Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella
ejmenaltså... da ikke Morten Benjamin i farezonen... fatter det ikke. Det må være den elendige sang og det kiksede mash up

 

Måske er det fordi man ikke kan hører hvad manden han synger, han ser lidende ud og ser og lyder ud som om det er utrolig anstrengede for ham at synge, jeg synes personligt det er anstrengede at se på. Men håber Tandberg og østenby ryger ud i aften. Men havde egentlig troet det var dem og så Line eller J.M og Nikoline simone, de laver det samme og det samme, man liver i tvivl om det er en genudsendelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stella
jeg tror bare, at jeg er lidt forelsket i jean michel. jeg håber, at pigerne ryger, men det blir jo nok morten benjamin, mon ikke? for konkurrencens skyld.

 

Nej jeg tror det bliver pigerne fordi de også stod der sidste gang. Men det kan alligevel godt være at det bliver M.B fordi der er tre i den gruppe.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst kasper-9400
Enten skal du synge helt vildt godt, eller også skal du lave et eller andet ekstremt dumt, så vi kan se dig på tv :mrgreen:

 

haha jeg laver jo altid et remix vis de ikke kan lide min sang siger jeg bare det var et remix :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha kære trofaste x factor seere, hvem stemmer i på skal videre i semifinalen ??

 

Jeg stemmer som altid på Ida og hvis hun ikke kommer videre græder jeg snot i aften.

 

Kan ikke lide nogen af de andre, så er glad bare Ida går videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer ikke fordi jeg ikke kan se det før bagefter! (Man kan ikke se det live i udlandet)

 

Men Morten SKAL bare gå videre!

 

 

Jeg har det så lige omvendt, jeg håber morten ryger. Jeg synes ikke han synger godt, og jeg kan hellere ikke hører hvad han synger. Men han er da en meget sympatisk mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det så lige omvendt, jeg håber morten ryger. Jeg synes ikke han synger godt, og jeg kan hellere ikke hører hvad han synger. Men han er da en meget sympatisk mand.

 

Jeg synes han er FANTASTISK! På alle punkter! Synes Ida er lidt for.. Diva agtig... Jeg bryder mig ikke så meget som hendes indadvendte væremåde på scenen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har fattet, hvorfor Ida skulle være så fantastisk. Jeg foretrækker klart Line af de 4 i aften.

 

Jeg tror ikke der er en EGENTLIGT grund, det er jo bare hvad man hver især synes, og JEG synes Ida er så dejlig at lytte til og se på. Ligeså vel som du synes det er med Line.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke der er en EGENTLIGT grund, det er jo bare hvad man hver især synes, og JEG synes Ida er så dejlig at lytte til og se på. Ligeså vel som du synes det er med Line.

 

Sikkert.

Jeg er sjældent enig med Blachman.

 

Jeg var nu heller ikke enig med LOC i Voice. Så aldrig helt det fantastiske i Kim Wagner, syntes bare at han var en show-off af værste skuffe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...