Hop til indhold

Vores kommende engelske mastiff-hvalp


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Erj hvor er hun aaltså bare..... dejlig :lun:

 

Hvordan er natten gået?

 

Første nat er gået rigtig godt:5up:. Hun bad om at komme ud og tisse kl 2, og så sov vi ellers til kl 7.30 uden uheld eller forstyrrelser:-D.

Efter en morgen-tisset-tår fik hun morgenmad (kallun), som alt er spist:5up:, dog måtte jeg skifte madskålene ud. Vi havde taget Hayly's stål skåle, men de var for store - Martha kunne ikke rigtig finde ud af dem. Så fandt nogle mindre plastik skåle i skabet, og herefter er det gået fint med mad og drikke!

Hun er rigtig god til at sige til, hvis hun skal noget - er sulten, skal tisse eller prutte. Så er det bare os, som skal finde ud af hvilken det er:-D.

 

Vi har nogle gulv til loft spejle i soveværelset, og starten var hun ikke helt tryg ved, hvem den anden vovse derinde var:-D. Efter noget morgenmad i morges sad hun oppe i sengen ved mig, og så begyndte hun at knurre og gø af sit eget spejl-billede. Det var vildt sjovt. Hun har stadig ikke fundet ud af, at det er hende selv. Hayly havde det på nøjagtigt samme måde som hvalp:-D.

 

Jeg har desværre været på job i formiddags, så ingen billeder endnu. Men Bjørn har været hjemme hele dagen med hende - de har leget i haven, og fået den godt inspiceret. Så har hun fået hilst på naboen igennem hækken og fået godbid kiks af hende, hvilket, Bjørn sagde, var et hit.

 

Nu sover hun - hun sover temmeligt tungt, når først hun er faldet til ro. Så vi kan sagtens gå ind og ud af rummet uden hun registerer det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Glemte jo lige at fortælle at Martha som 12 uger gammel nu vejer 18 kg:5up:

 

Vi har jo så også haft vores første dag med råfodring:-D. Tror ikke det er så slemt, som vi havde fryget - altså at finde ud af! Martha har i hvert fald spist det, som blev serveret:5up:

 

Hvor er hun bare sej og sjov - flot at hun siger til, når hun skal noget :5up:

 

Syntes det er lidt sjovt, at hun vejer næsten det samme som Bravo :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan mon det går med Martha, og mon vi får billeder i dag igen :lun::engel:

 

Det går super godt med Martha:5up:Stadig ingen uheld - hun er fantastisk til at sige til. I nat sov vi alle fra kl 23 til kl 7:klap:. Men så skulle vi også skynde os ud, for da hun vågnede skulle hun både nr 1 og 2. Og så var hun sulten:-D.

Det eneste problem hun har er, at hun er ikke så god til selv at falde til ro, når hun er træt, så vi skal holde lid øje med, hvor længe hun har været oppe og i gang, og så skal vi hjælpe hende med at falde til ro. Men det er jo ikke et problem, men bare noget vi skal være obs på.

Hun forstår nej, men tester grænserne af - hun skal jo lige reglerne her i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Hvor er hun bare dejlig :lun: og elsker hendes navn. Hvor godt, at hun har indtaget jeres hjem så let. Stort tillykke med hende.

 

Man bliver jo helt hvalpeskør :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså at at ham bjørn skal introduseres i HF og så skal han uploade billeder imens frk hestekær er på arbejde, for vi bliver snydt for billeder :megaked::megaked:

 

 

Btw, så har jeg været ude og købe Martha gave, købte også en til ASlan, men han har vidst ødelagt den :mrgreen::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså at at ham bjørn skal introduseres i HF og så skal han uploade billeder imens frk hestekær er på arbejde, for vi bliver snydt for billeder :megaked::megaked:

 

 

Btw, så har jeg været ude og købe Martha gave, købte også en til ASlan, men han har vidst ødelagt den :mrgreen::stupid:

 

Jeg er desværre ikke typen som render rundt med kamera hele tiden:slem: - vi har til ære for jer allerede taget flere billeder af Martha, end der blev af Hayly:-D. Men skal nok se, om jeg kan finde et billed til dig senere:5up:

 

Hun er totalt lækker, hendes pels ser bare SÅ blød ud :lun: Anders synes osse hun er daaaajlig. Hvad ender hun sådan cirka med at veje?

 

Hvis hun følger Hayly (hvilket passer meget godt med hende nuværende vægtkurve), så ender hun på ca 80 kg - hendes 2 helsøstre fra moderens første kuld vejer +80kg begge 2, så kommer nok til at passe med 80:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Btw, så har jeg været ude og købe Martha gave, købte også en til ASlan, men han har vidst ødelagt den :mrgreen::stupid:

 

Hvis ikke Aslan når at ødelægge Martha's også, så er jeg sikker på, at hun bliver glad for den:hjerte: - men havde I da ikke behøves!

 

Og så lige lidt dagligt fix til dig Aslan i form af lidt billeder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke Aslan når at ødelægge Martha's også, så er jeg sikker på, at hun bliver glad for den:hjerte: - men havde I da ikke behøves!

 

Og så lige lidt dagligt fix til dig Aslan i form af lidt billeder:lol:

 

 

Ååååårh hvor er hun søøøøøøøøød :lun:

 

Martin: hov, hun sider da i sofaen :mrgreen:

 

 

Jeg tror hun bliver god til at kontrolere sit ansigt, og skal nok få mange sjove udtryk :mrgreen:

 

Og tak for billeder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, må hun komme i sofaen?? :hmm::lun::klap:

 

:oops::oops::oops: Nej det måtte hun jo ikke:oops::oops::oops:, men igår kom hun drønende nede fra bryggerset i fuld spring, og da hun så mig disse i sofaen, så sprang hun bare op - det så bare så sødt ud. Men hun få kun lov, hvis jeg sidder der, og der er et tæppe under. Lidt hyggeligt er det jo:lun:

 

Ååååårh hvor er hun søøøøøøøøød :lun:

 

Martin: hov, hun sider da i sofaen :mrgreen:

 

 

Jeg tror hun bliver god til at kontrolere sit ansigt, og skal nok få mange sjove udtryk :mrgreen:

 

Og tak for billeder :blink:

 

Det var så lidt med billederne!

 

Og jo hun har sørme fovildet sig op i sofaen for en kort bemærkning:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...