Gæst Obelix Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg leder efter en ny sele til Obelix, iøjeblikket bruger han en K9 men synes altså ikke den sidder optimalt :hmm:. Jeg har nu forelsket mig lidt i læder selerne fra Kenjan (vil rigtig gerne have en sele i læder), MEN er der nogle som har erfaring med dem til de mindre hunderacer? Jeg kan læse på nettet at folk er glade for dem til deres store hunde, men ved ikke om de er for tunge/klodsede på de mindre hunde? . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Læder | Kenjan hunde & katteartikler Deres læderseler er RIGTIG lækre :blink: Men har dem ikke selv til Ling, og har ikke set dem på en lille hund, så kan ikke bedømme om de passer godt eller ej. Men tilgengæld vil jeg gerne slå et slag for Wolfsong selerne som de også forhandler, de er virkelig også lækre :5up: Og sidder super godt på hundene. Jeg har en til Ling (X-model), og havde også en til Ninja (X-model, men den ar Bamseida købt nu). Og Gizmo skal da også have en på et tidspunkt (også en X-model) Wolfsong seler | Kenjan hunde & katteartikler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Jeg har Kenjan sporseler i str. S til mine.... Border Collier Altså godt nok vejer de kun 15 kg, men selerne er spændt helt ind, så tror ikke de går til en westie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Jeg har Kenjan sporseler i str. S til mine.... Border Collier Altså godt nok vejer de kun 15 kg, men selerne er spændt helt ind, så tror ikke de går til en westie De fåes også i x-small og xx-small:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Jeg har lige set et billed af en mops med en Kenjan sele, sååh de må fås til de små også . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Wolfsong X sad fantastisk på min coton. Den var helt genial:5up: Desværre fåes den ikke i chi-str:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Wolfsong X sad fantastisk på min coton. Den var helt genial:5up: Desværre fåes den ikke i chi-str:damn: Er du sikker på det ? Luna har 3. mindste størrelse og er Shih Tzu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Er du sikker på det ? Luna har 3. mindste størrelse og er Shih Tzu. ja, helt sikker. Den mindste er str 0 (3-5 kg) og den er for stor:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Min veninde har en lædersele fra Kenjan, tror det er deres hetz-sele, til sin mops. Den sidder rigtig godt, og hun er meget glad for den.. Tror hun har haft den i 1½ års tid nu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts