Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

IDA ! Hun er klart bedst. Line er også god, og jeg kan også leve med, at hun vinder. Men Ida er klasser over de andre.

 

Haha, jeg er bare så uenig :lol: godt der er lidt til enhver smag... Synes klart Line har gjort det bedst, og at hun har den mest behagelige stemme... Ingen af dem er noget sådan vildt særligt synes jeg, og mon ikke de bliver glemt om noget tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor var det tydeligt at sveinhunds kæreste havde planlagt nøje hvad hun skulle sige, det lød nærmest som om hun læste op... Synes faktisk ligesom dommerne at han er bedre i den genre istedet for det der rockstar wannabe....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Er fuldstændig vild med Ida - Får gåsehud hver gang hun synger.

 

Men kan også rigtig godt lide Tina Dickow ol. musik når jeg trisser rundt herhjemme, hygger med veninderne eller manden over rødvin - Eller bare skal slappe af og læse en bog.

Og den genre passe Ida bare rigtig godt til og kunne sagtens forstille mig at købe hendes musik.

Var helt vild med det hun lavede med Lukas Graham :5up: Selvom jeg ikke kan tænke på ham som andet end Grunk :oops:

 

Line... Hun synger fantastisk.

Absolut... Men det er bare for poppet, på den der wannabe dance måde, som jeg ikke bryder mig så meget om.

 

Og ja... Sveinhund...

Han skal da bare SÅ meget holde sig fra rock.

Nøj, det lød skrækkeligt. Virkelig skræmmende han gjorde det bedre sammen med Oh Land, end på det nummer han selv havde valgt.

 

Nå.... Nu er jeg da snart færdig med at lege hr og fru DK sammen med manden hver fredag :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

elsker lucas graham! han ligner min lillebror på en prik, lille hyggetyk buddha i undertrøje :lol:

 

Ja han er SÅ god, ih det er stygt optur at han/de er kommet så langt så sindssygt hurtigt.

 

 

Jeg vil bare sige, at jeg er glad for at Ida vandt, hun har da godt nok virkelig en fed stemme. Så desværre ikke det hele, mega skuffet over at være gået glip af Lukas..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det var SÅ velfortjent at Ida vandt, hendes Paradise fra Coldplay gav mig kuldegysninger, hun synger den bedre end orignalen synes jeg. Og hendes egen sang var så meget mere smuk end Lines.

 

Den genre som Ida synes er også min genre og selv sådan noget musik jeg hører og det er skønt at høre sådan numre sunget af en kvinde.

 

 

Jeg kan slet ikke forlige mig med Lines rihanna, lady gaga stil og pop gejl, uf hader den slags musik og det siger mig intet og hun virkede lige en tan for egocenteret.

 

Nej det skulle være Ida der vandt og det var det også og jeg glæder mig til at høre hendes musik fremover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt, at det er lidt sent at komme med min mening :-D

 

Sveinur - Han synger ærligt talt ikke særlig godt. Personligt elsker jeg selv rock og metal, men det synes jeg bare ikke han var. Han var rigtig god til at synge falsk! Jeg synes også han manglede en masse energi på scenen.. Det var som om han ikke var til stede på kameraerne med hans stive blik.. Men det lød da fint, når han var oppe i det høje.. Men synes ikke han skulle have været i finalen :-D

 

Ida - Hun synger helt vildt godt, og har et kunstnerisk talent, som Blachman sagde, og det kan jeg kun være enig i. Nogen gange kan jeg godt blive irriteret over hendes accent, og andre gange lyder det vildt godt. For mig kunne det være svært at leve mig helt ind i hendes sange sommetider, fordi jeg ikke altid kunne forstå, hvad hun sagde.. :oops:

 

Line - Skide dygtig teknisk.. Men jeg er bare så ærgelig over, hvilke sange hun valgte at synge.. For jeg synes personligt, at det kunne være svært at mærke hende. Hendes bedste optræden var helt sikkert, da hun sang Rasmus Seebach. Der kunne man virkelig mærke, at hun var rørt, og høre hvor smuk hendes stemme i virkeligheden var.. Det var der jeg virkelig fik øjnene op for hende. Hvis hun havde sunget "ømme" sange fra starten af, og skruet lidt ned for den vilde popmusik, så er jeg sikker på, at hun havde haft større chancer for at vinde.

 

Og så lige Morten også, fordi han VAR en af mine yndlings - Jeg mener selv, at Pernille har gjort et dårligt stykke arbejde med Morten.. Inden han overhovedet kom med i liveshows, der synes jeg helt klart, at han var bedst. Jeg fik gåsehud hver eneste gang han sang noget, og jeg var 100% sikker på, at han kunne vinde x-factor. Men desværre (for os) så fik han selv lov til at vælge sine sange. Jeg mistede min kærlighed til ham, efter et par gange i liveshows. Han rørte mig slet ikke mere, som han gjorde før.. Sangvalgene var bare SÅ forkerte i mine øjne. Men han gjorde det bedre lige inden finalen, det ændre desværre ikke noget for mig.. Jeg er virkelig skuffet, fordi jeg VED, at han kunne have gjort det så meget bedre.. Men han har en fantastisk personlighed, det kan vi vidst ikke komme uden om :o) Men sikke et potentiale altså ..

 

Jeg var en lille smule ligeglad med hvem der vandt, så længe det ikke var Sveinur..

Det var da fuldstændig åndssvagt sidste år da Sara vandt. Det var i mine øjne slet ikke fortjent. Og det ville have været det samme, hvis Sveinur havde vundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...