Hop til indhold

Sele uden pels-filter

Gæst Tiny
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Er der nogen som har gode erfaringer med en sele til lille hund, som ikke får pelsen til at filtre??

Han har nu en trixie step-in sele (tror jeg det hedder), men nu har jeg opdaget at den filtrer pelsen ret meget på ryggen ved nakken :cry:

Har kigget på Hurtta og lign. med brede remme..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også kigget på Puppia selerne, men hans hoved er stort i forhold til kroppen, så han kan simpelthen ikke få den over hovedet hvis den skal passe ellers :lol:

Det er det samme med Hurttas Y-sele, desværre.. Jeg tror jeg må prøve at satse på en Hurtta H-sele :hmm:

Han har et rundsyet læderhalsbånd til navneskiltet og det har givet ham de vildeste filterknuder i nakken :megaked: Han var lige blevet klippet og så gav jeg ham det på, men nu har jeg opdaget alle knuderne som jeg ikke har fået børstet ud i tide :oops: Øv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ville nok passe ham, men jeg synes ikke det velcro foran virker så rart. Synes enden af det er så stiv, det kan da ikke være så rart.. Er måske lidt pylleret :blink:

Jeg vil bestille en Hurtta til ham, så håber jeg den er super!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo en jungle med de seler :lol:

Jeg havde ham med ude og shoppe sele, og han har fået en fin Hurtta H-model. Håber den kan klare jobbet uden filter. Den sidder i hvertfald rigtig godt og glider ikke rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, så vil jeg også lige være lidt på tværs.

Puppia-selen filtrede min Cotons pels helt sindssygt, hvorimod Hurttas y-sele er helt fantastisk :-D Der er aldrig nogle selefilter med den (og jeg synes den er rigtig god kvalitet).

Hvor pudsigt. For både Y og H selen giver skrækkelige filter i min cotons pels - her er det kun puppiaselen der virker. Men nu er problemet forsvundet efter jeg har droppet selen og kun bruger retrieverline;-)

Link til indlæg
Del på andre sites