Hop til indhold

Kimmien på slap line...


 Share

Recommended Posts

Her er den så.... den første lydigheds video af Kimmi ever....

 

2. træning siden oktober - første forsøg på et IPO1 lydighedsprogram.... selv om der er ting, som spring og det at sidde foran, der halter, så ER hun da en lille stjerne, ikke?

 

[media]

[/media]
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Her er den så.... den første lydigheds video af Kimmi ever....

 

2. træning siden oktober - første forsøg på et IPO1 lydighedsprogram.... selv om der er ting, som spring og det at sidde foran, der halter, så ER hun da en lille stjerne, ikke?

 

[media]

[/media]

 

SÅDAN!

 

Det ser temmelig godt ud, hehe:klap:

 

Hun ER dygtig:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeeee sikke hun kan den kære Kimmie :lun:

 

Men det spring der ik?? hehe er det så højt som hun springer synes det ligner et lille spring men kan være lyset som gør jeg ikke kans e højden, men ser enormt hmm energisk ud :mrgreen: hihi cute :engel:

 

Okay musik til filmen egentlig er du en tramper tøs fra det jyske :slem::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Er altså bare SÅ imponeret af jeres kontakt!!

Kan du prøve at forklare, hvordan du har fået så god en kontakt med hende?

 

 

Jamen sådan er hun bare.... det første ½ år med hende var.... belastende! Hun gjorde intet andet end at bakke foran mig, mens hun nedstirrede mig - uanset om man gik på vejen, i skoven, på træningspladsen eller hjemme i stuen :mrgreen:

 

Nå ja - så har vi også leget en lille bitte smule :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeeee sikke hun kan den kære Kimmie :lun:

 

Men det spring der ik?? hehe er det så højt som hun springer synes det ligner et lille spring men kan være lyset som gør jeg ikke kans e højden, men ser enormt hmm energisk ud :mrgreen: hihi cute :engel:

 

Okay musik til filmen egentlig er du en tramper tøs fra det jyske :slem::blink:

 

Det er vist 90 centimeter - sådan et "rul-op" spring af pressening? Og tilsæt så 650 gr. apportbuk - svært for lille tøsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen sådan er hun bare.... det første ½ år med hende var.... belastende! Hun gjorde intet andet end at bakke foran mig, mens hun nedstirrede mig - uanset om man gik på vejen, i skoven, på træningspladsen eller hjemme i stuen :mrgreen:

 

Nå ja - så har vi også leget en lille bitte smule :genert:

 

 

 

Øv, havde lige håbet på et par guldkorn.....:fornaermet:

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh Kimmi! I er pisse seje..

 

Jeg har engang sagt at Vilya var lidt yndlings - men Kimmi ER bare den sjoveste

 

Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo :mrgreen: Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo :mrgreen: Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind.

 

Må hun ikke svinge ind på plads?:blink:

 

Hvis jeg forstår det at svinge ind på plads korrekt, så er det da super cool. Eller måske er det bare fordi jeg selv synes det ser vildt godt ud.. Hmm:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må hun ikke svinge ind på plads?:blink:

 

Hvis jeg forstår det at svinge ind på plads korrekt, så er det da super cool. Eller måske er det bare fordi jeg selv synes det ser vildt godt ud.. Hmm:hmm:

 

Jo jo - det er hun blevet trænet til i over 7 år! Men så fandt jeg jo ud af, at hun synes det der med at bide i et ærme er det F E D E S T E i verden og så skal man jo også gå sådan et lydighedsprogram.... og der SKAL de sidde foran ved indkald og apport..... og sådan nogle ændringer forstår Kimmi ikke! Ellers er hun the champ til at smide rø... rundt og ind på plads!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jo jo - det er hun blevet trænet til i over 7 år! Men så fandt jeg jo ud af, at hun synes det der med at bide i et ærme er det F E D E S T E i verden og så skal man jo også gå sådan et lydighedsprogram.... og der SKAL de sidde foran ved indkald og apport..... og sådan nogle ændringer forstår Kimmi ikke! Ellers er hun the champ til at smide rø... rundt og ind på plads!

 

Pyyyyyyyha, så er jeg helt rolig igen...

 

Kunne altså heller ikke forstå det.. Hahaha

 

Tsk... Tsk.... det er jo altså heller ikke ligeså fedt at side foran ved indkald og apport, det må du da forstå ik?! :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo :mrgreen: Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind.

 

Oh yes. Når det sidder, så sidder det. Og det sidder pænt hurtig! Men hun er virkelig en fryd! Og sådan en ener.. Tænk sig bare at plukke en hund ud af en bil, gå et rally program, imellem ens ture på bane hvor man er forstyrrelse for unghundeprøve.. Og det er ikke engang min egen hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...