Gæst bombastic Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Har set en annonce, hvor der står hunden er en blanding af dansk gårdhund og en ren afm. Hvad er en afm? kan intet finde ved hjælp af google . Hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Det eneste jeg kan komme i tanker om med de bogstaver er afghansk mynde. Men det ville godt nok være en højst besynderlig blanding og jeg håber det er nogle mere kompatible hunde, der har været på date. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Ja det var også den eneste jeg kunne finde det kunne passe på. Men lige som dig lød det helt mærkelig. Grunden til jeg studsede, var måden annoncen var lavet og formuleret. Det var lidt skummel, og tænkte om det kunne være en for for slang for en af de "ulovlige" racer i følge den nye lov, og de må jo ikke sælges. Også fordi hvalpene ikke er chippet, og det plejer der nu nok vare nogle der råber højt om i annoncerne. Men måske er det bare en mynde Hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Jeg tænker amstaff - har bare ikke fantasi til mynde-blandingen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Den slags annoncer hvor "nogen har den i for en anden" og man ikke må skrive og alt den slags plejer at gøre mig lidt skeptisk. Hvorfor tør den rigtige sælger ikke stå frem? - eller oprette en konto der hvor salget skal foregå? Og de er fra Nykøbing M. men kan træffes på Fyn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Jeg tænker amstaff - har bare ikke fantasi til mynde-blandingen Jeg har bare aldrig hørt forkortelsen "amf" for en amstaff Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Har set en annonce, hvor der står hunden er en blanding af dansk gårdhund og en ren afm. Hvad er en afm? kan intet finde ved hjælp af google . Hilsen Maria har du link? OT: ligesom den blanding jeg så af gravhund og alaskan malamute.. hvor man bare tænker.. nejnejnej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 vil ikke rører ved sådanne annoncer, hvor der er noget lmsk ved ejer eller sted og racen m.m. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Kim kan se du har fundet annoncen. Ved ikke om jeg må linke til den i følge reglerne her inde, der er så mange forskellige regler, men prøver. guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/9930907 Den er lidt skummel. Hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Jeg ku så ikke dy mig og har kommenteret på annoncen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Og så står der hund "til slag". Så kan det jo kun være kamphunde. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Okay, Dit svar viste at det var en kamphund, og nok desværre en af de "ulovlige" da vedkommene ikke vil nærmer ind på hvilken. Hilsen Maria, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Nå, nu har jeg anmeldt annoncen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 ..de ser da osse meget unge ud, gør de ikke? Små og spinkle... Blikket virker ikke rigtig bevidst endnu. Jeg håber ikke, de kommer af med dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Puha - havde håbet jeg tog fejl, men alle fordomme om afm-ejere blev lige bekræftet (undskyld Lonny & Co) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 ..de ser da osse meget unge ud, gør de ikke? Små og spinkle... ... og beskidte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Jeg prøvede at søge ejer på nummeret. Det er selvfølgelig ingen reg. på det nummer. Jeg syntes også de ser små ud, nu i nævner det. Det er super trist. Der findes nogle enkelte der er opgaven voksen til at have en sådan hund. Og så er der elle de andre der ødelægger det for de få. Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 de ser utrolig spinkle ud :???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Han skriver det er en kamphund, så må man gå ud fra han mener amstaff.. Ja jeg har meldt annoncen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 ...slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 ...slettet gad vide hvad der så kommer til at ske med hvalpene. mon ikke de bliver forsøgt solgt over fb, som de gjorde dengang loven lige trådte i kraft? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 gad vide hvad der så kommer til at ske med hvalpene. mon ikke de bliver forsøgt solgt over fb, som de gjorde dengang loven lige trådte i kraft? Garanteret, men hvis de vil sælge dem, så bliver de det også... Men har det nu meget godt med åbent at have stillet spørgsmålstegn ved deres annonce, så de der "her og nu" hvalpekøbere bliver sorteret fra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts