LiseLyholm&Ronja Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Jeg skal onsdag i næste uge lave en slags foredrag på min gamle skole om hunde. Anden halvdel skal handle om tricks og aktivering osv, og i den forbindelse vil jeg lave et afsnit om ting man kan lave på gåturen. Derfor ville jeg blive rigtig glad hvis I ville ligge en masse billeder ind, af ting der kan gøre gåturen aktiv, og hvordan man kan udnytte måde natur og bymiljø Når I ligger dem ind håber jeg I er indforstået med at der er en chance for at de kommer med, og dermed bliver fremvist offentligt, eller hvad man nu skal sige Men bare bombarder mig med aktive gåture Vil jo gerne have billeder af andre end Ronja med Skriv evt hvad hunden laver på billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Pablo strejker sammen med pædagogerne...ses tydeligt på den lyserøde blomst, som jeg fik af en pædagog... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Du må gerne tage de billeder, som du kan bruge fra min profil. Der er en mappe med "sjov på turen". Kan du bruge nogle af de andre billeder, så tager du bare en kopi :5up: Held og lykke med dit foredrag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Du må gerne tage de billeder, som du kan bruge fra min profil. Der er en mappe med "sjov på turen". Kan du bruge nogle af de andre billeder, så tager du bare en kopi :5up: Held og lykke med dit foredrag Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Her til dig, Sherlock, der forsøger at få godbidder ned fra grenene: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Kimmi gør sig nyttig: Balance på sten: Balance på træstammer Fodersøg Spor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Ihh nogle gode billeder! :klap: Tusind tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Liva kan også hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 jeg tror ikke rigtigt mine viser meget andet end der allerede er vist, men derfor skal man jo ikke sige nej til at fremvise sit smukke kræ Balance på træstammer Sit på bænk Fodersøg med en god ven en løbetur med sin bedste ven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 finde godbidder på gren træ godbis søgning på fliser på hegn vedhæftet, godbid søgsning med lang snor hvis man ikke har en hund med fungerende indkald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Er der nogen der har billeder af en hund der springer over en væltet træstamme eller en gren? Og billeder af en hund der trækker noget er også meget velkomne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts