Hop til indhold

Groa i Odsherred


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter
Og lige lidt flere af Groa:oops:

Hun nåede en del på den ferie, var bl.a. ude at køre i sporvogn, men synes nu det var sjovere at gå "spor" :mrgreen:

 

 

he he he - godt billede!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige billeder, og tak for hyggeligt samvær herovre. Nu skal vi bare have en "månedens hund kategori" der hedder vandhunde, så er jeg sikker på at Groa kan score mange, mange stemmer, på trods af at hun har sort pels :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen.

Ja hun havde en ret aktiv ferie, og heldigvis kunne hun styre det, hun stressede kun lidt, og det kunne hurtigt stoppes.

Vi mener at når man vælger at tage hunden med skal man også lave noget for den. Både jan og jeg er mest til naturoplevelser. Jeg vil også gerne museer, men så må vi skiftes hvis hunde ikke er velkomne.

Jeg vil helt sikkert anbefale Odsherred hvis man vil have hunden med. Det er hundevenligt på mange måder, og beboerne er meget flinke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige billeder, og tak for hyggeligt samvær herovre. Nu skal vi bare have en "månedens hund kategori" der hedder vandhunde, så er jeg sikker på at Groa kan score mange, mange stemmer, på trods af at hun har sort pels :-D

 

Selv tak, håber ikke det varer længe inden vi ses igen. Skal hilse fra Jan, han nød også samværet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen.

Ja hun havde en ret aktiv ferie, og heldigvis kunne hun styre det, hun stressede kun lidt, og det kunne hurtigt stoppes.

Vi mener at når man vælger at tage hunden med skal man også lave noget for den. Både jan og jeg er mest til naturoplevelser. Jeg vil også gerne museer, men så må vi skiftes hvis hunde ikke er velkomne.

Jeg vil helt sikkert anbefale Odsherred hvis man vil have hunden med. Det er hundevenligt på mange måder, og beboerne er meget flinke.

 

Hvor ser det hyggeligt ud :-D Dejlige billeder :5up:

 

:hmm: Det lyder jo lige som en ferie for os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...