Hop til indhold

Se tv 2.


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg så det også, og synes der blev sagt nogle rigtigt gode ting omkring det at vælge en hund forkert.

Med udgangspunkt i jagthunde.

F.eks. at vælge en Jack Russell terrier, som den i studiet, uden at dække dens behov for aktivering og jagt, kunne ende fatalt, det blev understreget kraftigt.

Så det var dejligt at et så klart signal blev sendt ud i æteren i det populære morgen-tv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Jeg syntes det var et godt indslag, syntes der blir sagt nogle fornuftige ting.

 

Vil dog sige at selvom man har en jagthund, i mit tilfælde en Jack russell, er det ikke nødvendigvis en nødvendighed at man bruger hunden til jagt.

Hvis bare man udnytter hundens andre muligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Jeg synes også det var et fint lille klip. Men jeg synes stadig, at folk overdriver deres evner til at aktivere hunden. Fx. hende der havde sin JT med. Hendes familie kunne sagtens ha' valgt en aktiv hund, som ikke kravlede på væggene, når de ikke lige havde tid til den lange gåtur. Folk glemmer bare, at det kan gøres nemmere. Men jeg har også oplevet flere hundefolk, som mener at en rigtig hund skal være besværlig og vanskelig at aktivere, ellers er det bare en sofapude...grumt:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også at det var rigtig godt :5up: De fik sagt rigtig mange gode ting på den korte tid de havde :-D

 

Enig.:5up:

 

Jeg har lige fået en god ide til en serie om hunde og deres mennesker.

 

Jeg forestiller mig at man skal følge et par familier der ønsker at få hund.

 

Hundeeksperter skal sammen med familierne finde frem til den hund der passer til dem.

 

Der skal i serien indgå renlighedstræning, alene hjemme træning, hvalpemotivation, noget om foder og meget, meget mere.

 

Jeg kunne forestille mig at man fulgte hundene og familierne indtil hunden er ca 1-2 år.

 

Hver udsendelse skal følges op af gode råd og tips fra diverse hundeeksperter.

 

Det tror jeg på at der kunne blive nogle gode udsendelser ud af og give inspiration til nye og gamle hundefolk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig.:5up:

 

Jeg har lige fået en god ide til en serie om hunde og deres mennesker.

 

Jeg forestiller mig at man skal følge et par familier der ønsker at få hund.

 

Hundeeksperter skal sammen med familierne finde frem til den hund der passer til dem.

 

Der skal i serien indgå renlighedstræning, alene hjemme træning, hvalpemotivation, noget om foder og meget, meget mere.

 

Jeg kunne forestille mig at man fulgte hundene og familierne indtil hunden er ca 1-2 år.

 

Hver udsendelse skal følges op af gode råd og tips fra diverse hundeeksperter.

 

Det tror jeg på at der kunne blive nogle gode udsendelser ud af og give inspiration til nye og gamle hundefolk.

 

Det kunne da være nogle super programmer!!! Rigtig god ide!!! :5up: (Især hvis den kommer videre til tv-selskaberne ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...