Hop til indhold

online dyrehandel


Sille12
 Share

Recommended Posts

Jeg tror simpelt hen, at det er en forretnings idé, der ikke er gennemtænkt ( eller tænkt overhovedet :vedikke: ). Det er jo ikke sikkert, at de unge mennesker overhovedet, vidste hvad de begav sig ud i. Troede at det her, var en niche forretning.

Et iværksætterkursus havde nok været på sin plads, inden de søsatte idéen, og fik lært, at sådan kan man ikke handle dyr. Måske at det hele er simpel uvidenhed. Ikke for at forsvare, en rigtigt rigtig dårlig idé, men måske en forklaring.

Og der er faktisk INGEN ironi, i det her indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu er det jo ikke noget jeg ved, men jeg kunne forstille mig at de pågældende måske ikke var født danske, og derfor ikke rigtig er klar over dansk kultur på det område :vedikke:

Fakta er jo desværre at der er lande, hvor det er både lovligt og normalt at købe hund på den måde.

 

Det minder mig om engang hvor jeg skulle interviewe nogle asylansøgere fra Irak, og en af dem mente at han i Danmark kunne skabe sig en karriere som schæferhundetræner. I think not...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chardame

Umulia du har så ret. Nu laver jeg selv hjemmesider og de har da brugt en masse tid på at lave hjemmesiden og finde de links m.v. og den tid de har brugt på den, burde de jo så have brugt på at undersøge de danske love.

 

Til Nelle03 (kæresten), du skriver du kun kommer herind for at forklare hvordan det er og det ikke er et svindelnummer og vi må spørge ham der står for det, men var det så ikke bedre han kom herind og forklarede det hele for der er åbenbart nogle ting du heller ikke er inde i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tanke har også været ,at een af disse nok ung mennesker har en baggrund og tilhørsforhold til et andet, nok sydlandsk land.

Rumænien, Bulgarien,Serbien, Bosnien, Spanien, syditalien, visse spanske steder, alle fastlandsområder i det græske + alle øerne har masser af hvalpe, der findes i skove , ved og i affaldkoncainerer, ja alle vegne.

Men disse har ikke brug for uvidende unge , men for dyr og seriøs pleje , før de evt kan ende som familiehund i DK.

I disse lande findes også storopdræt i håb om salg til uvidende familier i de mere nordlige lande.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nåede at læse siden inden den blev lukket. Der var tale om at man kunne taste nr. på den hundehvalp fra en race man ønskede sig og betale 50% af prisen, som var meget højere end herhjemme. Der var tale om hunden fra østlandene. Sjovte nok var de alle 8 uger. Var den race man øsnkede sig ikke på listen kunne man skrive hvad man ville have og så kunne de nok skaffe den! :evil:

 

Jeg skrev en mail til adressen med spørgsmål, men fik den i hovedet igen, da den ikke eksistrerede. Så jo det er det rene fup.

 

Var inde og Krake det tlf. nr. Det var til en eller anden med dansk navn. Hans hjemmeside havde intet med hunde at gøre.

 

Det var en dybt uprofresionel hjemmeside med en masse stavefejl. Om man ikke staver godt eller ej, så er der noget der hedder stavekontrol, eller også får man en til at skrive det rent/rette stavefejl.

 

Om jeg fatter hvem der vil købe hund på den måde. Der er rigligt med hunde herhjemme. Ved man noget om stamtavle, billeder af forældrene. Hvem ved om der ikke er tale om hvalpefabrikker hvor de hunden hentes?

 

I så fald er det tæverne man skal have ondt af. De er så de rene fødemaskiner. :megaked:

 

Føj for en måde at have med levende væsner at gøre. Jeg vil til en hver tid være med til at lukke disse skumle sider. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...