Hop til indhold

Vores kommende engelske mastiff-hvalp


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Så har jeg snakket med opdrætter, og vi skal på besøg på onsdag kl 14.30:klap::banan::klap::banan::klap::banan:

 

Vi har fået at vide, at det enten bliver Emma eller Martha:klap: (altså vi kan stadig vælge mellem lys og brindle). Grunden til Emma er, at opdrætter umiddelbart synes, at hendes temperament passer godt til vores. Og Martha siger hun ville også passe godt ind her:5up:. Uha hvor jeg glæder mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo det:lol: - men det sagde jeg også til opdrætter, og det var hun helt med på!

 

Vi hælder mest til Martha herhjemme, er vi nået fremtil - selvom det er en forkert farve mastiff:-D. Årsagen er, at vi synes, det ville være godt at få en, som ikke lignede Hayly helt så meget på det ydre!

 

I skal da ikke snydes for de billeder, jeg lige har fået af opdrætter af Martha - og hendes bandit søskende:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hun seeeeeeer jo sød ud :lun: og ingen tvivl om at både i og vi andre ender med at holde helt utrolig meget af hende.

 

Så bliver det Martha, så bliver det Martha :lun::lun:

 

Og hun ser jo super skøn ud :hjerte:

 

 

 

Vi kom for at vælge gul eller blå, og tog afsted med lilla :lun:

 

Ja hun ser jo dejlig ud:lun:. Og Bjørn hælder mest til hende. Men nu må vi se, for det kan jo være, at når vi kommer der op, så falder vi bare for at det skal Emma.

Bliver spændende:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

mener du ikke også lidt det???:mrgreen:

 

Jeg er måske lidt mere åben overfor, at det er et valg mellem Martha og Emma:-D. Har intet imod Martha - men vil da gerne se Emma igen, inden det bliver endeligt afgjort.

 

Ja! :blink:

 

Ok, jamen så er der jo ingen grund til at tage afsted i morgen - I 2 har jo afgjort sagen:lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør jo næsten ikke skrive, at min favorit er Emma. :genert::lun: Men Martha er også sød. :hjerte:

 

Det kan du tro, du må:kys:Er dog ikke helt sikker på, at det ender med din favorit. Men for mig står en lys engelsk mastiff stadig som den RIGTIGE mastiff. Har dog også erkendt, at det ikke er farven men racen, som er afgørende. Og at det nok er sundt for os at få en, som har et andet ydre end Hayly:-D. Men dejlig det er Emma også:lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså... hva koster sådan en...10-15-000?

 

Du snupper da bare lige begge to :banan::banan::banan:

 

De ligger på 13.000kr:-D Og vi havde faktisk overvejet 2, men er blevet frarådet at få 2 på samme tid - altså søskende. Så vi skal have nr 2 om et par år:5up:. Bjørn's plan er, at vi skal have Martha - altså brindle nu, og så skal vi have en fawn han om 2 år:-D.

Jeg siger jer, I vil kunne kende os på lang afstand på motorvejen! Det er os, som må spænde menneskebebs på taget, for at kunne transportere 2 mastiff'er rundt:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...