Hop til indhold

Vores kommende engelske mastiff-hvalp


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

De ligger på 13.000kr:-D Og vi havde faktisk overvejet 2, men er blevet frarådet at få 2 på samme tid - altså søskende. Så vi skal have nr 2 om et par år:5up:. Bjørn's plan er, at vi skal have Martha - altså brindle nu, og så skal vi have en fawn han om 2 år:-D.

Jeg siger jer, I vil kunne kende os på lang afstand på motorvejen! Det er os, som må spænde menneskebebs på taget, for at kunne transportere 2 mastiff'er rundt:lol:

 

 

Hvorfor frarådes det?

 

:lol::lol::lol:

Humor syn.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst solskin
De ligger på 13.000kr:-D Og vi havde faktisk overvejet 2, men er blevet frarådet at få 2 på samme tid - altså søskende. Så vi skal have nr 2 om et par år:5up:. Bjørn's plan er, at vi skal have Martha - altså brindle nu, og så skal vi have en fawn han om 2 år:-D.

Jeg siger jer, I vil kunne kende os på lang afstand på motorvejen! Det er os, som må spænde menneskebebs på taget, for at kunne transportere 2 mastiff'er rundt:lol:

 

Det skal du ikke tænke på :lol: Jeg har hørt at børn har godt af frisk luft :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja valget er jo ikke overraskende faldet på Martha:lun::lun::lun: Så lørdag d. 5/3 henter vi vores brindle mastiff tæve hjem.

 

Hold fast hvor er hvalpene bare blevet store - og endnu mere lækre! Drengene var blevet nogle ordentlige basser. Glæder mig helt til at vi skal have en han næste gang. Martha er den største af pigerne:hjerte:. De har nu lært at tisse og prutte ude i haven - samt ødelægge opdrætters mange blomsterbede:lol:.

Vi skal allerede ud at besøge hende igen på tirsdag:klap:

 

Vi tog en masse billeder af monstrene idag - og de kommer senere. Men Bjørn har desværre ladet kameraet ligge i bilen, og er nu kørt til noget spil. Så billederne får I først i aften omkring kl 23:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja valget er jo ikke overraskende faldet på Martha:lun::lun::lun: Så lørdag d. 5/3 henter vi vores brindle mastiff tæve hjem.

 

Hold fast hvor er hvalpene bare blevet store - og endnu mere lækre! Drengene var blevet nogle ordentlige basser. Glæder mig helt til at vi skal have en han næste gang. Martha er den største af pigerne:hjerte:. De har nu lært at tisse og prutte ude i haven - samt ødelægge opdrætters mange blomsterbede:lol:.

Vi skal allerede ud at besøge hende igen på tirsdag:klap:

 

Vi tog en masse billeder af monstrene idag - og de kommer senere. Men Bjørn har desværre ladet kameraet ligge i bilen, og er nu kørt til noget spil. Så billederne får I først i aften omkring kl 23:oops:

 

Så må jeg stå op 5 min før i morgen så jeg kan se billeder.

 

Glæder i jer ikke til jeres bede også får en tur?

Sådanne ting hænger ved, aslan elsker den dag i dag øldåser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun sådan en der ikke er bange for noget?

 

Jeg er allerede begyndt at planlægge møde :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Nu har hun 6 søskende og er opvokset blandet 4 voksne mastiff'er, så hun har faktisk et meget tilbagelænende syn på verdenen. Hun søger gerne menneske kontakt, men er også god til at søge fred, når hun har behov for det. Hun er ret rolig! Så umiddelbart virker hun ikke skræmt af noget - hun er mega fræk ligesom sine søskende:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har hun 6 søskende og er opvokset blandet 4 voksne mastiff'er, så hun har faktisk et meget tilbagelænende syn på verdenen. Hun søger gerne menneske kontakt, men er også god til at søge fred, når hun har behov for det. Hun er ret rolig! Så umiddelbart virker hun ikke skræmt af noget - hun er mega fræk ligesom sine søskende:lun:

 

 

Så vi skal kun tænke LIDT over hvordan aslan opføre sig, det var dejligt :mrgreen:

 

Ai hvor jeg glæder mig, det er nogle lange 8 uger eller 7 måske kun :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med lækre Martha ! Glæder mig til at se nye billeder!!!

Meeeeeeeen havde luret lidt at i nok valgte hende :klap:

Skal hun beholde sit fine navn?

 

Tak:kys:Og ja det var jo nok ikke den store overraskelse, at det endte med Martha!

 

Og ja hun får lov at beholde Martha-navnet:-D (dog staves det på stamtavlen Mharta, men udtales ens - synes dog bedre om Martha på skrift, så det er sådan vi vil stave det).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Uhhh var lige inde og tjekke opdrætter 2's hjemmeside, som vi overvejede, og hendes tæve har fået 9 hvalpe:lun:. Hvis nogen overvejer en lille mastiff-hvalp, så er det vist nu man skal slå til:-D

 

af ren nysgerrighed hvem er så avler 2? vil da gerne ind og lure de lækkre bebser :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

af ren nysgerrighed hvem er så avler 2? vil da gerne ind og lure de lækkre bebser :-D

 

Den anden avler hedder Zondors - du kan finde hende, hvis man googler zondors:-D. Og ja det er lækre vapser:lun:

 

Nøj, hvor kær! :)

Vi har selv en bullmastiff hvalp på 5 måneder - skønne hunde! :)

 

Tak skal du have - og velkommen til:vinken:

Jeg har ikke personligt så meget kendskab til bullmastiff'en, men er sikker på, at den også er meget dejlig!!! Vi har forelsket os helt og holdent i den engelske mastiff, så den holder vi os nok også til i fremtiden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...