får ferie. har ikke haft ham i weekenden, har bare haft besøg af ham i et par timer. og været lidt ude med ham og sådan. og gud hvor var han dejlig. vi fik kontakt i det samme øjeblik han kom ind af døren. normalt er aussier jo reserverede.. men ham hoppede lige op i skødet på mig med det samme, og overdængede mig med kys Hun havde også hans far med, fordi hun synes han minder rigtig meget om ham, som hvalp. både med pels og sind. og gud hvor var faren også lækker:hjerte: også ligeså rolig som shorty. også selvom hun sagde at de nok skulle miljøtrænes en del mere, fordi de bor så langt ude på landet at de ikke er vandt til trafik. men det tog de begge to i stiv arm:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Tillykke med ham, hvor ser han sød ud Jeg stemmer også for navnet Pelle, det passer da meget godt nu når han har mangel på hale :blink: pelle kommer på listen! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor er han altså bare kær! :hjerte: Og jeg stemmer Henning ned! Dur simpelthen ikke til hund da! Men det uden at komme med alternativer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Årh! Pelle er GODT!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor ER han dejlig:lun: Er du mest til danske eller engelske navne?? Bosse (egentlig et svensk navn:mrgreen:) Mikkel Felix Rowdy Robbie Noah Lucas Xander Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Hvor ER han dejlig:lun: Er du mest til danske eller engelske navne?? Bosse (egentlig et svensk navn:mrgreen:) Mikkel Felix Rowdy Robbie Noah Lucas Xander minder mig om den der gamle film? nordgården og sydgården.. med de der børn? kan ikke huske hvad den hedder? robbie = for meget robin-ish hmm... ellers gode forslag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts